Hastaneden çıkıp eve geldiklerinde, onları bekleyen bir sürpriz vardı. Hastane polise haber vermiş, polis ekipleri de köyün bağlı olduğu jandarmaya bilgi vermişti.
Jandarma ekibi evin önünde onların gelmesini bekliyordu. Ekibi gören Sercan, arabayı ters yöne çevirerek kaçmak istediğinde artık çok geçti. Askerler arabayı fark etmişti. Sercan Meryeme dönerek kendini iyi hissettiğini, eve gitmek istediğini söylemesi konusunda uyarısını yaptı. Bunu yaparken de kolunu sıkıyordu. Meryem, annesi için bu tehdide de boyun eğmek zorunda kaldı.
Evin önüne yavaş bir şekilde arabayı çektiler. Askerler arabaya gelerek, haklarında şikayet olduğunu, karakola gitmeleri gerektiğini söylediler. Sercan, kız kardeşinin kendi rızası ile hastaneden çıktığını, kendini iyi hissettiğini söyledi. Askerler görevleri gereği, kendileri ile beraber hastaneye gitmeleri gerektiği konusunda bilgi verdikten sonra hep beraber hastane yolunu tuttular. Hastaneye vardıklarında, hastane polis ekibi karşıladı onları.
Minik bir soruşturma sonrası, meryem kontrolleri yapıldıktan sonra taburcu edildi ve eve dönmek üzere yola koyuldular.
Rıza ve ailesinin durumdan haberleri yoktu. Düğün için bir ay süreleri vardı. Rıza ve ailesi Meryem'lerin yaşadığı köye 13 km uzaklıkta yer alıyordu. Aile durumları, dışardan bakıldığında oldukça iyi görünüyordu. Kız isteme gününde, gelenekleri gereği, kız tarafı ev eşyaları ile beraber damatlığı alacaklardı.
Düğün'e kısa bir süre kala, Meryem kaderine boyun eğmek zorunda kalmıştı. İstemeye isteyeme evleneceği günü bekliyordu. Henüz reşit olmayan Meryem, anne ve babasının vekaleti ile nikah işlemlerini gerçekleştirmiş düğün gününü bekliyordu.
Maddi durumları kötü olan aile, söz verdikleri eşyaların çoğunu alamadıkları için, iki aile arasında ilk tartışma baş gösterdi. Meryem'in ailesi, olayı sürekli geçiştirerek düğün günene kadar alacaklarını söylese de, Rıza'nın ailesi buna pek inanmıyorlardı. Ailesi, Rıza'nın üstüne gittikçe, Rıza'da nişanlısı Meryem'e karşı ister istemez dolmaya başlamıştı. Kendi köylerinden kimse Rıza'ya kızını vermek istememişti. Durum böyle iken, Meryem'den vazgeçemiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK
Teen FictionAilesinden sürekli şiddet gören, 15 yaşında , kendisinden 17 yaş büyük biriyle evlenmek zorunda kalan genç bir kız. İstemeye istemeye evlendikten sonra hayatını kabusa çeviren eşi ve ailesinin yaptığı inanılmaz işkenceler. Evlendiği ilk gün şiddete...