"Můžu ti do dveří skřípnout nohu?" Optal se provokativně Gavin, když jeli na místo, které jim kapitán Fowler poslal, společně s poznávací značkou auta.
"Můžu ti do dveří skřípnout hlavu?" Optala se stejně blbě jako on. Zda mu tato otázka připadala normální, to nevěděla, ale jí přišla naprosto... Jedním slovem, dementní.
Zašklebil se a zavřel za sebou dveře. Zastrčil klíč a šlápl na plyn. Ačkoliv ji jeho kecy vadily a byly protivné, tentokrát za ně byla i ráda. K tomu, co se stalo včera, možná nestalo, se vracet rozhodně nechtěla a nehodlala.
"Když po sobě jezdíte, nedělá to zvuky, jako bys brousila kov?" Optal se.
Mít tak pití v puse, asi by ho vyplivla. "Cože?" Dostala ze sebe nechápavě.
"Jo aha... Alespoň že tak, už jsem myslel, že se můžete rozmnožovat." Odfkl si.
"Co to sakra říkáš?" Ohradila se na něj nechápavě. Ten chlap je vyšinutý cvok. "Počkat!" Uvědomila si. Jednu ruku měl z okénka, a byl o ní ležérně opřený. Po očku se na ní podíval, aby se neřeklo, ale dodal svůj úšklebek. "Ty... Ty myslíš, že já a Connor?!" Vyprskla smíchy.
"Oba jste stejně otravní...A ještě k tomu z bakelitu.... A hnusní." Dopověděl. Nijak ji jeho slova neranila.
"A ty se rozmnožuješ s prasetem?" Založila si ruce na hrudi. "Docela by jste se k sobě hodili, jakoby jste si z oka vypadli. A dokonce jste oba z masa a kůže." Protentokrát se musela zašklebit ona.
Jeho klouby zbělaly, když drtil volant. "Abych tě tu nenechal. A problém z toho mít nebudu, udělám vše proto, aby to vypadalo, že si na mě zaútočila, či co já vím."
"A tys proti mě prohrál." Představila si. Nebyla to špatná představa. Nakopat Gavinovi prdel, no nebyla by to sranda?
Dupnul na brzdu. Auto za nimi je rychle objelo, ale nezapomnělo zatroubit, jak už to dělají. To moc nechápala, proč troubí, když pak skoro nabourají, jak to nestíhají. Teď ji zajímalo ale úplně něco jiného. Jeho přímo nasraný a vzteky rudý ksicht. Zajel ke krajnici, když si uvědomil, že stát veprostřed silnice, není úplně dobré.
Z auta vylezl, jako neřízená střela a následně ji vytáhl za ruku ven. Klopýtla, při té rychlosti, ale jeho ruka omotaná kolem té její ji zastavila před pádem, avšak pouze čirou náhodou. "Tak poslyš." Ruku ji zkroutil do nepříjemného úhlu. "Ještě jednou řekneš nějakou pichlavou poznámku, a piš si, že už to nemusíš přežít. Už od začátku mi bylo jasné, že budete problém - tak už na hovno lidstva. Vaše práva mi jsou u prdele. Stejně jako vaše zdraví, emoce... Nebo co vůbec máte." Odfkl si zhnuseně. Do očí ji propaloval díru. "Hodíte se přinejlepším, jako kávovar, jinak jste úplně k hovnu!" Zařval ji do ksichtu.
"Doufám, že jednoho dne umřeš pomalou smrtí! Přál jsem si, aby tě ta kulka zabila-" V očích se jí tvořily slzy, které se snažila ze všech sil zadržet. Stisk povolil a jeho oči zjihly, jako by se sám se sebou pral."Dobře." Šeptla a vysvobodila se. Otočila se zády, aby si mohla setřít slzy.
"Auto míří na jih k vám trojko. Budete ho tam mít za pět minut." Ozvalo se v jejich vysílačce. Oba rychle vyrazili do auta. Bez dalších slov si usedli na své místo. Ruce si vložila do klína a dívala se pouze před sebe.
Nechápal to, ale mrzelo ho to. Nejhorší bylo, že ani jeden z nich netušil, že omylem zmáčkla vysílačku, když se opírala o auta. A zrovna Hank s Connorem vše slyšeli. Jejich vysílačka byla shodou náhod porouchaná, takže prakticky k ničemu. Nemohli na ně mluvit, ale co můžu prozradit, že pěkně jančili. A na Gavina Reeda řvali takové nadávky, že půlka z nich snad ani neexistovala.
"Jedou pod mostem." Hlásil opět ženský hlas.
"Vysaď mě." Promluvila bez emocí k Reedovi.
Beze slov zastavil a nechal ji jít. Vyšla ven a rozeběhla se k druhému mostu, pod kterým brzo projedou. "Jess!" Napojil se na ní konečně Connor. "Co děláš na tom mostě?!" Zařval.
"Musím něco zkusit. Řekněte, až se budou blížit." Oznámila.
"Co?! Jessie, všechno jsme slyšeli, okamžitě odtamtud vypadni, už tak si nám jednou málem umřela!" Slyšela protentokrát hlas Hanka.
Neodpovídala.
"Mrzí mě to, ano? Tak zase slez." Přišel k ní Gavin.
"Okamžitě od ní vypadni ty imbecile!" Kdyby byla vhodná situace, asi by se Hankovi zasmála.
"Reede, odpal od ní!" Connor chtěl běžet Jessie na pomoc, ale spatřil auto, které každou chvíli mělo přijíždět. "Nemusíš to dělat." Šeptl do vysílačky. Avšak rozeběhl se k místu, odkud by mohl taktéž skočit, pokud by se to rozhodla udělat.
"Hochu!" Křičel za ním Hank. Zamkl auto, aby se odtamtud nemohl Hank dostat. Byl pro něj, jako jeho otec, kterého nikdy neměl.
"Musím, je to můj úkol." Řekla zpětně Jessie a vrhla se na kapotu auta.
Má cenu ještě vydávat? 🙁💕
ČTEŠ
Jessie RM700. [Detroit: Become Human]
ActionByla poslední, kterou společnost CyberLife vyrobila, také jediná toho modelu. Jedná se totiž o model RM700 a říká se jí Jessie. Neměla žádný úkol. Společnost CyberLife byla zavřena, když devianti vyhráli. Byla směs všeho... Mohla se starat o děti...