21

27 4 15
                                    

(Iris:)
We doen onze mondmaskers aan en gaan naar de auto's. We beslissen om een andere verdeling te doen dan de heenkom.

De verdeling:


Ik zet me naast Freya voorin de auto en de drie andere vanachter. Ik kijk naar achter en zie ze lachen met elkaar, ik praat nog over de repetities die we morgen gaan doen en waar het plaatsneemt. Na een paar minuten onderweg te zijn, zie ik al de gigantische bowlingbal en bowling pin boven de inkom van he gebouw.

Freya rijdt in de parking en terwijl zie ik al vrolijke mensen binnen de inkom van de Bowling. Ze parkeert zich en ik zie Chermaine naast ons parkeren. We stappen uit en doen onze mondmaskers weer op. We wandelen per drie achter elkaar naar binnen en gaan naar de plek waar we onze schoenen halen. We vertellen om de beurt onze schoenmaten en wisselen we onze schoenen met een paar bowlingschoenen waar onze schoenmaat opstaat. Na we onze schoenen krijgen gaan we ze aandoen bij de zetels bij de bowlingbaan. We doen zeker sokjes aan die we mee hebben gedaan om te bowlen. 1 voor 1 vullen we onze namen in op een digitaal platform dat ingebouwd is waar de bowlingballen uit komen. We hebben onze mondmaskers uitgedaan, doordat het te warm is geworden en toch ons zelf willen voelen.

Het bord heeft zich automatisch alfabetisch gerangschikt, waardoor Amber als eerste begint. Ze pakt een regenboog gekleurde bal en poetst het nog even in een soort stoffen zak.

(Ik zal de bowlingballen ook laten tonen zodat jullie hersenen er een beeld kan bij voorstellen!)

Ze legt de zak weer terug en gooit de bal met een elegante beweging de baan op. We kijken allemaal vol spanning naar de bal die naar de 10 pinnen rolt. De bal gaat richting de eerste pin met volle snelheid en na de eerste pin op de grond ligt volgen de rest van de 10 pinnen. 'Strike!' roept ze blij en springt op en neer. We jui juichen en Chermaine is aan de beurt om te gooien. We horen terwijl een groep jongens ook juichen en ik herken ze van ergens maar vanwaar🤔🤔🤔. Terwijl ik in mijn gedachten verzonken ben en niet opletten, is het mijn beurt. Ik kijk naar het bord en zie al goeie punten staan. Ik pak een licht blauwe bal en poets het vlug voor ik een tactiek bedenk. Ik sta klaar en draai me om, ik kijk nog even naar de baan achter mij en gooi de bal tussen mijn benen richting de baan zoals Sara. Ik kijk om en de bal nadere de kegels/pinnen. De balwijkt een beetje af en rol teen beetje naast de voorste kegel. De bal raakt de kegels erachter en een van die kegels gaat tegen de voorste waarbij die ook valt. 'yes!' zeg ik en hoor de meiden ook juichen. 'Eerste ronden gedaan, degene die verloren heeft gaat drinken + hapjes betalen.' zegt Sara. We kijken naar het bord en zien Lynn, Amber, Lara, ik en Shin hebben een score van 10 en de laagste score is een 5 dat van.....

Wie heeft een score van 5?

Wie zouden de jongens zijn ook juichend bij een andere baan zijn?

Hoe zullen de Bowlingballen van de meiden eruit zien?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu