17#

188 21 14
                                    

Dopad byl skoro stejně dobrý, jako v akčních filmech. Až na posranou kapotu od ptáků, což prakticky v žádném filmu není, ale tady nejsme ve filmu.

Dopadla vcelku tiše, ale slyšet ji museli, což vydedukovala hlavně u toho, když se ozval jednoho z mužů hlas. "Slyšels to?"

"Co přesně?" Jeho hlas byl nezaujatý, až skoro unavený. Asi práce lidí, kteří pašují součástky, nebyla tak úžasná, jak se možná na první pohled zdá.

"Ale... To je jedno, už jsem asi unavený." Doteď se nesnažila moc hýbat, ale když vedle dopadlo tělo, jenž bylo kupodivu živé a androidské, málem vyskočila zpátky na most.

"Connore, co tady děláš?" Sykla potichu, ačkoliv jeli několik kilometrů za hodinu, což se pohybovalo kolem sedmdesáti, nechtela riskovat.

"Jestli se odtamtud dostanete oba živí, tak si zapište, že vás uškrtím!" Zakřičel ve vysílačce detektiv Anderson. "A Connore, zapomněl si mě odemknout!" Ať se snažili sebevíc, zasmáli se.

"Máš nějaký plán, když si tady bez rozmýšlení skočila, nebo se snad mýlím?"

"Vlastně máš pravdu, žádný plán nemám." Měla přemýšlet a né se po něčem vrhat po hlavě. Bylo to opravdu hloupé a nerozumné.

"Zařídíš semafory, zatímco já se pokusím otevřít jejich 'náklad."

"Co pak?"

"Pak by to měly zařídit hlídky." Řekl. Bez větších okolností se každý vydali na jinou stranu, jelikož ale byl silný vítr, dost jim to práci ztěžovalo. Všimla si semaforu sto třicet šest metrů od nich.

Změnila barvu ze zelený na červenou. Mělo by to takto zůstat dvě minuty, více ji to program nedovoluje.

Auto začalo postupně brzdit.

Přiběhla ke Connorovi, který vysel hlavou dolů. Blížily se k nim hlídky, přičemž jejich auta vypadala stejně jako normální. BMW černý, šedý, tmavě modrý. Auta vypadala sice normálně, ale vevnitř seděli ozbrojení policajti. Barva byla převážně tmavší, aby mohli sledovat i pozdě večer a nebyly tak nápadní.

"Policie, jménem zákona vystupte s rukama nahoře!" Zařval jejich šéf, když vyběhli z aut.

Pachatelé s rukama nahoře pomalu vystoupili. "My jsme neviní, nic jsme neudělali." Začali se obhajovat.

"To posoudíme my." Oba seskočili na zem, aby je mohli pořádně prohlédnout.

"Cože?! To nedává smysl..." Vydechli překvapeně.

"Byla to past, aby jsme si mysleli, že to jsou oni. Budou někde poblíž." S Connorem začali skenovat všechna auta, ale oba se pozastavili nad tím stejným.

"Zjistím, zda jsou v hledání." Řekli na stejno. Trošku se oba pousmáli, ale každý si vzal toho druhého.

Jméno: Allan Camus
Pohlaví: Muž
Narození: 18.3. 1985
Věk: 35
Hledaný

Jméno: Faber Hodge
Pohlaví: Muž
Narození: 4.2. 1981
Věk: 38
Hledaný

"Támhle jsou!" Zařval Connor, jakmile se auto snažilo projet. Byla to přelakováná dodávka.
Dostali se skrz auta a projeli na červenou.

Rozhlížela se, zda neuvidí jakékoliv auto, do kterého by mohla rychle nastoupit, ale všechna stála tak špatně, že by ji ujeli, než by se stihla vymotat.

Rozeběhla se tedy za nimi, ačkoliv to nemělo sebemenší účinek. "Nastup!" Přijel k ní Gavin. Rychle nasedla a vedle ní Connor, ani si nevšimla, že běžel taky. "Kam máme namířeno?" Vtipkoval, přestože se nepovolenou rychlostí řítil za autem.

"Jen růžová to může být... Tydýdada, tydýdada...ty, ty.." Prozpěvoval si ve vysílačce postarší muž.

"Takhle zpívá celou dobu,"Opáčil Gavin"ale neví o tom, že ho slyším. Ani o tom, že ho nahrávám." Pousmál se pro sebe.

"Nikam to nedáš." Řekl přísně Connor.

"To si rozmyslím... To byla sranda, bakelite." Zakřenil se, když na něj hodil výhružný pohled.

"Pozor!" Křikla, jakmile z auta vytáhl kvér a namířil ho přímo na ně Následně se spustila palba. Gavin prudce zatočil a tím jim zachránil život.

"To jsem to-" nestihl doříct. Před nimi se objevilo totéž auto. Tentokrát začali střílet oba. Zasáhli pneumatiku, přičemž dostali smyk, který nestihli vybrat. Naposledy vystřelili do jejich nádrže, když byli bokem k nim. Věděli, že musí okamžitě pryč, nebo to tady vybuchne.

"Reede?!" Drkl do něho Connor. "Jeho tep je slabí, zřejmě krvácí a je v bezvědomí." Oznámil.

"Dostanu ho odtud, ty běž!" Rozkázala Jessie.

"Máš něco s nohou!" Oznámil ji.

"Ty s rukou, běž!" Oba neměli nijak silná zranění.

"Můj hlavní cíl není mise. Neodejdu, dokud se všichni nedostaneme odtud. Pokus se mu vytáhnout nohy, já se ho pokusím vyndat." Obešel rychle auto a otevřel dveře.

"Connore, ujedou nám. Zvládnu to sama, musíme je chytit, co je tedy tvoje priorita, když ne splnění mise?"

"Ty."

Jessie RM700. [Detroit: Become Human]Kde žijí příběhy. Začni objevovat