18

35 4 9
                                    

Na het concert backstage:

'Hebben jullie die meiden gezien, het voelde alsof ik aan niks anders kon denken dan aan degene met de oranje broek en roze hoodie.' 'Dat was Lynn, een Amerikaanse atleet.' zegt Namjoon als hij zich aankleed. 'Ze zijn 1 voor 1 adembenemend, maar ik vind Chermaine het schattigst.' zegt Jimin als hij dromerig begint te dagdromen. 'Kom laten we ons concentreren op onze agenda en dan in de vrije tijd aan hun denken.' zegt Namjoon en de jongens focussen op de agenda. 

Bij de meiden:

De auto is al geparkeerd in hun garage en zijn allemaal naar binnen aan het gaan. De 7 tomaatjes beginnen dan uit het niets te fangirlen tot over hun oren. De andere twee glimlachen als trotse ouders naar de 7. 'Omg, ik kan echt niet geloven dat onze biasses ons hebben geknipoogd en ons bepaalde momenten een lange tijd aanstaarde.' zegt Sara terwijl ze dromerig haar wangen vast heeft. 'Laten we voor nu wat plezier maken voordat sommige terug naar huis gaan door hun vliegtickets.' zegt Iris. Iedereen knikt vrolijk, maar zien ook de treurigheid in hun ogen om elkaar te zien vertrekken voor waarschijnlijk een tijd dat ze elkaar niet meer in real life zien. 'Kijk aan de goeie kant, onze vriendschap is nooit over en we kunnen nog steeds afspreken wanneer het kan.' zegt Amber en iedereen hun ogen stralen in een oogwenk. Iedereen schrikt terwijl de deurbel onverwachts gaat. Chermaine gaat naar de deur en opent het, ziet ze hun manager zomaar naar binnen terwijl ze op haar gsm kijkt. 'dag meiden, sorry als ik jullie zo laat nog stoor, meiden.' zegt hun Manager. 'Dat geeft niet, Mila.' zegt Iris en Mila (Manager van OG3NE) doet haar gsm in haar jaszak en doet haar kaft open en geeft aan Iris, Sara en Chermaine een planning voor morgen. 'Dit is de planning voor morgen, jullie hebben hebben een ongepland concert maar het is pas vandaag dat er tickets te koop waren. Dus ik verwacht jullie morgen om 07:30 bij het stadium om soundcheck te doen en wat te oefenen, Oké?' 'We zullen er zijn, maar mogen er 6 vip tickets voor hun?' zegt Sara terwijl ze wijst naar de 6 andere meiden die in de zetel zitten te kijken waar het over gaat. 'Is goed, ik zal dat regelen morgen, ik verwacht jullie dan allemaal bij het stadium dan, tot morgen iedereen.' zegt Mila als ze naar de deur stapt en haarzelf uit laat. 'Dat was onverwachts.' zegt Freya verward als ze meekijkt naar hun planning. 'Oké, laten we morgen vroeg opstaan en misschien kunnen we daarna nog iets leuks doen bv: naar een chic restaurant of gaan bowlen.' 'Of allebei?' zegt Leah. 'Jaaaaa.' zeggen de rest van de meiden. Na een tijd tijd staan alle meiden klaar in de living en verlaten het huis met hun handtassen met noodzakelijke spullen zoals: portefieulles, gsm's, vrouwenspullen,sleutels,... Ze dragen ook allemaal mondmaskers en petten om gezichten te verbergen. Chermaine doet de deur op slot en iedereen verdeeelt zich onder de 2 auto's.

De outfit's zullen in het volgend hoofdstuk te zien zijn.

Waarom zouden ze mondmaskers en petten aandoen?

Hoe zal het concert lopen?

Zal BTS hun echt concentreren op hun agenda of wijken ze er een beetje van af.

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu