27

28 4 3
                                    


(Shin:)

Terwijl de rest nog bij de baan zijn, ben ik al onderweg om naar huis te gaan omdat ik wat moe ben en naar bed wil gaan. Ik heb de rest al geinformeerd dat ik te voet ben gegaan en hun dat ik een bericht zijn sturen als er iets zou zijn. Ik luister muziek en kijk terwijl rond naar de mensen die nog naar discothees, cafes, ... gaan. Ik ben een straat verwijderd van het huis tot mijn gsm een melding aangaf, ik neem mijn gsm uit mijn jaszak en wandel terwijl goed door. Ik kijk op mijn scherm en stop even net voor de deur. Mijn ogen lezen voorzichtig de woorden op mijn scherm en  mijn ademhaling gaat diep naar beneden. Ik zak door mijn knieën en zie al mensen naar me toe wandelen en vragen of het gaat met me. Maar op dat moment krijg ik geen lucht en krijg ik een soort hartaanval, mijn ogen sluiten en wordt mijn zicht verduisterd. 

(Chermaine:)

Terwijl we nog bij de bowlingbaan zijn, krijg ik een telefoontje, ik pak snel even mijn gsm en ga verder het opnemen. 'Hallo?' 'Goeie avond, spreek ik met de bewoner van XXX (adress huis)?' zegt de stem aan de andere lijn. 'Ja u spreekt daar mee, wat is er misschien gebeurd daar?' zeg ik en luister aandachtig naar de man zijn woorden. Na een tijd, kan ik mijn oren niet geloven en wacht tot hij gedaan heeft met praten. 'We komen er zo aan, waar ongeveer moeten we zijn?' 'In het XXX ziekenhuis, we zullen haar goed beschermen tot jullie hier zijn.' 'Dank u wel, tot straks.' 'Tot zo.' zegt hij en ik leg af. In grote stappen stap ik naar de groep en zeg dat ze hun spullen moeten pakken. 'Wat is er misschien aan de hand?' vraagt Lynn. 'Er is iets met Shin, heb net telefoon gekregen dat we naar het ziekhuis moeten.' 'Mogen we anders meekomen?' vraagt Namjoon. 'Als het niet te veel moeite is.' 'Oké, dan komen we mee.' We gaan met een snelheid onze spullen bijeen pakken en naar de auto's gaan. 

Na zo'n kwartier a 20 minuten gereden te hebben, komen we aan bij het ziekenhuis waar Shin volgens de man dat eigenlijk een agent was ligt. We parkeren onze auto's en doen ze op slot als we naar binnen wandelen met zen allen. Iedereen doet ook hun mondmaskers aan zodat we niet herkend zouden worden. We gaan richting de kamer die de agent heeft verteld tegen mij. We zien al agenten bij een deur staan en gaan er naartoe. 'Hallo, is Shin in hier?' vraag ik aan 1 van de agenten. De agenten kijken ons een beetje raar tot een agent vanuit de kamer komt. Hij ziet ons staan en begint te vragen. 'Goeie avond, zijn jullie Shin's vriendinnen?' 'Ja, u hebt me nog opgebeld.' zeg ik en hij herkent mijn stem. 'Kom maar binnen, ze is in een slaap-toestand dus het kan wel duren voor ze wakker is heeft een dokter gezegd.' zegt de agent en laat ons naar binnen.

Waardoor zou Shin in elkaar zijn gezakt?

Wanneer zal ze wakker worden?

Zullen ze op tijd zijn voor hun concert?

XxxxxAmberL

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 10, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu