(Iris:)
Wanneer iedereen naar Amber kijkt hoe ze naar een ander meisje loopt en haar knuffelt, heeft mijn aandacht zich gericht aan een busje waar 7 jongens waarvan ik de gezichtenken instappen en andere mensen. Maar zie dan dat er iets gevallen is en loop ernaar toe. Het busje is vertrokken en ik pak het voorwerp van de grond en bestudeer het. Ik kijk naar het busje en zie dat er iemand naar achter kijkt waar ik sta. Ik wou hem terug gaan geven, maar het is al te laat. De meiden gaan richting Amber toe en ik volg ze terwijl ik naar het voorwerp kijk.Het voorwerp:
(???:)
Ik heb rustig gaan shoppen in het winkelcentrum voor belangrijke spullen die ik binnen een paar dagen nodig heb voor iets heel belangrijk. Terwijl ik alles in mijn fietstas steek, hoor ik iemand mijn naam roepen. 'Lara!!!'zie ik Amber roepen. 'Hey Amber.'zeg ik als ze ongeveer 2 meter voor me staat. Ze trekt me in een knuffel en ik knuffel terug. 'Wat doe je hier?' 'Dat weet je toch?'zeg ik en ze heeft het dan door. 'Ah ja, nu weet ik het weer. Ben je benieuwd om ze te zien?'zegt ze en ik knikt hevig. 'Tuurlijk ben ik benieuwd, ik ga eindelijk mijn Bias zien.(Auteur:)
Hallo iedereen zoals jullie lezen is er een nieuwe personage te voorschijn gekomen! Dus presenteer ik jullie Lara!!!!BlackBeautyst
Lara
•20 jaar
•Turkije🇹🇷•Bias: Namjoon/RM
•Aardig, een slaapkop, sportief, beetje verlegen, grappig, gedraag zich volwassen, gevoelig.
•Houdt van bts, sport, tekenen, muziek luisteren (langzame muziek: slows), schrijven van boeken, films&series kijken, piano spelen en zwemmen
•Favoriete kleuren: zwart (en wit)•Uiterlijk:
•Achtergrond Whatsapp:
Terug naar het verhaal:
Terwijl Amber heel enthousiast is dat ze Lara ziet, heeft ze ineens een idee. 'Wil je misschien bij ons blijven, omdat je ook mee naar het concert gaat?' 'Ik moet er nog over nadenken, heb te veel te doen en heb amper tijd.'zegt Lara met een glimlach. 'We moeten er zelf ook zien of we nog een kamer hebben.'zegt Freya. 'We hebben nog vele kamers vrij dus is dat geen probleem.'zegt Sara. 'Dan ga ik is maar, ik zal Amber een bericht sturen als ik het antwoordt weet. Tot gauw.'zegt ze en fietst weg waarbij ze zwaait naar de meiden. 'Laten we maar ook naar huis gaan, ik rammel van de honger!'zegt Lynn en pakt haar maag vast waarbij ze ook een aego doet.
(???:)
Uren geleden:Ik wandel naar de kassa ga en de drankjes voor de jongens bestel omdat ik de oudste van de groep ben. Maar voor ik iets kon bestellen valt er een portemonnee uit iemand's handtas. Ik raap het op maar onze handen raken elkaar aan, ik voel een vloed warmte in lichaam gaan alsof het lot was om elkaar te ontmoeten. Voor ik iets kon zeggen krijgt ze een bericht en stopt vlug haar portemonnee in haar handtas en rent ze uit de winkel nadat ze me bedankten. Ik staar voor mij en voel dan opeens armen rond mijn nek. 'Waar blijf je?'zegt een vriend van me, maar ik staar voor me zonder te merken dat hij tegen me praat.
Is de mysterieuze man verlieft op de vrouw die hij heeft geholpen?
Van wie zou de ring zijn die Iris heeft?
Gaat Lara bij hun logeren mag gaan?
XxxxxAmberL
JE LEEST
Whatsapp with bts
FanfictionIedereen heeft zo zijn eigen groepchat waar er crackheads in zitten en dat iedereen er toch overeen komt met de mensen erin. Maar wat als er een persoon is die in je groep is toegevoegt en zelf nog 6 mensen toevoegt. Zal alles hetzelfde zijn of juis...