İ

13K 865 179
                                    

Yine sıkıcı okul günlerinden birine çok sevgili alarmımla uyandırıldım. Söve söve yataktan kalkarken aceleci adımlarla odadan çıktım. Neden mi ? Daha çok uyumak için alarm saatini daha geç saate kurmuştum. Her öğrencinin anlık şeytana uyup sonrasında pişman olduğu şey.

Annemin Büşra'yı kreşe götürüp , oradan da işe gideceğini bildiğim için kahvaltı yapmak zorunda kalmayacaktım. Evin boşluğunu fırsat bilerek paketimde kalan son sigarayı da yakıp kendimi dışarı attım.

Telefonumun cebimde titremesiyle elimi cebime attım ve Gökhan'ın aradığını gördüm.

'Efendim kuzen.'

'Hemen hızını düşür ve yavaşça arkana bak.'

Adımlarımı yavaşlatıp arkamı döndüğümde karşımda Gökhan'ı görmemle yüzümde sırıtış oluştu. Yanıma gelene kadar bekledim.

'Günaydın ballı çöreğim.'

'Günaydın kuzen.'

'İlk defa geç kalmıyorsun,yavaş yürü.'

'Geç kalma sebebimin annemin kahvaltı zorlamaları yüzünden olduğunu fark ettim knk.'

'Sabah sabah leş gibi sigara kokuyorsun yine. İçme şunu aq.'

'Başlama yine Gökhan yaa.'

Okula ulaştığımıza Gökhan'a önden gitmesini söyleyip yan taraftaki markete uğradım. İçeri girer girmez amcanın içtiğim sigarayı uzatmasıyla hızlıca alıp çıktım.

...

Öğleden sonraki derslerin boş olacağını duyduğumda , okuldan çıkmak için çantamı topladım. Ta ki aklıma okul çıkışındaki antrenman gelene kadar. Çıkış saatine 2 saat vardı. 2 saat için eve gitmek yerine salona gidip , biraz kendi halimde basketbol oynamanın eğlenceli olabileceğini düşünmüştüm.

Soyunma odasına girdiğimde kulağıma dolan melodiyle yüzümde hafif bir sırıtış oluştu. Arkadan gelen su sesine odaklanmam zor olmuştu. Sanırım birisi daha benim gibi düşünmüştü.

Kendi halimde kulaklarımın aşina olduğu şarkıyı mırıldanırken aynı zamanda üzerimi değiştiriyordum.

'Gülüşünü görsem ne olur.
Sonuçta aynısın aynı.'

Şarkının bitmesi ve su sesinin kesilmesiyle üzerinde havluyla Yamaç'ı görmek beni de onu da şaşırtmıştı. Hay şansımı sikeyim yine mi aq. Neyse ki bu sefer üzerimi giyinmiştim bi an önce çıkabilirdim. Şarkı baştan çalmaya başladığında oturduğum yerin biraz uzağındaki yerden telefonunu alıp , şarkıyı kapattı.

Çıkmak için ayaklandığımda konuşmasıyla duraksadım.

'Güzel şarkı demi ?'

//
iki bölüm önceki şarkı
yeri ayrı bende o yüzden koymasam olmazdı woflsvislvğ

Sıkı Düşman || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin