'Oh my god, Amber. Er zit iemand jou aan te staren.' zegt Leah die het opmerkte. 'Oh mijn god, ik heb dat ook opgemerkt.' 'Ken je hem?' zegt Chermaine na Lynn. Amber draait haar om en ziet het ook, ze maakt oogcontact en draait haar terug om. 'Ik heb hem ergens gezien maar van waar?' 'Misschien op 1 van je reizen?' zegt Freya. 'Kan zijn.' zegt Amber denkend wrijvend met haar linkerhand op haar kin. Amber draait terug om en kijkt weer goed. Ze draait weer haar om en vergeet het even om niet afgeleid te zijn van hun voorlaatste avond samen. 'Laten we ons amuseren voor onze voorlaatste dag samen, oké?' zegt Amber en de rest van de meiden glimlachen en gaan ermee akkoord. Op dat moment komt de ober met het eten en drinken. De meiden genieten van het eten.
Ook de 9 heren genieten van hun eten, behalve degene die nog steeds naar Amber kijkt terwijl hij eet. 'Inseong, waar zit je heel de tijd naar te kijken?' zegt iemand anders aan zijn tafel. 'Oh, ik keek gewoon naar de muren.' zegt hij onschuldig. 'Jaja, dus niet naar die jonge vrouw die we in het winkelcentrum ook hebben gezien?' zegt iemand anders en grijnst naar Inseong. 'Hyung, je weet dat je niet zo maar verliefd kan worden op iemand?' zegt er iemand anders Inseong kijkt naar beneden. 'Ik weet het, regels van het bedrijf.' 'Laten we nu gewoon ons focusen op onze muziek en onze laatste avond, oké? We moeten vroeg uit de veren om op tijd te zijn aan het vliegveld.' zegt de leider Youngbin en Inseong krijgt dan een idee. Hij neemt stiekem een balpen en zijn servet waar hij tijdens het eten stiekem op schrijft.
De tijd gaat wat voorbij en de 9 heren vragen voor de rekening. Een ober komt met de rekening en geeft het aan degene die het dichtste bij hem zit. Diegene betaalt het en ze vertrekken pas als het betaalt is. Inseong houdt de servet goed vast en pakt zijn jas mee. De heren gaan voorbij de meiden die nog zitten te genieten van hun drinken. Hij laat de servet zonder dat iemand het ziet in Amber's handtas vallen en wandelt gewoon verder als er niks gebeurd is. De heren verlaten het restaurant en Inseong kijkt nog vlug naar Amber en glimlacht. Ze gaan hun auto's in op de parkeerplaats en rijden naar hun hotel.
De meiden hebben ondertussen ook gedaan en Iris steekt haar hand op voor de rekening. 'Laten we ieder een deel betalen, want anders ga ik me schuldig voelen.'zegt Lynn terwijl ze ook haar portefeuille pakt. De rest halen die van hun ook eruit en betalen elks een deel van de rekening. Ze staan allemaal recht en pakken hun handtassen om te vertrekken. Shin zag naast Amber's stoel een servet met wat woorden op en geeft het aan Amber. 'Wat is dit?' 'Geen idee, heb het net naast jou stoel gevonden, ik dacht het van jou zou zijn of uit je handtas gevallen zou zijn.' legt Shin uit en Amber steekt het in haar handtas.
Wat zou er op dat servet staan?
Wie zijn de 9 heren? 😁😁😁
Wat gaan ze na het diner doen? (Even om jullie geheugen te testen😁)
XxxxxAmberL
JE LEEST
Whatsapp with bts
FanfictionIedereen heeft zo zijn eigen groepchat waar er crackheads in zitten en dat iedereen er toch overeen komt met de mensen erin. Maar wat als er een persoon is die in je groep is toegevoegt en zelf nog 6 mensen toevoegt. Zal alles hetzelfde zijn of juis...