Byl den, kdy se všichni museli chystat domů.
„Harry, musíme jít k Ronově rodině a říct jim o jeho s-smrti." Zašeptala Hermiona.
„Já jim to prostě říkat nebudu! Chápeš to! Nechci u toho být!" Zařval na ní Harry.
„No tak, Pottere, copak ti Grangerová udělala, že na ni takhle řveš?" Ozval se Draco za nimi. „Kdybys chtěla ke mně na prázdniny, tak můžeš."
„Takže, kvůli tobě zemře Ron a ty se opovažuješ mě pozvat do toho pohřebáku?" Zvýšila na něj hlas.
„Ty říkáš mému sídlu pohřebák?!"
„No, tolik, kolik lidí tam zemřelo, tolik není ani lidí na hřbitově. Ty a tvoje famílie je jedna velká ostuda, hlavně tvůj otec."
On se na ní podíval, jeho ústa se zatřepaly a odešel.„Luciusi, chci si s tebou promluvit." Řekla mu Narcissa. „Pán zla si někam odjel se Smrtijedy, tak jsme tady konečně sami."
„Co chceš, zlato?"
„Rozcházím se s tebou. Už s takovým tyranem nebudeme bydlet. Než se Draco vrátí, tak budeš pryč, jasný?"
„Ale Cissy.."
„Žádné ale! Chtěl si nás zabít. Vlastnoručně. Je mi z tebe na zvracení."
„Jak chceš, Cissy."„Takže, snad si užijete prázdniny. Po prázdninách se tady opět vidíme, doufám, že nebudete tak blb- Ehm, omlouvám se. Doufám, že budete pilně studovat, nashledanou." Pověděl Snape do mikrofonu.
Většina žáků na něj z odporem civěla, ale zatleskala.Hermiona věděla, kde Draca najít. V jeho nové ložnici ve sklepení. Nevěděla proč tam jde, ale chtěla ho vidět.
Zaklepala. Nikdo neotevíral a tak vzala za kliku a otevřela dveře. Viděla Draca, jak vzlyká. Snažil se, aby to nebylo poznat a argumentoval to tím, že má alergii.
Avšak poznat bylo, že brečel. To by poznal i hlupák.
„Co tady chceš?" Zařval na ní ještě trochu roztřepaným hlasem.
„Já se ti chci omluvit za to co jsem řekla, ty za to nemůžeš."
„Ale mužů! Ty to sama víš, kdybych se s tebou nebavil, tak by se to nikdy nestalo! Je mi to líto, chápeš? Nechtěl jsem, aby kvůli mně někdo zemřel. Proč jsem místo něho neumřel já?"
Hermiona si sedla na postel vedle Draca a zhluboka se nadechla.
„Nemůžeš za to. Nemůžeš. Dělal si všechno, co bylo možné. Ron byl na blbém místě v nesprávný čas. Je to osud, Draco."
„Ty se na mě nezlobíš?"
„Ne, uvědomila jsem si, co jsem ti řekla. Bylo to hnusné a nepravdivé."
Její srdce se jí rozbušilo.
„Já-"
Jeho slova přerušil polibek.
Hermiona se zvedla a její srdce jí řeklo, že ho musí políbit. Aspoň na chvíli.
Po krátkém polibku beze slova odběhla pryč.
Draco byl zmatený. Chce nebo nechce s ním chodit?
Další klepání.
„Dále." Zamumlal blonďak už s veselejším hlasem.
Dovnitř vešla Pansy.
„Ahoj."
„Ahoj, Pans. Co se děje?"
„Už nechci, abys předstíral, že mě miluješ. Nikomu neřeknu, že jsme se rozešli. Hlavně Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit se nesmí dozvědět, že spolu nejsme. Moji rodiče ho přesvědčili, že spolu jsme."
„Ty chodíš s-"
„Užij si prázdniny. Dej se dohromady s Grangerovou, prosím."
„Jsi úžasná, Pansy, děkuju ti."
„Neděkuj. Kdybych to věděla.. kdybych věděla, že to předstíráš.. tak bychom spolu nebyli, protože já to předstírala."
„Vážně?"
„Ano. A teď už musíme jít.."Harry s Hermionou a Ginny došli k Weasleyům domů. Zaklepali na dveře. Otevřela Molly.
„Ahoj Ginny, Harry, Hermiono a Ro-" Zastavila se. „Kde je Ron, Ginny? Zase se spozdil?"
Ginny držela slzy na krajíčku, ale Harry jí dovedl dovnitř.
„Pojďte dovnitř." Pobídl je brýlatý nebelvír.
Na stole byla hostina. Bylo tam snad všechno jídlo, které existuje.
„Ahoj!" Zajásal Arthur. A ostatní členi rodiny ho napodobili.
Když si sedli, Hermiona začala vysvětlovat. Dohodli se tak. Protože Harry s Ginny by o Ronově smrti těžko mluvili.
„Já s Dr- s Malfoyem jsme byli uvězněni v Malfoy Manoru-Smrtijedi nás unesli. Chtěli nás společně s Malfoyovo matkou zabít.
Pak nás ale zachránili členi naší Záchranné armády, do které patřil i Ron. Podařilo se nám utéct. Běželi jsme k přenášedlu a Bellatrix-" Hermiona silně polknula a nadechnula se.
„Ho zabila." Rozbrečela se. Vlastně se rozbrečeli všichni v místnosti. Percy tam ani nebyl.
„Snažili jsme se ho oživit, ale nešlo to."
Zavzlykala hnědovláska.
Molly se chytla Arthurova ramene, ale po chvíli omdlela. Naštěstí jí Fred zachytil včas, takže nespadla.
„Chci vám předat tento dopis, který Ron napsal." Podal ho Harry Arthurovi.
Začal číst, nahlas.
„Malfoye nesnáším, ublížil nám všem a přesto ho miluješ i když si to nedokážeš přiznat. Vím, že jednou spolu budete, doufám, že i budete šťastní, protože když jsi ty šťastná, tak jsem šťastný i já."
Hermiona strnula.
„Ty a Malf-Malfoy?" Zeptala se nechápavě Molly. „Jak?"
„Nejsme spolu." Odsekla.
Když se dopis přečetl, řekla Molly Harrymu a Hermioně. „Můžete tu být celé prázdniny."
***
Tak co si myslíte?
ČTEŠ
Dramione Story
Hayran KurguVždy se měli rádi, ale nedokázali si to přiznat. Mnohokrát se pohádali, ale vždy se usmířili. Dokáže Hermiona odpustit Dracovi po tom všem, co udělal?