Yamaç'ın sorduğu soruya cevap vermemeyi seçip , omuz atıp yanından geçerek soyunma odasından çıkalı beş altı saat olmuştu.
Antrenman başlayana kadar alaycı gözlerle sırıtarak yüzüme bakmıştı. Bakışlarını çatık kaşlarımla karşılasamda bakmaya devam etti. Sanırım şerefsizin en sevdiği şey sinirlerimi bozmaktı. Ki bunu maç boyunca yine bana karşı savunma yapmasıyla da kanıtlandı.
Ya bipolardı ya da ikizler burcu. Yaptığı dengesiz davranışların başka açıklaması yoktu. Her boku söyleyip hiçbir şey olmamış gibi laf atıyordu. En kısa zamanda burcunu sormak farz olmuştu.
(yn:Allah hepinizi ikizler burcu insanından korusun. Terazi burçlarına kurban olunn <3)bir sonraki gün
Öğle arasında yaklaşık yarım saat Batuhan'ın sikik laflarıyla uğraşmak susamama sebep olmuştu. Neyseki arkadaşları yoktu da tek başına uğraşmak sarmamış olsa gerek kavgaya yeltenmemişti. Su almak için sıraya geçeceğim sırada birini adımı seslenmesiyle arkamı döndüm.
Eslem'in seslendiğini görmemle yolun ortasına durduğumu fark edip kenara çekilmek için önüme dönmemle üzerime sıcak kahvenin dökülmesi bir olmuştu.
'Siktir.'
Karşımda Yamaç ve sevgilisini gördüğümde karın bölgemde hissettiğim yanmayla birlikte kaşlarım iyice çatılmaya başladı. Her yerden çıkmak zorunda mıydı ?'Gerçekten çok özür dilerim Gökay. Benim hatam.' diyen İrem'e kafamı kaldırıp baktım.
Elindeki peçeteyi üzerime sürüp , gömleğimin bedenime değmesini engellemek için kaldırmaya çalıştı. Yamaç'ın ona çatık kaşlarla bakması acıdan kıvransam bile içten içe sırıtmama sebep oldu.
'Gökay , iyi misin knk ?'
'İyiyim Eslem , tamam hallederim ben sorun yok.'
'Aşkım , senin dolabında yedek tshirt vardır benim için Gökay'a verip lavaboya götür müsün bende buz alıyım.'
'Kendi halleder İrem. Bize mi düştü?'
'Aşkım ben döktüm üstüne farkında mısın?'
'İyi tamam buz getir o zaman.'
Bu sırada İrem'in hala gömleğimin vücuduma değmesini engellemek için tuttuğunu Yamaç fark edince , kolumdan tutup beni çekti ve lavaboya götürdü.
'Bırak , kendim giderim.'
Kolumu çekip lavaboya girdim ve gömleğimin düğmelerini açık çıkardım.
Karnımdaki kızarıklığın büyüklüğünü görmemle yüzümü buruşturdum. Gerçekten büyüktü.Beş dakika sonra elinde tshirt ve buzla Yamaç içeri girdi. Direk yanıma gelip , elindeki buzu kızarıklığa dokundurmasıyla hafif irkilerek sıçradım. Kafasını kaldırıp bana baktığını fark ettiğimde bende ona baktım. Aklıma soyunma odasında yaptığı şey geldiğinde yine yapabileceği şerefsizlikleri düşünüp , elini ittim.
'Kendim yapabilirim. Elim hala çalışır durumda.'
'Ay götüm bende çok meraklı değilim sana. İrem kendini suçlu hissettiği için yapıyorum.'
'Sorarsa yardım ettiğini söylerim. Yapmış gibi yapsan yeter gerçekten yapmana gerek yok.'
Elimdeki buzu alıp tekrar kendi tutmaya başladı. Parmaklarının tenime temas etmesi buza alışmış vücudumu tekrar irkiltti.
'Bende sana çok meraklı değilim Gökay. İzin ver şunu yapıyım sonra ne halt yersen ye.'
'Al giy bunu.''Gerek yok gömleğimi yıkar giyerim. Sana ait bir şeyi giymek istemiyorum. Şerefsizlik falan bulaşır.'
'Bulaşıcı değil merak etme. Giy şunu yorma beni.'
Suratına bayık bayık bakıp uzattığı lacivert tshirtü elinden çekip aldım.
Bir hışımla üzerime geçirdim ve aynada kendime baktım. Hafif bol gelen tshirt , gömleğin aksine vücuduma değmeyerek daha az acı hissettiriyordu.Çıkmak için kapıya yöneleceğim sırada Yamaç'ın sırıtarak hala bana baktığını fark ettim. Ne bakıyorsun anlamında kaş göz işareti yaptığımda konuşmaya başladı.
'Yakıştı hee.'
//
valla denedim daha uzunu olmuyo kwodşwşcisiv
vote vermeyi unutmayın arklarım <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkı Düşman || bxb
Short Story"ne dostluğu hocam,bizden olsa olsa düşman olur." ASKIDA !! SINAVDAN SONRA DEVAM EDECEĞİM (çok özür dilerimm)