9

86 13 14
                                    

'OH MY GOD, DAT ZIJN OG3NE EN HUN COOLE VRIENDINNEN!!!' roept het meisje uit volle borst en iedereen kijkt naar ons voordat de meeste van de massa rond ons staan om een handtekening te vragen en foto's te trekken. Maar telkens komen er meer mensen kijken, waardoor we bijeen worden gedrukt en een uitweg zoeken door het volk. Als ze een weg hebben gevonden rennen ze zo snel mogelijk richting het winkelcentrum. We gaan zo richting een winkel om daar wat kleren en mondkapjes te kopen. Wanneer we verkleedt zijn gaan we als gewone mensen de gangen van het winkelcentrum winkelen. Mijn maag begint terwijl te gaan en iedereen begint ermee te lachen en we zien een eetcafé waar we iets konden eten en drinken. Tijdens we genieten van ons eten gaat Iris naar de wc en praten de wij over wie er gaat tracteren. Ze pakken elk hun notitieboekjes erbij en zien dat Amber het minste heeft, waardoor zij moet tracteren. (eigenlijk omdat ik de video al heb gezien om het in het verhaal te doen zonder te raden😊😁❤💜.) 'Oké ik zal het eten betalen en straks nog een verrassinkje.'zegt ze met een grote glimlach en we praten nog over van alles tot we een notificatie krijgen. We kijken allemaal op onze gsms en zien dat bts een boodschap heeft gepost. We lezen en snappen er helemaal niks van, alleen Shin snapt het en begint te glimlachen. 'Wat staat er, Shin?'zeg ik. 'Als jullie dat moesten weten.'zegt ze plagend en de rest behalve Iris proberen om haar het te laten zeggen. 'Spill the tea girl.'zegt Lynn opeens, wat de meiden naar Shin kijken. 'Wat heb ik gemist?'zegt Iris die van de wc is gekomen. 'Ze wilt niet zeggen wat BTS heeft gepost op Weverse.'zegt Sara en kruist haar armen zoals een klein meisje. 'Oké ik zal het zeggen als jullie stoppen met als kleine kindjes te smeken om iets te spillen oké?' 'Oké zeggen we en kijken haar aan met onze hoofden tussen de palmen van onze handen. Maar voor ze nog een woord kon zeggen, geschreeuwen er fangirls/boys achter ons. 'Rennen!!' 'Ik ga vlug nog gaan betalen, ik zie jullie in die ene winkel.'zegt ze om de fans niks te laten merken van waar we naartoe gaan. 'Oké, tot straks.'zeggen we en rennen als wervelwinden de eetcafé uit naar de winkel (onze winkel).

(Amber:)

Ik loop met mijn jas en handtas naar de kassa en pak vlug mijn portemonnee om te betalen voor het eten. Nadat pak mijn spullen vlug bij, omdat ik zie dat er nog een paar fans van Chermaine, Iris en Sara naar mij raar aankijken en richting mij komen. Voor ik de winkel kon uitlopen valt mijn portemonnee en pak ik het vlug op, maar een andere hand verschijnt naast die van mij. Ik kijk op en zie de ogen van een man, op dat moment weet ik wie het is en ben even vergeten waarom ik daar ben.

Wat zou de post van BTS zijn?

Wie is de man bij Amber?

Waarom kijken een paar fans Amber raar aan?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu