Artık sonunda üzerimi değiştirip , antrenmana döndüğümde herkesin ısınması bitmişti. Koç takımdaki yedeklerin yarısıyla , oynayanların yarısını birleştirip bir takım ; geri kalanları da bir takım yaptı.
Kendi aramızda maça başlarken Batuhan'la aynı takım da olduğuma söverken , Yamaç'la aynı takımda olmadığım için şükrettim.
Koç köşesine çekilip , maçı başlattı. Genelde bizi uzaktan izler , arada sırada yaptığımız hataları söyler ,maç sonunda da takımı değerlendirirdi. Geç kaldığım için Gökhan'la konuşamamıştık bile. Maç başladığı an Yamaç'ın gözlerini üzerimde hissetmemle kafamı ona çevirdim. Az önce yaşadığımız saçma an gözümde canlandığında midemde kasılma hissettim. Sadece kendisinin midesinin bulandığını sanıyordu ama hislerimiz yine karşılıklıydı bu şeref yoksunuyla.
Karşı takımdan Ömer'in potaya yaklaştığını fark ettiğimde kendime geldim . Topu elinden almak için ona yaklaştığımda karşıma,beni engellemek için Yamaç çıktı . Karşıma çıkan engelden ya da engelliden mi demeliydim kurtulmak için diğer taraflara yönelmeye çalıştım fakat ne tarafa gittiysem o tarafa geldi. En yakınımda Batuhan olduğu için topu ona attım.
Maç onların bizi yenmesiyle bitmişti. Maç sonuna kadar Yamaç sürekli karşıma çıktığı için tüm oyun boyunca onu geçmeye çabalamıştım. Gökhan tüm takıma su dağıtırken ben ise köşede oturmuş nefeslenip yanıma gelmesi için onu bekliyordum. Suyu Batuhan'a uzatırken birbirlerine bakışları etrafı haylice geriyordu. Sonunda herkesin suyunu verip yanıma geldiğinde konuşabilmiştik.
Dinlenmeye başladıktan 10 dakika sonra hoca takımı değerlendirmek için hepimizi etrafına topladı. Genel değerlendirmeleri yapıp takımca hataları söyledikten sonra bireysel değerlendirmeye geçti.
Etrafta gözümü gezdirirken hocanın ağzından ilk olarak adımı duymam hocaya odaklanmamı sağladı.
"Aslında birkaç antrenmanda da fark etmiştim. Gökay ve Yamaç'ın maç içindeki dostluğu hoşuma gitmeye başladı."
Koçun cümlesini bitirmesiyle gözlerim kocaman oldu. Önce koça sonra takımdakilere bakmamla onlarında benden farklı olmadığını farkettim.
Yamaç'a baktığımda ise konuşmaya başladı.
"Ne dostluğu hocam bizden olsa olsa düşman olur."
Cümlesi bittiğinde yüzündeki sırıtış büyümüştü. Benimde yüzümde alaylı bir sırıtış oluştu. Düşmanmış kıçımın düşmanı.
Herkes koçun bu dediğine götüyle gülmüştü adeta. Bu gidişle Yamaçla harbiden Sıkı Düşman olacaktık.
!!
hadibakam
zor yazıyorum arklarım idare edin <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkı Düşman || bxb
Short Story"ne dostluğu hocam,bizden olsa olsa düşman olur." ASKIDA !! SINAVDAN SONRA DEVAM EDECEĞİM (çok özür dilerimm)