23#

204 21 3
                                    

"Tchýně, vodka, uzený - nejlepší jsou studený." Smáli se Jessie s Gavinem na celé kolo. Od příchodu do práce Gavin jen zářil. Pozdravil dokonce Connora s Hankem, kteří se na sebe zmateně podívali, ale pozdrav mu zdráhavě oplatili. "V rodině jsme měli zrádce
byla to má tchýně.
Teď už hnije na zahrádce,
rostou na ní dýně." Na tváři měli úsměvy, kterých se nemohli zbavit.

"Na přechodu pro chodce
drtí tatra důchodce,
černé brýle, bílá hůl
byl to frajer, neuhnul." Řekla pro tentokrát Jessie.

Gavin vyprskl kafe, neboť nečekal, že by se k němu přidala.

"No to mi ho vyhul!" Smál se. Oba se na malou chvílí zastavili, nad slovy, které řekl, ale následně se opět smáli.

"Reede, Jessie! Můžete mi říct, co se to pro kristovy rány děje? Místo ťukání do klávesnice slyším vás dva, jak se smějete. Nejsme v zábavném parku, aby jste tu řvali na celé kolo. Okamžitě vyřešte nějaký případ, nebo budu řešit vaší výpověď." Zadívali se na schody, kde stál jejich šéf - Kapitán Fowler. Na sobě měl košily, kšandy, černé kalhoty. Měl zamračený výraz a opíral se o zábradlí.

"Jistě, jistě.... Makáme." Odpověděl ostýchavě Gavin.

Connor je s úsměvem sledoval. Ačkoliv na Gavina žárlil, tak se kochal jejím nádherným vzhledem, úsměvem a hlasem. Mohl by takto sedět celý den a vzhledem k tomu, že jíst nemusí, opravdu by to zvládl. "Aby tu nebyl potok."

"Co prosím?" Optal se nechápavě Connor Hanka.

"Divím se, že ti neteče slina." Zasmál se Hank, ale jeho smích se míchal s tím od Jessie a Gavina.

"Hmmm..." Zabručel nepřítomně.

Do dveří vešla dívka. Zrzavé vlasy sčesané do perfektního drdolu. Na sobě měla krásné šaty, které zakrývaly její hubené a dlouhé nohy. Na sobě rozeplou blůzku. Měla malé pihy na nose, které ji dělaly ještě hezčí. A v rukou dřímala pytlík s jídlem. - Karbenátky s kaší.

Gavin se otočil jejím směrem, když si to k nim kráčela. Ihned se jí udělaly ďolíčky. "Mäki?" Oslovil ji.

"Ahoj lásko." Políbila ho na rty. Jessie s vykulenýma očima koukala na ty dva. Zrzka měla cizí přízvuk.

"Oh... Dovol mi ti představit mou kolegyni Jessie. A toto je má přítelkyně Mäki." Představil je.

Podali si ruku, aniž by cítili k té druhé odpor. Mäki Gavin poznal ten den, kdy odcházel od Jessie, Connora a Hanka. Nechala tašku u zastávky, když k ní rychle přiběhl. Ihned si padli do oka a ona ho pozvala za odměnu na jídlo. Sice byl najezený, ale odmítnout rozhodně nechtěl. Celý večer si povídali a nakonec si dali i pusu, jakoby byli na rande. Měli na sebe kontakt, tudíž se kontaktovali a dali se dohromady. Ačkoliv to vypadalo, že se znají jen chvíli, tak ve skutečnosti spolu chodili dříve do školy. Poznali se až tehdy, kdy řekli oba svá celá jména. Gavin ji ve škole tajně miloval a ona jeho. Ani jeden si bohužel netroufli toho druhého oslovit, až se nakonec odstěhovala. A on o ní od té doby neslyšel, až do teď.

Jako v romantickém filmu!... Ach ta láska.

"Moc mě těší." Řekla slušně Jessie.

"Mě také. Gavin mi o tobě hodně povídal. Prý si jedna z mála, která to s ním nevzdala." Po očku se podívala na svého přítele. Jessie se musela lehce usmát.

To vysvětlovalo jeho dobrou náladu.

"Budu muset zase běžet. Jen jsem ti donesla jídlo, abys zase nehladověl." Podala mu igelitku s jídlem. Rozloučili se polibkem.

"A to si říkáš kamarád? Neříct mi o své přítelkyni." Zamračila se na zasněného Gavina.

"Čekal jsem, až mi řekneš o vašem vztahu." Vrátil jí.

"Prosím?" Bylo to podobné jako u Hanka a Connora před chvílí. Jeden z nich toho věděl víc, než ten, kterého se to týkalo.

"Ty a Connor, chápeš? Není to tak těžké uhodnout. Ještě když už dvacet minut na tebe zírá." Mrkl na Connora, který to shodou náhod slyšel a ihned se otočil. Přičemž se mu zamotala noha do kabelu a on spadl. Fowler se naštvaně zvedl, když slyšel Hanka, jak se směje. Co se to dneska děje? Projelo mu hlavou, když se vracel zpátky po seřvání jeho podřízeného.

Jessie na Gavina nereagovala. Místo toho šla pomoct Connorovi, který se neomaleně zvedal a strhl málem svůj počítač. "Jsi dokonalá." Řekl jí slova, která tak moc říct chtěl. "Nezasloužím si tě."

"Connore," vzala jeho tvář do dlaní."miluju tě."

"Ne, to já miluju tebe." Majetnicky si ji přitáhl a políbil ji.

"A už mi to řekneš?" Zařval Gavin od vedle.

"Mně první!" Ozval se Hank.

Oba se do polibku usmáli. Věděli, že ti dva pokoj rozhodně nedají, ale teď byli jen oni dva. A nikdo a nic je nemohl teď rozdělit. Ani Gavina smradlavé ponožky, které provoněly celou místnost.

Ano, ano... Pokud tento příběh čtete delší dobu, tak víte, že ho prostě vydávat pravidelně nezvládám. 😅 Je posledních pár kapitol, takže to nějak snad zvládnete. ❤️ Jen bych chtěla říct, že netuším, jak to bude s dalšími příběhy, ale o tom později. 🔥💫

Pa❤️

Jessie RM700. [Detroit: Become Human]Kde žijí příběhy. Začni objevovat