...Chermaine en Freya.
'Twee verliezers, weet jullie wat dat betekent?' 'Wat?' zegt Freya tegen Shin. '가위, 바위, 종이!!! (Schaar, steen, papier)' zegt Shin in het Koreaans. 'Ja, goed idee Shin.' zegt Lara. 'Oké de verliezer daarbij ons trakteren.' 'oké.'zeggen Freya en Chermaine. Ze zetten zich gereed en Shin begint in het Koreaans te zeggen. '가위.... 바위.... 종이.' zegt ze en op dat moment steken de twee hun hand uit en vormen ze 1 van de 3 opties. Freya heeft haar hand in een vuist gedaan (바위= Steen) en Chermaine heeft haar hand in een schaarvorm (가위 = Schaar). Chermaine verliest en moet ons trakteren.
(Chermaine:)
Ik vertrek al naar de "bar" of "toog" om wat drinken en eten te halen voor de groep. Ik weet al van buiten wat iedereen nodig en zeg het tegen de persoon die aan de andere kant staat. Hij gaat dan alles voorbereiden en ik wacht voor alles. Terwijl ik wacht zie nog iemand richting mij komen en vraagt aan een andere persoon zijn eten en drinken. Terwijl die persoon ook moet wachten kijk ik voorzichtig zijn richting in, omdat zijn stem me bekend voorkomt. 'Park Jimin?' zeg ik zeer stil, maar hij kijkt me recht in de ogen aan een teken voor mij dat hij mij gehoord heeft. 'Hallo, je bent Chermaine, toch?' 'Ja.' zeg ik in het Engels en voel mijn wangen opwarmen. 'Wat doen je eigenlijk hier, heb je geen drukke agenda met de rest van je members?' vraag ik vragend en natuurlijk in het Engels. 'Ja, maar we hebben zelf besloten om even rust te krijgen terwijl we hier nog in Nederland zijn.' antwoord hij mijn vraag. 'Dus de andere zijn hier ook?' vraag ik en hij knikt met zijn hoofd. 'Mevrouw, hier is je drinken en eten.' 'Dank je wel.' zegt ik in het Nederlands en betaal gelijk ervoor. 'Ik zou verder willen praten, maar ik moet dit gaan brengen voor ze denken dat ik dood ben.' zeg ik en lach met het laatste deel. Jimin lacht dat stukje ook mee en doet zijn gedag door een klein kusje op mijn wang te geven. Ik pak het eten en drinken met een plateau en voel mijn hersenen overal heengaan behalve in de realiteit. Ik kom dan zonder ik het weet bij de meiden aan en zet het eten + drinken op de tafeltjes. Ik ga dromerig zitten en krijg al een vraag op me afgestuurd waar ik natuurlijk niet heb opgelet. 'Chermaine, wie was die man die je een kusje gaf?' vraagt Leah en zwaait dan met haar hand voor mijn ogen. 'meiden, ze is gebroken.' zegt Freya die begint met me te schudden. 'Oh sorry, hebben jullie iets gezegd?' zeg ik en ze vragen het opnieuw. 'Wie was die man die naast je stond?' 'Jimin~'zeg ik dromerig en de rest fangirlen een beetje. 'Oh my god, echt?' zegt Lynn en het enige wat ik kan doen is knikken. Iedereen kijkt rond behalve Amber die al de meiden hun gedachten erbij laat blijven. 'Girls, we zijn hier om onze voorlaatste dag. Dus kunnen we ons daarop concentreren ookal is BTS ergens hier?'
Wat gaan de meiden daarop antwoorden?
Wat/wie zal er nog kunnen komen/gebeuren tijdens het Bowlen?
Opinions op jullie Bowlingballen?
(helemaal boven)XxxxxAmberL
JE LEEST
Whatsapp with bts
FanfictionIedereen heeft zo zijn eigen groepchat waar er crackheads in zitten en dat iedereen er toch overeen komt met de mensen erin. Maar wat als er een persoon is die in je groep is toegevoegt en zelf nog 6 mensen toevoegt. Zal alles hetzelfde zijn of juis...