(Schrijver:)
'Je hebt gelijk.' zegt Shin. 'Oké, ik zal me focussen op onze groep en ga die fantastische gebeurtenis aan de kant zetten.' zegt Chermaine. Voor dat de rest iets kan zeggen worden ze gestoord door een meisje dat met een boekje en pen in haar handen. 'Hallo ik ben jullie...grootste fan, kan ik misschien al jullie handtekeningen krijgen?' vraagt ze in een Duits accent met daarbij een verlegen glimlach. 'Tuurlijk, wat is je naam?' begint Sara als ze het boekje in haar handen krijgen met de pen. 'Mijn naam is...Heidi.' zegt het meisje met een grote glimlach.Voor ik verder ga wil ik dit mededelen:
.
.
.
.
.Nieuw personage!!!!!
Verwelkom:BML2001
Heidi• 18 jaar
•Duitsland 🇩🇪
• Bias Yoongi/Hoseok• Onzeker overkomen, zegt alles wat ze denkt, snel op haar tenen getrapt, een echte boekenworm, supergoed met dieren maar niet met kinderen
• Favoriete kleur: Groen
• Hoogte: 1,70m
• Houd van: Lange zomers, bier, volksdansen en kunstschaatsen
• Kenmerk: litteken op gezicht
• Uiterlijk:Laten we terug naar het verhaal gaan!!!
Alle meiden schrijven in Heidi's boekje met daarbij telkens een heel kort tekstje. 'Dank jullie wel, ik verheug mij zo op jullie optreden morgen.' 'Dank je, wij ook.' zegt Iris en Heidi gaat blij terug vanwaar ze kwam. 'Oké terug naar die focus gedeelte.' zegt Sara. 'Kunnen we misschien wel is hallo gaan zeggen voor 1 keer jongjon jongens erg zou vinden, is het wel mogelijk om even te gaan begroeten.' zegt Amber en de meiden springen op van blijheid. Ze kijken rond en zien een paar en zien 7 jongens helemaal aan de rechtse kant van alle bowlingbanen. De meiden stappen ernaar toe en Chermaine heeft oogcontact met Jimin. Haar wangen worden weer rood gekleurd door maar 1 seconde van oogcontact. De jongens stoppen even met bowlen en groet de meiden. 'Fijn om jullie eindelijk te ontmoeten.' zegt Jungkook met zijn bunny-smile. Lynn kan haar niet inhouden en begint te glimlachen tot haar wangen pijn doen. 'Dank jullie voor die outfits die jullie gestuurd hadden.' 'Dat is geen probleem, zo konden we jullie herkennen tussen al onze fans.' zegt Seokjin. Het was even stil tot Namjoon een vraag stelt. 'Gaan we anders samen een wedstrijd houden?' 'Klinkt leuk.' zegt Freya. 'We zullen eerst onze lijst gaan leegmaken en ons eten + drinken halen.' zegt Lara en we gaan terug naar onze tafel behalve Chermaine die samen met Jimin praat. Sara maakt het schema op het scherm schoon en Leah, Shin, Sara en Amber nemen het voedsel mee. Maar opeens horen ze een gesprek tussen een paar personen. 'Oh kijk wat ze aan heeft, precies van de stort gehaald.' zegt een meisje in een groepje dat een andere meisje uitlacht. 'Oh wat heb je daar?' zegt een ander en grijpt het boekje. 'Geef het terug alsjeblieft?' zegt ze en kijkt naar beneden, maar de meisjes luisteren niet en openen het. 'Oh my god, van wie heb jij deze handtekeningen?' 'Waarschijnlijk heeft ze die er zelf in gezet, hahaha.' lacht het meisje naast een ander met het boekje.
Gaat iemand van de meiden zich ermee bemoeien?
Wie is het meisje dat wordt uitgelachen?
Waarom lachen ze haar uit?
XxxxxAmberL
JE LEEST
Whatsapp with bts
FanfictionIedereen heeft zo zijn eigen groepchat waar er crackheads in zitten en dat iedereen er toch overeen komt met de mensen erin. Maar wat als er een persoon is die in je groep is toegevoegt en zelf nog 6 mensen toevoegt. Zal alles hetzelfde zijn of juis...