Bölüm 10

3.9K 21 3
                                    

O dönemlerde, Sercan İsrail'e yeni gitmiş, Nalan ise, Mehmet bey ve Bedia Hanım ile beraber kalıyordu. Sercan'ın gidişinden kısa bir süre sonra, evin en küçük ferdi olan Hasan, askerden izine gelmişti. Nalan, kızların teker teker evlenip gitmesi sebebiyle, evdeki tüm hıncını kayınvalidesi olan Bedia Hanımdan alıyordu. Bazı zamanlar ise, evdeki can sıkıntısından dolayı ev işi yapıyor, yemek yapmayı deniyordu. Nalan, Sercan'ın kısır olmasından dolayı çocuğu olmadığı için, aylar öncesinde kafasında kurduğu planı gerçekleştirmek için beklediği zemin oluşmuş, Hasan kısa süreliğine de olsa eve gelmişti. Daha önce hiç olmadığı kadar samimi davranmaya başlamış ve bu ilgi Hasan'ın dikkatinden kaçmamıştı.
Mehmet bey ve Bedia hanım'ın İskenderun'da işleri vardı. Evde, kendisi ve Hasan dışında kimse olmamasını fırsat bilen Nalan için her şey istediği gibiydi. Askılı atleti kapısını çalmadan Hasan'ın odasına girdi. O sırada uyuyan Hasan, Nalan'ın sesine uyandı. Birden karşısında yengesini gördüğünde, şaşkınlığını gizleyememişti.
-Asker hadi çok uyudun. Sana kendi ellerimle kahvaltı hazırladım. Kalk hadi,
-Yenge, ben biraz daha uyuyacağım. Sen git yap kahvaltını. Öğlen mahalleden arkadaşlarla nehir kenarında mangal yapacağız zaten.
Hasan'ın bu cevabı Nalan'ı hoşnut etmemişti.
-Demek böyle, benim kendi ellerimle sana hazırladığım kahvaltıyı istemiyorsun. Oysaki senin gibi tatlı bir sofra hazırladım derken Hasan'ın başını okşadı.
Bu durum karşısında Hasan son derece gerilmişti.
-Yenge istemiyorum. Hadi uyucam ben.
Nalan ise son hamlesini yapmak için Hasan'ın yatağına oturdu ve
-Ben seni kendine getireyim istersen. Sana güzel bir masaj yapayım' dedi.
Hasan durumun farkındaydı. Ama abisinin eşine, yengesine bunu yapamazdı. Nalan'ın da ne denli tehlikeli biri olduğunu biliyordu. Bu durumu tersi bir şekilde anlatıp, kendisine iftira atabilirdi. Daha sonra sakin bir şekilde,
-Yenge tamam sen git ben geliyorum.
-'Tamam çok bekletme, bekliyorum ona göre'
Nalan odadan ayrılır ayrılmaz, Hasan odasını kilitledi. Ne yapacağını bilemez durumdaydı.
Abisine bu durumu söylese, eşine kör kütük aşık olan adam, buna asla inanmazdı.
Sessiz kalmayı tercih etti.
Nalan ise dakikalar boyu gelmeyen Hasan'ın kendisini red ettiğinin farkındaydı. Sercan'ın kulağına gitmesi konusunda hiç bir endişesi yoktu. Bu durum içinde planlarını yapmış rahat bir durumdaydı.
Nalan hazırladığı kahvaltıyı yedi. Daha sonra bulaşıkları mutfağa yığarak, Bedia hanımın gelince nasıl olsa yıkar diye düşünerek evden çıktı.
Nalan'ın çıktığını fark eden Hasan, hızlıca giyinerek evden ayrıldı.

SESSİZ ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin