13

89 11 23
                                    

(Shin:)

'Oké er staat: "Vandaag samen gaan winkelen en ondertussen iets gaan eten❤".'zegt Shin

De post:

'Meiden waar is jin eigenlijk op de foto?' 'Waarschijnlijk was hij er niet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Meiden waar is jin eigenlijk op de foto?' 'Waarschijnlijk was hij er niet.' 'Hij was er wel.... misschien was hij naar de wc gegaan.'zegt Freya en iedereen kijkt haar verdacht aan. 'Wat?' 'Oké girl, leg nu uit hoe jij weet dat hij naar de wc is gegaan.'zegt Lynn. 'Oké, heb hem gezien toen ik naar de wc moest en hem te lijf was gekomen in het gangetje van de wc's.' 'Waarom heb je het dan ons niet gezegd???'zegt Sara. 'Daarna waren jullie bezig met de post, ben ik het vergeten om dat te zeggen.'zegt Freya en pruilt haar lippen. 'Kom hier kleine baby.'zegt Leah en doet alsof ze een klein kindje is. 'Haha wat hebben jullie ineens😂😂?'zegt Amber en iedereen zitten in een lachbui.

(Auteur:)

Het is al ondertussen avond en de meiden zijn een horror aan het zien, waar ze lang hebben over geargumenteerd omdat niet iedereen het wou zien. De horror noemde: "De Deurbel" of in het Engels "The Doorbel". Wanneer het spannend was en op elk moment een jumpscare kon zijn. Ging de bel en alle meiden vallen op de grond of verstopte zich onder een deken van de angst. Niemand wou de deur gaan opendoen, maar horen dan bij iemand praten. 'Hallo? Ik ben het Lara, is iemand thuis?'zegt Nisanur die aan de deur staat. Amber loopt als de bliksem naar de deur toe en doet het open. Ze knuffelt Lara en leidt haar naar de living. De meiden groeten Lara en hebben de film op pauze gezet om haar naar de slaapkamer te begeleiden. Terwijl Lara haar installeerd op haar kamer, is Lynn popcorn aan het maken om bij een andere film te zien, omdat de horror iets te eng was. Alle meiden zijn hun pyjama's ook gaan aandoen.

Pyjama's:

Freya:

Freya:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sara:

Sara:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu