Stál tam Connor po boku s Gavinem. "Dejte si odchod." Zašklebil se Gavin.
"A co jste vy zač?!" Zamračila se na ně třetí žena.
"Vždyť je to android!" Ukázala krátkovlasá na Connora, který jí věnoval pouze rychlý pohled. Razným krokem si to kráčel k Jessie, kterou chtěl dostat od nich okamžitě pryč. Když mu ale muž zastoupil cestu, zadíval se do jeho očí.
"Odstupte. Nebudu vám to říkat dvakrát." Dívali si zprudka do očí, aniž by jeden z nich cokoliv udělal. Connor se napřáhl a muži dal ránu přímo do nosu, z něhož se ozvalo křupnutí. Muž se za postižené místo ihned chytil a dopadl na zem. "Varoval jsem vás." Řekl jen.
Všichni ostatní se mu jinak klidili z cesty. "Teď si všichni běžte vlastní cestou, nebo to s vámi nedopadne vůbec dobře." Vyhrožoval Gavin.
Jessie Connora ihned pevně objala. Měla slzy v očích. Opět se dostala do nepěkné situace, odkud ji ostatní museli zachraňovat. "Nikam už nepůjdeš sama." Šeptl ji jemně do vlasů.
"No moc nečum, nebo dostaneš!" Ukázal výhružně pěst Gavin, když se ještě jeden z mužů na něj otočil. Všichni odcházeli s naštvanými výrazy, avšak jeden ještě s bolestnou grimasou ve tváři.
Connor si Jessie opět přeměřil pohledem, zda na sobě nemá nějaký škrábanec na víc. "Omlouvám se." Řekl jemně Connor. "Opravdu mě-" chtěl mluvit dál, ale dívka před ním si stoupla na špičky. A lehce ho políbila na rty. Čekala, zda se odtáhne, ale po chvilkovém zmatení ji polibek oplatil.
"Doufám, že se tady spolu nevyspíte." Gavin si dal prsty ke krku, jakoby měl vyvolat zvracení.
Jessie přešla ke Gavinovi, který na ní po dobu její chůze upřeně zíral. Jakoby koukal na dinosaura s kulichem na hlavě. "Tobě taky děkuji." Obejmula ho.
"Čekal jsem lepší odměnu, ale taky to není úplně k zahození." Na milisekundu se upřímně usmál. "Co koukáš, jako bych ji tu měl znásilnit." Ohradil se na mračícího se Connora. Se smíchem se od Gavina odtáhla. A otočila se zpátky na jejího hlavního zachránce.
"Si v pořádku?!" Vypískala, jakmile si na jeho ruce povšimla modré krve. Muselo se to stát, když uhodil toho muže, neboť se modrá krev míchala s tou lidskou.
"Ale jo... Dík za optání." Řekl ironicky Gavin, neboť byl rád středem pozornosti. Což mu momentálně úplně nevycházelo.
Jessie na něj hodila pohoršený pohled. Zvedl ruce na znamení míru a poodešel o pár kroků do zadu. "To nic není." Mávl nad tím Connor.
"Musíme ti to obvázat." Vzala opatrně do svých dlaní jeho poraněnou ruku. Obratila ji ze strany na stranu, jakoby se snažila ujistit, zda nemá ještě jiná zranění. Neměl.
"Můžeme mu na to hodit psí hovno, tady je na zemi." Ukázal dětinsky vyšetřovatel. Měla chuť ten psí výkal vzít a hodit mu ho do ksichtu. Možná by neměl ty své hloupé a nevhodné poznámky, jak má ve zvyku.
"Zacpy si sním pusu." Usmál se přeslazeně hnědooký deviant. Vyšetřovatel mu to s dávkou ironie oplatil. A psí bobík odkopl. - Naštěstí byl tvrdý.
"Hanku, našli jsme ji. Hned jsme tam." Zavolal Hankovi Connor.
Hank si mezitím dolil skleničku tvrdého alkoholu, neboť dojít na zahradu a zpátky, mezitím, co se ti mladí snaží najít Jessie je opravdu vyčerpávající, ale nic, co by Hank nezvládl. "Co ti mladí nevymyslí." Povzdechl směrem k Sumovi.
"A semnou jako co?!" Rozčiloval se Gavin, přestože ještě stáli na místě, a nikdo si ho dlouho nevšímal. Samozřejmě na jeho vkus.
"Zavezu tě domů." Oznámil unaveně Connor. Nechtěl se starat o někoho, kdo jim dělal peklo, ale sám ho z nemocnice vyzvedl, aby mu pomohl najít Jessie.
"Hej, hej, hej... Já tady pracně pomáhám a vy mě vyhodíte, jako kus hovna? Co třeba tak, nějakou šťavnatou odměnu?"
"Já kdyžtak vyhazuju celé hovno, né jen kus. A... Co chceš uvařit?" Zeptala se na rovinu, stále prohlížejíc si Connora klouby.
"To je panečku otázka." Usmál se. A Jessie obejmul svou paží. Táhl ji směrem k autu a Connora nechal vzadu, aby ji mohl říct, co dobrého ukuchtit, ale z půlky to taky byla provokace.
Connor propaloval jeho záda. Jessie se na něj po očku podívala, avšak jeho naštvaný výraz nezastihla. Odebrali se společně do auta, kde Gavin pokračoval se svým jídelníčkem. "A jako dezert, bych si dal-"
"Stačí ti jedno jídlo, nejsme restaurace, aby jsme ti vařili. A Hank ani o tvé návštěvě neví, budeš rád, jestli tě nevyhodí." Zavrčel Connor.
"Si nějakej drsnej od té doby, co je zde dáma. Měl by ses hodit do klidu. Nebo ti prasknou tvé elektrické cévky, či co máš." Založil si ruce na hrudi.
"Connore, nic si z něho nedělej. Klidně ho vyhodím sama, když bude dělat problémy, že?" Hodila varovný pohled na Gavina, kterýmu to bylo u zadku, hlavně že se nají. Čínské polévky nejsou úplně dobrá strava, což také žral každý den.
💫😊Mějte se hezky.
ČTEŠ
Jessie RM700. [Detroit: Become Human]
ActionByla poslední, kterou společnost CyberLife vyrobila, také jediná toho modelu. Jedná se totiž o model RM700 a říká se jí Jessie. Neměla žádný úkol. Společnost CyberLife byla zavřena, když devianti vyhráli. Byla směs všeho... Mohla se starat o děti...