Ö

11.6K 771 87
                                    

Aynı gün okul bitimi-pazartesi-

Elimdeki topu potaya atmaya hazırlanırken gözlerimin Yamaç ile kesişmesiyle aklıma İremle yapacağım ödev gelmişti.

Salı günü performansı yapmak için anlaşmıştık. Hafta içi her gün antrenman olduğu için mecburen antrenmandan sonra yapacaktık. Bu konuda anlayış göstermesi beni mutlu etmişti. En azından kendisi sevgilisi gibi değildi.

Antrenman bitiş saatinde kütüphaneler kapandığı için İrem'in fikriyle mecburen birimizden birinin evinde yapmaya karar kılmıştık. Salı günü yani yarın ailemin kardeşimi bana bırakıp,teyzemlere gideceği aklıma gelince bizde olma fikrini öne attım.

Yamaç'ın haberinin olmamasını umuyordum. Ama kendim bile böyle bir şeye inanmıyordum. Ondan korktuğumdan değildi sadece onunla daha fazla uğraşmak istemiyordum.

Kesişen gözlerimizle ona atmam içi işaret yaptı.Bu sefer ki antrenmanda aynı takımda olmamıza rağmen topu ona atmak istemedim ve uzaktan denediğim atışla herkesin pür dikkat topu izlemesine sebep oldum. Son dakikanın son atışıydı. Ve eğer girmezse berabere bitecekti.

Topun potanın etrafında dönüp,dışarı çıkmasıyla koç düdüğü çaldı.Girmemişti.Refleks olarak Yamaç'a dönen bakışlarımla onunda bana,çatış kaşlarıyla baktığını fark ettim. Bende ona aynı şekilde karşılık verdim.

Top bendeydi ve bazen kaybetmek,kazanmaktan daha cazip geliyordu.

Ertesi gün

Antrenman bitmiş,çoğunluk evine dağılmıştı. Hava hafiften kararmaya başlıyordu. Sigaramdan çektiğim derin nefesten sonra kafamı kaldırıp neredeyse batan güneşi izledim. İrem'le yapacağımız performans için bize gidecektik bu yüzden okulun önünde onu bekliyordum.

Antrenmanın iki saat sürdüğünü bildiği halde okulda bekleyeceğini,o süre zarfında da biraz konuyla ilgili araştırmaya yapacağını söylemişti.

Beklemeye başlayalı 5 dakika olmaya yakın,mesaj atmak için elimi cebime götürdüğümde duyduğum adım sesleriyle kafamı kaldırdım. Uzaktan seçtiğim yüz sinirlerimi zıplatmaya yetmişti.

Yüzüme bakmadan adımlayan beden karşımda durduğunda sonuna geldiğim sigarayı yere atıp ayağımla ezdim.

"Selam."

Yapılan kavgadan sonra birbirimize tahammülümüz sınıra dayanmıştı bence. Kendince yaptığı kahramancılıktan sonra engelini açmamı istemiş,maçta sürekli karşıma çıkmayı kesmişti.

Az önceki antrenmanda kazanma şansımız varken berabere bitmesini sağladığım ve bana daha da ayar olduğunu düşündüğüm için selam vermesi tuhafıma gitmişti.

"Aleyküm selam."

"Daha ne kadar karşılasacağız merak ediyorum açıkcası."

Şaşırmam kısa süreli olmuş eski haline dönmüştü.

" Aa niye öyle diyorsun Yamaç hayatın seni karşıma çıkarmadığı her gün ben nasıl harap oluyorum haberin var  mı ?"

Sinirlenmesini beklesem de beklediğim tepkiyi alamamıştım. O da benim gibi alaycı sırıtışını yüzüne yerleştirdi.

"Duygularımız karşılıklı desene Gökay."

Konuşmak için ağzımı açtığımda yanımızda biten İremle ağzımı geri kapattım. Geldiği gibi Yamaç'ın koluna girip yanağına adeta yalayarak bir öpücük bırakmıştı. Karşımdaki mide bulandırıcı görüntüyle yüzümü buruşturmadan edemedim.

"Hadi gidelim." diyen İrem'le kaşlarımı çattım.

"Gidelim derken ?"

"Sevgilimle seni baş başa bırakacağımı düşünmemişsindir herhalde." diye atladı Yamaç.

"Sevgilinle baş başa olmak isteyen ben değildim. Ayrıca sende seni evime alacağımı düşünmemişsindir herhalde."

"O zaman planınız iptal." diyen Yamaç'la birkaç saniye duraksadıktan sonra yolumdan dönmemek adına hemen cevabını verdim.

"İşime gelir."

Gitmek için harekete geçtiğimde İrem'in seslenmesiyle duraksadım.

"Gökay dur! Şu aranızdaki mesele her neyse bugünlüğüne erteleyin lütfen. Bak başka zaman başka yerde yapma şansımız yok."

"Ayrı ayrı yapar veririz."

"Ya olmaz öyle hem Yamaç'ın ingilizcesi çok iyi yardım eder bize. Quizde gördüğüm üzere seninki pek iyi değil,benimde senden hallice.."

Biz konuşurken yanımızda kulağı bizde olup sağı solu izleyen Yamaç'a baktım. Yaklaşık bir dakika cevap vermediğimde onunda bakışları bana döndü.

En sonunda dayanamayarak "İyi tamam." demiş bulundum. Dediğimi duyar duymaz yüzünde zafer gülüşü oturan Yamaç'la şimdiden pişman oldum.

Ayrıca yine yolumdan dönmüştüm.

yazmak için vaktim oluyor fakat gerçekten ilham perilerim bok yoluna gitti sanırım sürekli yazmak için girdim fakat gram bişi gelmedi aklıma yazabildikçe atacağım

okuyup vote veren kütüphanesine ekleyen herkese çok teşekkür ederiö
😽💖

ve hikayeyi beğenmediği halde okuyanlar;
beğenmesiyseniz okumak zorunda değilsiniz ✌🏻

Sıkı Düşman || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin