"Reede nepřej si mě!" Zavrčel Hank.
Od jejich příjezdu se toho dost změnilo. Hank nějakou chvíli vyváděl, když se dozvěděl, že v jeho baráku bude jíst jeho úhlavní nepřítel Gavin Reed, ale nakonec to překousl. No, Jessie ho prosila na kolenou, takže nakonec svolal. Avšak vražedné pohledy na něj, jen házel.
Jedli v klidu, neboť Gavin měl plnou pusu jídla, tak nerejpal. Ale když dostal příležitost, mile rád ji využil. "Ten lustr je nakřivo." Postěžoval si.
"Tvoje hlava bude nakřivo, až ti zlomím vaz." Doutnal Hank. Dokonce by možná i riskl to, že půjde do vězení.
"Dobrý?" Pousmála se Jessie na Connora. A pohladila jeho obvaz na ruce. S úsměvem přikývl. Její doteky byly více než příjemné, stejně jako její úsměvy. "Nebolí to moc?"
"Možná trošku." V očích se mu objevily malé jiskřičky.
"Jo?" Kousla se vyzývavě do rtu. A políbila ho na klouby. "Co teď?"
"Noooo..."
"Žeru!" Zařval Gavin, chtěl upozornit na svou přítomnost. A jejich vrkání ho štvalo. Ještě zde vyrobí děti, to by mu tak scházelo.
"Tak nežer a vypadni!" Zařval protentokrát Hank.
"Proč mě nemáte rádi?" Myslel to vážně. Věděl, že jeho občasné nepříjemné chování je možná štvalo, ale co přesně, to nevěděl.
"Jsi egoistický pabl, kterýmu je všechno a všichni u prdele. Zajímáš se jen o sebe. Je ti jedno, zda někomu svým rozhodnutím posereš život. Všechno se točí jen kolem tebe." Konečně mu Hank mohl říct svůj názor.
"Tvoje štiplavé poznámky a občasné hnusné chování, někdy není na místě." Řekla skromně Jessie. "Ale dokázal si mi, že nejsi sobec." Pousmála se na něj.
"Všechno bylo vyřčeno." Pokrčil rameny poslední člen v místnosti.
"Dobře." Zrak přesunul na své ruce. Nemohl říct, že by ho to nezamrzelo. Jessie začal brát, jako svou kamarádku. A Connora jako někoho, koho může popichovat. Hanka nijak zvlášť neznal, pouze z práce, ale tam se uráželi. Nevěděl, kde bydlí, s kým bydlí, či jak bydlí. "Už bych měl jít... Děkuji." Zvedl se a zasunul svou židli.
"Počkej..." Doběhla ho rychle Jessie. "Lepšíš se." Upřímně se usmála.
Zvedl jeden koutek úst. Odešel pryč, aby si mohl jít po náročném dnu lehnout. Nebydlel nijak daleko, takže Connora odmítl, když se ho ještě stihl zeptat, zda nechce odvést. "A vy dva, jste teď spolu?" S otázkou v očích na ně zíral poručík.
Oba se na sebe podívali. Měli tu stejnou otázku, kterou si ještě nestihli říct. Bylo jim trapně, když čekal na jejich odpověď a oni očima kmitaly po celé místnosti.
Connor to pro tentokrát chtěl dovést až do konce, nechtěl čekat. Tentokrát už ne! Bál se, že by tím Jessie už na dobro ztratil. Už tak dvakrát ji šlo o život. A on si v těch chvílích uvědomil, že by život bez ní pro něj neměl cenu. Přál si, aby ta kulka zasáhla jeho. Aby ona na něj řvala a on se vydal do chladného počasí.
Chytil ji za boky, přičemž si ji přitáhl ke svým rtům, aby ji vášnivě políbil. Vypískla, když si ji prudce přitáhl. Neschopna jakéholiv pohybu koukala před sebe, než si uvědomila, v jaké situaci se nachází. Zavřela oči a rty mu šla vstříc. Connor se bál, že ji třeba vyděsil, ale jakmile začala spolupracovat. Přitáhl si ji ještě více na svou vypracovanou hruď.
Ani si nevšimli, že Hank opustil místnost, aby jim dal trochu soukromí. Vzal svého ospalého psa na procházku, přičemž ho nejprve musel probudit.
Moc se mu chování jeho pána nelíbilo, ale rozhodl se mu to na procházce znepříjemnit.
Jessie lehce zatlačila na jeho hruď. A trošku se odtáhla. Na tváři mu hrál upřímný úsměv, který se při pohledu na ní ještě rozšířil, když viděl, jak se na něj usmívá. Koukali si navzájem do očí. Ani jeden nic neříkal, jakoby tomu druhému četli myšlenky. Oba byli šťastní.
Hlavu si opřela o jeho dokonalou hruď. A zavřela oči. Vdechl její oslnivou vůni z vlasů. Cítil vůní vanilky a meruňky.
...
Všichni čtyři koukali celý den na televizi. Jessie ležela v Connorově objetí. Zatímco v tom Hankově naopak Sumo.
Stihli se podívat snad na všechny žánry. Od hororu až po komedií."Měl bych jít spát. Zítra to bude perný den." Protáhl se Hank. A odkráčel si to do svého pokoje. Stejně jako zbylí tři, avšak jeden se ještě napil ze své plastové misky.
❤️💫 Moc se omlouvám, ale celý víkend jsem myslela na to, abych nezapomněla vydat díl. A náhle je čtvrtek. 😂🔥
Napište názor na tuto kapitolu. 🥀💕 Děkuji!! 🙈
ČTEŠ
Jessie RM700. [Detroit: Become Human]
AcţiuneByla poslední, kterou společnost CyberLife vyrobila, také jediná toho modelu. Jedná se totiž o model RM700 a říká se jí Jessie. Neměla žádný úkol. Společnost CyberLife byla zavřena, když devianti vyhráli. Byla směs všeho... Mohla se starat o děti...