öncelikle bölümün geç geldiğinin farkındayım kusura bakmayın çiçeklerim :)
Kulağıma gelen tanıdık sesin kim olduğunu çıkartmaya çalışıyordum. Uykum o kadar ağırdı ki birinin seslendiğini duyuyordum fakat gözlerimi açmaya gücüm yetmiyordu.
Yüzümde hissettiğim ufak su damlaları gözümü az da olsa aralamama yardımcı oldu.
"Bayıldın mı lan nası uyku bu ?"
Sesin Gökhan'ın sesi olduğunu anladığımda gözlerimi artık açabilmiştim.
"Oh be sonunda. Olum valla bayıldın sandım. Yaklaşık 20 dakikadır uyandırmaya çalışıyorum."
Dedikleriyle sırıttığımda ağzımın kenarındaki yaranın acımasıyla birkaç saniyeliğine suratımı buruşturdum.
"İyi misin?"
"İyiyim iyiyim. Gece hemen uyuyamadım kuzen o yüzden biraz ağırlaşmış olabilir uykum."
"Biraz ağırlamış doğru. E nasılsın acıyor mu canın ? Antrenman günü değişmiş şansa."
"Sorma lan bizde şans olsa zaten..Olum iyiyim ya bi dün midem hafif ağrıyordu. Şimdi iyi ama."
"Kanka gelme bugün ya ben konuşurum koçla zorlama kendini."
"Sonra koç da ağzımıza sıçsın zaten şu kamp ödüllü maçların başlamasına bir hafta kaldı canımı okur hiç o tehlikeyi göze alamam Gökhan."
"O da doğru. Üff napsak ? Gel ama antrenmana katılma izlersin."
"Kanka valla iyiyim oynayamayacak olsam saklar mıyım senden ?"
Gözlerime bakarak doğru söyleyip söylemediğimi tartmaya çalışır gibiydi. Bakışları kararsız olsa da uzun bir duraksamanın ardından cevap verdi.
"Peki."
...
"Koça söylemeden içim soğumayacak benim,bakarsın kaptanlıktan falan atılır Batu piçi."
"Gökhan daha öncekileri unuttun sanırım ne yapıp edip işin içinden sıyrılmayı biliyor."
Okulun içindeki spor salonuna yaklaştığımızı fark ettiğimde son kez içmek için sigaramı çıkardım.
Gökhan'dan cevap gelmemesi üzerine kafamı ona çevirdim ve dalmış bir şekilde önüne baktığını fark ettim. Benim için üzülmesi beni düşündüğünü bilsem de hoşuma gitmiyordu. Çünkü ben gram sikime takmıyordum ama Gökhan bunu anlamak istemiyordu.
"Hem onların başlattığının bir kanıtı yok hemde kavganın tek taraflı olduğunun sonuçta biz de bir şeyler yaptık demi ?" diyip gülmem üzerine az da olsa gülmeye başladı.
"Arada bir geçirdim ki o şeref yoksununa içimin yağları nasıl eridi bilemezsin."
...
Salona girer girmez gördüğüm suratlar sinirimi bozsa da,bende tıpkı onlar gibi alaycı sırıtışımı suratıma yerleştirmiştim.
Bizim kadar olmasa da onların suratında da hafif yara izlerinin olması sırıtışımı büyütmeme sebep olmuştu.
"Gelmezsiniz diye ummuştuk ibnecim"
"Kusura bakma Batuhancım bugünde sevindiremedik seni. Ama iyi gördüm seni morluklar hava katmış yüzüne."
"Estağfurullah seninkilerin yanından geçemez bizimki."
Daha fazla laf yarıştıramayacağıma kanaat getirip cevap vermemeyi seçtiğim sırada koç sahanın kapısında gözüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkı Düşman || bxb
Short Story"ne dostluğu hocam,bizden olsa olsa düşman olur." ASKIDA !! SINAVDAN SONRA DEVAM EDECEĞİM (çok özür dilerimm)