Gökay
Sabah yine annemin kahvaltı yap zorlamalarından kurtulup , kendimi güç bela okul yoluna atmıştım.
Ahh bu okul ne zaman bitecekti ki. 11.sınıfa geçmiş olsam da sanki önümde daha upuzun lise yılları varmış gibi hissediyordum... tabi buna canım takım arkadaşlarımda katkı sağlıyordu.
Onlara katlanmamın tek sebebi basketbola olan sevgimdi.Sigaramın bittiği ve dün geceden beri hiç içemediğim aklıma geldiğinde ani bir hızla okulun karşısındaki markete dönüp , sigaramı aldım ve okula giriş yaptım .
Karşımda direk Yamaç ve arkadaşlarının çıkması günümün daha ne kadar güzel başlayabileceğini gösteriyordu. Onlara yaklaşmaya başlamışken yanıma kuzenim Gökhan ve arkadaşı Eslem geldi.
"Uuu kuzen naptın ?"
İyidir Gökhanım siz naptınız ?
"Bizde iyiyiz yavru."diye yanıtladı Eslem.
Eslem'le , Gökhan sayesinde liseye geçtiğimizde tanışmıştık. Gökhan'a gösterdiği samimiyeti bana da gösterdi hep ve bu sayede beraber takılmaya başladık.
Biz konuşmaya devam ederken
Yamaçların tayfadan Batuhan'ın "nihayet geldi bizim ibne." demesiyle kafamı onların olduğu tarafa çevirdim , kafamı çevirmemle birlikte Yamaçla göz göze gelmemiz bir oldu. Yüzünde hafif sinsi bir tebessüm belirdi ve kafasını öne eğdi. Bu çocuk ne zamandır bu kadar güzel gülüy-Sanırım uzun süre bakakalmışım ki Yamaç bana bakıp tekrar sırıtmaya başladı.
"Hayırdır götoş. Kime baktığını sanıyorsun sen git ibneliğini başkalarına yap."
Batuhanın tekrar konuşmasıyla
Gökhan'ın öne fırlaması bir olmuştu."Ne diyorsun lan sen orospu çocuğu."
Hemen Gökhan'ın koluna sarıldım. Çünkü bu sahneyi defalarca yaşamıştık. Benim yüzümden artık Gökhan'la Batuhan da birbirine düşman kesilmişti. Gerçi onun gibi biriyle nasıl dost olunur Allah kerim.
"Al ibne kuzenini de siktir ol git."
Hocaların karşıda belirmesiyle Gökhan'ı ve Eslem'i kolundan tutup çektim . Arkamızdan Yamaç'ın da kalktığını fark ettim. Kesin sevgilisinin yanına gidiyordu şerefsiz...
Sınıfımızın olduğu kata çıktığımızda Gökhan ve Eslem kendi sınıfına geçti ben ise kendi sınıfıma geçmeden lavaboya uğrayacağımı söyledim.
Lavaboya geldiğimde dersin başlamasına az kaldığı için bir iki kişi dışında kimse yoktu bundan fırsat bilip kıymetli sigaramı tüttüre tüttüre içebilirdim .
Herkes yavaş yavaş çıktığında kabinlerden birine girdim . Ve klozetin üstüne oturup , sigaramı yaktım . Oh bee beni basketboldan sonra rahatlatan tek şey... ben rahat rahat sigaramı içerken kapının açılma sesi geldi. Ayak seslerinin gelip benim girdiğim kabinin önünde durmasıyla içeri hocanın girmiş olabileceği düşüncesini beynime sardı. Hasiktir ama ya
//
yazarken yoruldum amk aklıma da gelmio diğer bölüme geçiyim bari
öptüm bay gömdüm sayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkı Düşman || bxb
Short Story"ne dostluğu hocam,bizden olsa olsa düşman olur." ASKIDA !! SINAVDAN SONRA DEVAM EDECEĞİM (çok özür dilerimm)