1

262 11 13
                                    

(Shin:)
Ik wandel met mijn koffer door het centrum van Seoul. Terwijl luister ik naar muziek en chat ik met mijn vriendinnen.

Whatsapp:

(De tijd van verzending is aangepast van tijdzone, tussen de landen:
Korea: tijd van België/Nederland + 7 uur
Amerika: tijd van B/N - 6 uur)

(De tijd van verzending is aangepast van tijdzone, tussen de landen:Korea: tijd van België/Nederland + 7 uurAmerika: tijd van B/N - 6 uur)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stap dan op het vliegtuig en zet mijn 4G en wifi af, zodat ik alleen wat muziek kon luisteren die op mijn gsm staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stap dan op het vliegtuig en zet mijn 4G en wifi af, zodat ik alleen wat muziek kon luisteren die op mijn gsm staan. Natuurlijk zijn het allemaal bts-liedjes, want ik ben een gigantische bts-fan. Net zoals mijn vrienden in de chat: Leah, Sara, Iris, Amber, Chermaine, Lynn en Freya. Ze zijn bijna allemaal nederlands-talig behalve Lynn, zij is van Amerika. Freya, Leah en Amber zijn van België en Chermaine, Iris en Sara zijn van Nederland. Ookal zijn we verschillend van persoonlijkheden, we kunnen het goed met elkaar opschieten.

(Amber:)

Ik pak al mijn spullen in voor morgen, heb al bts-hoodies en jeans/rokken erin gedaan en natuurlijk mijn armybom, wat nodige spullen en onnodige spullen zoals; mijn haartasje dat vol zit met rekertjes, een borstel en nog spullen waar ik mijn haar kan meedoen. Ik hoor dan mijn mama roepen van beneden en zegt dat een pakje voor mij is aangekomen. Ik spring van bed en loop zo snel mogelijk naar beneden toe. Als ik het pakje in mijn handen heb, ren ik weer naar boven en doe ik het open. Ik vindt een album erin en begin het te uit te pakken. Daarin vindt ik foto's, cd's, mooie spulletjes en ook nog een envelop met erop "Gefeliciteerd!!!". Ik doe het open en als ik zie wat het is, doe ik ze in mijn geheime schuif. Na 2 en een halfuur met mijn spullen in te pakken, even douchen en even eten, krijg ik een berichtje op Whatsapp en doe het snel open.

Whatsapp:

(Leah:)Ik doe mijn spullen al in de auto om naar Amber te rijden en krijg dan een bericht van Freya via Whatsapp

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Leah:)
Ik doe mijn spullen al in de auto om naar Amber te rijden en krijg dan een bericht van Freya via Whatsapp.

Whatsapp:

Ik doe mijn gsm in mijn zakken en stap dan mijn auto in, ik rij eerst naar Freya's huis en toeter om te laten weten dat ik er ben

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe mijn gsm in mijn zakken en stap dan mijn auto in, ik rij eerst naar Freya's huis en toeter om te laten weten dat ik er ben. Ik zie haar lopen en doet haar bagage in de koffer. Ze doet de koffer dan dicht en gaat naast me zitten van voor. Ik rij dan verder en we praten dan over de vakantie met heel de groep. 'Ik hoop dat we hun van dichtbij kunnen zien.'zegt Freya. 'Misschien, maar de zit- of staanplaatsen staat op de tickets die Sara geregeld heeft samen met Iris en Chermaine.' 'Kan niet wachten.' 'Ik ook niet.'zeg ik en na minuten rijden, komen we aan bij Amber's huis. We zien haar al vanuit het raam kijken en wanneer ze ons ziet in een paar seconden, staat ze bij de deur in no-time. Ze snelwandelt dan naar ons en doet haar bagage in de koffer, ze doet hem dicht en komt mee in de auto zitten.

(Freya:)
We maken veel plezier tijdens de rit en Amber doet een cd in de cd-speler. 'Ik heb deze cd, gisteren nog gemaakt voor vandaag of voor op deze vakantie.'zegt ze en een grote glimlach is op haar mond te zien.  We beginnen met volle borst mee te zingen met bts-liedjes ook al zijn we er niet goed in. Opeens was er een ander nummer, maar niet van bts. We herkende het meteen en zingen mee met....

Hey bambi's

Dit was deel 1 van het boek!!!
Ik ben zo blij met het resultaat dit deel en wil nog zeggen dat ik ook nog een deeltje ga maken over welke achtergronden je op Whatsapp zou hebben in dit boek.

Heb ook de leeftijden iets ouder gemaakt van sommigen om het nog realistisch te maken.

En nu nog een paar vraagjes dat bij elk deeltje zal zitten:

Wat vinden jullie al van dit deel???

Welk nummer denken jullie dat opeens wordt gespeelt op de cd?

Zal alle 8 meiden op tijd zijn bij het vliegveld om elkaar op te voor eerst in levende lijfen te zien?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu