14#

212 21 14
                                    

Protentokrát jeho chování všichni přešli. Popravdě čekala alespoň prosté díky za záchranu života. Avšak trocha vděku je v jeho případě zřejmě nemožná.

Sedla si ke svému stolu. A pokusila se zapnout počítač, ten bohužel nefungoval. S nechápavým výrazem čudlík zmačkla opakovaně, ale dopadlo to přesně tak, jak prvně.
Když se zvedla, aby se podívala, zda není nic pouze s obrazovkou. Povšimla si ze zadu nálepky, která ji rozhodně nepatřila. Stalo na ní: Androidi jsou odpad. Ihned ji došlo, komu to patří.

Jelikož seděl přímo naproti, neušel ji jeho pobavený výraz, který se nesnažil skrývat. Klekla si na jedno koleno a dala se do opravování. Škody nejsou vysoké. Ozvalo se jí v hlavě.

Jakmile počítač začal vydávat zvuk, které jsou pro něj specifické. S úsměvem se postavila. Uslyšela jeho nespokojené zavrčení. Nálepku jediným tahem sloupla, což vyvolalo ránu do stolu. "Děje se něco?" Zeptala se přeslazeně.

"Podělaný bakelit." Prskl rozčíleně.

"Prosté díky by stačilo." Pošťuchovala ho nadále. Věděla, že to je jako lejt benzín do ohně, ale protentokrát musela.

Zavrčel, jako divoké zvíře.

Zjistila, že ji baví ho provokovat, ale radši se dala do práce.
Mezitím, co na druhé straně kanceláře to bylo naopak. Connora oči neustále šilhaly k ní, jakoby se potřeboval ujistit, že je v pořádku. Hank byl na tom podobně, akorát kontroloval oba, jak Connora, tak Jessie.

Ťukala do klávesnice, aby zapsala několik důležitých věcí, které se týkaly případů. Mezitím, co jí Reed propaloval pohledem a taktéž Connor. Všimla si jich. "Potřebuješ něco?" Optala se ho.

Založil si ruce na hrudi. A projel si ji kritickým pohledem. "Dones mi kafe." Opáčil.

Došlo ji, že se zeptala přímo blbě, avšak odpověď vrátit nemohla. Zvedla se a odešla ke kávovaru. "Jsem v pohodě." Řekla ihned, jakmile si všimla stínu vedle sebe.

"Eh....jo... Na to jsem se chtěl zeptat." Nervózně se zasmál.

...

"Mám tu na tebe počkat?" Optal se Connor, když zjistil, že se tu zdrží, neboť to kvůli Gavinovi nestihla. A musí dodělat pár věcí, stejně jako on. Avšak jemu to bylo fuk.

"Zvládnu to." Děkovně se na něj usmála.

"Dobře, ale přijedu za dvacet minut, ano?" Chtěl vědět, zda s ním počítá.

"Budu čekat." Přikývla a objala ho. Neváhal a objetí ji opětoval.

"Oslepl jsem!... Dělej, pojď makat." Zabručel nepříjemně kofeinový muž.

"Opovaž se jí něco udělat" Varoval Gavina, čímž si vysloužil vztyčený prostředníček."Jessie, šetři se."

"Connore, sakra pojď! Zase mi někdo zabere mé místo na baru!" Zakřičel na něj ode dveří Hank, jenž už byl připravený odejít.

Naposledy pohlédl na dívku před ní. A odešel pryč po boku svého kolegy, který ho vedl do baru, kde se celý den těšil. Ale i jemu dělalo starost, ji tady nechat o samotě s někým, jako on.

"Chůvy odešly, měl bych to oslavit." Zakřenil se. Nohy měl na stole, kde byly převážně celý den."Skoro jsem z něho dostal cukrovku."

"Musíš stále mít nějaké poznámky?" Ohradila se na něj, ačkoliv by bylo lepší držet klapačku. Dovoloval si na osoby, které měla opravdu ráda. Převážně jednoho z nich.

"Och... Odteď si hraješ na statečnou?... Rytířka na bílém koni, která hodí držku přímo do lejna." Zasmál se vtipu nevtipu.

Nadechla se. A následně se vrhla do rozdělané práce. Chtěla ji mít co nejdříve z krku, hlavně kvůli Gavinovi, jenž ji znervózňoval, rozptyloval a štval.

Zbývalo posledních pět minut, když dodělala svou práci. Gavin nehnul ani brvou, přičemž si loupal kůži na prstech. A občas prohodil své nohy, toť vše.... Vlastně oprava... Ke konci vypnul obrazovku a počítač. Doneste nějakou medaili či pohár!

Zvedla se, aby si mohla jít umýt obličej studenou vodou. A tím se trochu probudit. Opřela se o umyvadlo a nechala téct vodu. Ruce dala do mystičky, aby ji tam natekla voda, kterou si později opláchla obličej. Zpátky se následně narovnala a ručníkem se utřela, když si ale povšimla pohybu za sebou. Rychle se podívala do zrcadla a za sebou spatřila Gavina, který se opíral ležérně o futra dveří.

Málem by vyletěla z kůže. "Gavine, vylekal si mě." Zamračila se na jeho odraz v zrcadle.

"Opravdu?" Naklonil hlavu na stranu. "To mě zřejmě mrzí."

"Co tu děláš?" Optala se zvědavě. Zajímalo ji, proč je ksakru na holčičích záchodech.

Místo jakýchkoliv slov k ní přešel. Prudce se otočila a zacouvala ke zdi. Nejradši by si za takovou blbost dala facku.

Skoro se dotýkaly těly. Hlavu měla zvedlou, aby mu viděla do očí.

Connor VS Gavin.
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Pro kterého jste vy?

Jessie RM700. [Detroit: Become Human]Kde žijí příběhy. Začni objevovat