Daha sonra arkamdan Yamaç'ın geldiğini görerek soyunma odalarına doğru yöneldim.
Henüz sahadan çıkmamıştım ki karşımda Batuhan'ı gördüm. Geç kaldığımda laf atmamasının sebebi sanırsam Yamaç'ın da benden birkaç dakika önce gelmesiydi.
Yanımdan geçerken bilerek omzuma çarptı ve 'önüne baksana ibne.' dedi. Sikime takmayıp , yürümeye devam etmem koymuş olmalı ki arkamdan gelen Yamaç'a 'aman kanka şunun yanında soyunma olmayan bir şeyini kaldırır falan bide bunla uğraşmayalım.' Yamaç'ın kahkaha atıp 'merak etme kanka ağzına sıçar gelirim.' demesi dişlerimi sıkmama sebep oldu.
Ahh ikinizinde ebesine atlardım da dua edin ne kavga etmeye mecalim var , ne de koçtan tonlarca laf işitmeye.Soyunma odasına girdim ve o şerefsizin de geleceğini bildiğim için kapıyı örtmedim. Boş konuşmasını dinlemeden çıkıp gitmek istediğim için , çantamı köşeye fırlatıp içinden şortumu ve tişörtümü çıkardım. Üzerimdeki tişörtü çıkardığımda Yamaç içeri girip , kapıyı kapattı.
Bir iki saniye göz göze geldik daha sonra gözleri yavaşça çıplak bedenime indi ve suratında alaycı bir gülüş oluştu. Gözlerimi devirmemle gülüşü yüzümde büyüdü. Tam bir şerefsiz.
Çantasını bulduğu bir köşe fırlattı. Tişörtünü çantasından çıkarttı ve bana döndü. Gözlerimin içine bakarak tekrar sırıtmaya başladı. Amk salağı.
"Hayırdır Gökay , gözlerini çekemiyor gibisin."
"Uu sen benim adımı bilir miydin yaa niye ibne demedin kırıldım bak şimdi.
Bu arada merak etme gay olmama rağmen kıza bile kalkar da sana kalkmaz."Lafımın bitmesiyle tişörtünü çıkarıp , bana yaklaştı.
"Öyle mi dersin Gökay?"
"Öyle derim Yamaç."
Götümün tutuşmasına rağmen hala ona cevap verebiliyordum.
Dibime girip , çıplak vücuduma değerek beni ittirdi. Sırtımın soğuk duvarla buluşmasıyla yüzümü buruşturdum. Hasiktir ama ya ben tişörtümü nasıl hala giymemiştim.Çıplak vücutlarımızın birbirine değmesiyle ikimizde irkildik. Kafasını hafif eğip kafamın hizasına getirdiğinde neye uğradığımı şaştım. Birbirimize değen vücudunu kımıldatarak vücutlarımızın sürtünmesine sebep oldu. Hassiktir ama ya.
Yutkunmamla birlikte bir anda geri çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Gözlerini kısıp , benim şaşkınlıktan kocaman olmuş gözlerime bakarak "Dua et devamını benim midem kaldırmıyor. İbne." diyip , henüz giymediği kıyafetlerini de alıp soyunma odasından çıktı. Arkasından "Şerefsizsin Yamaç,şerefsiz."diye bağırdım.
Ve bulduğum ilk yere çöküp oturdum.
Ahhh onu benim itmem gerekirdi. İçimden kendime söverken cebimden sigaramı çıkarttım..//
yzamyrmm sorry
bu bölüm terskadehidolutut senin içindi aşko :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkı Düşman || bxb
Short Story"ne dostluğu hocam,bizden olsa olsa düşman olur." ASKIDA !! SINAVDAN SONRA DEVAM EDECEĞİM (çok özür dilerimm)