Kapının aniden açılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım. Pezevenk müdür az paraya kıyıp şu bin yıllık kilitleri değiştirmiyordu. Karşımda sinirle bakan Yamaç'ı görmenin , içimi bu kadar rahatlatacağı hiç aklıma gelmemişti.
"Napıyorsun lan sen ?"
Tam ağzını açıp cevap vereceği sırada koridordan nöbetçi öğretmenin sesi duyuldu "ders başlıyacak lavobaları boşaltın" sesin git gide yaklaşmasıyla korkudan ne yapacağımı şaşıp sigaranın olmadığı elimle , bi hışımla Yamaç'ı içeri çekip kapıyı örttüm ve onu kapıya yaslayıp , elimle ağzını kapattım .
Tam o sırada kapı sertçe açıldı . Yamaç'a baktığımda gözleri kocaman olmuştu. Amk salağı ne diye geldiyse. Kalp atışlarım saniyeler içinde korkudan hızlanmaya devam ediyordu
"içerde kimse var mı ?... yine içmişler şu zıkkımı ah bi yakalarsam." kapının kapanma sesi duyuldu.Anlık şokla bir kaç saniye daha o yakınlıkla birbirimizin gözlerine bakmaya devam ettik. Daha sonra kendime geldiğimde elimi ağzından çektim ve diğer elimde kendi kendine bitmiş sigarama baktım . O sırada Yamaç'ın gözlerinin üstümde olduğunun farkında olarak bende ona baktım .
"Ne işin var senin burda ?" diye sordum .
O ise cevap vermeyip elini telefonumun bulunduğu arka cebime uzattı . Oha amk napıyo lan bu kalbimin tekrar hızla çarpmasına neden oldu. Bu aptal çoçuğun amacı ne"Amacın ne lan senin? "
"Boş yapmayı bırak da şunun kilidini aç ibne "
"Niye böyle bir şey yapayım ?"
"Ağzını burnunu kırmamı ya da müdüre şuan burda sigara içt-"
"Tamam da neden ?"
"AÇ LAN"
Bağırmasıyla elinden bir hışımla telefonumu çekip , şifreyi açıp geri verdim.
Ekranda gördüğü pijamalı fotoğrafımla yüzünü buruşturup "amk tipsizi " dedi. Sonra whatsapp'a girip engellenen numaralardan , numarasının engelini açtı.
Daha sonra iyice dibime girip
"sen kimsin de beni engelliyorsun lan tekrar yap aynısı bak bakalım nasıl ağzına sıçıyorum."
"Hayırdır niye bu kadar koydu sana engellemem."
"Ne ima ediyorsun Gökay ?" diye tısladı.
"Bir şey ima ettiğim yok soruyorum."
Bu sefer öğretmenler zili çaldı ve zaten dibimde olmasına rağmen iyice yaklaştı ve telefonumu tekrar arka cebime koydu. Hasiktir koyarken elini götüme sürtmesiyle irkildim. Daha sonra arkasını dönüp çıktı.
Hay amk az önce ne yapmıştı o ?
Bunun üstüne ders ekilip , iyi bi sigara yakılırdı.//
saçmaladıö valla gençler kb :d
kafama göre yazıyorum ya da yazmaya çalışıyorum akdıqldlwlğv
okuyan varsa öpüyommuckk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkı Düşman || bxb
Short Story"ne dostluğu hocam,bizden olsa olsa düşman olur." ASKIDA !! SINAVDAN SONRA DEVAM EDECEĞİM (çok özür dilerimm)