16

89 6 12
                                    

(Lynn:)

Ik kijk naar de persoon die me vast heeft en heb het gevoel of ik hem al ergens van ken. 'Alles oké met je?' zegt hij met een Nederlands accent. 'Ja, dank u.'zeg ik en hij helpt me omhoog. 'Sorry dat ik niet uitkeek.' zeg ik en hij glimlacht, maar alleen met zijn glimlach weet ik terug vanwaar ik hem van ken. 'Het geeft niet, kan iedereen gebeuren.' zegt hij en kijkt naar zijn horloge. 'Ik moet gaan, i'll see ya soon.' zegt hij het einde in het Engels. 'Yeah same to you.' antwoordt ik terug en zie weer zijn glimlach. Hij loopt dan weg en ik kijk dromerig rond voor ik verder toertjes doe in het looppiste.

Looppiste:

Na een rondje zijn de meiden naast me komen lopen en lopen nog een rondje mee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een rondje zijn de meiden naast me komen lopen en lopen nog een rondje mee. Na het rondje gaan we lopen naar een ijsjeskraampje en kopen we er elk een ijsje. We gaan dan met z'n allen aan een picknick tafel zitten. 'Meiden, toen ik alleen ging lopen, ben ik per ongeluk tegen JK aangelopen.' zeg ik in blijdschap. 'Echt?!?!'zegt de rest verbaasd. 'Ja en hij had me opgevangen.'zeg ik met als reactie dat ze allen beginnen te fangirlen. 'Kom laten we naar huis gaan en ons klaarmaken voor het concert.' 'Oh wacht laat me even een foto nemen van onze groep.'zegt Amber en houd haar camera iets hoger en zoekt de juiste hoek. 'Hoeveel foto's ga je nog nemen?' vraagt Chermaine lachend. 'Geen idee, maar ik ga er zeker een fotoboek van maken.' zegt Amber lachend terug en neemt een foto van hun. Ze kijkt wacht als de foto uit het toestel komt en wapperd ermee om het af te koelen. Ze kijkt trots ernaar en stopt het in haar zak.

(Schrijver:)

Ze joggen terug naar huis en vinden een pakketje voor de poort. Sara gaat kijken van wie het zou zijn of het juist is afgeleverd aan het juiste adress. 'Er staat geen afzender op en ook geen adress.' 'Neemt het mee naar binnen, dan kunnen we wat erin zit.' zegt Leah en Sara 'neemt het op. Ze gaan dan allemaal naar binnen en Sara zet het pakje op de eettafel. 'Laten we eerst ons opfrissen, voordat we het openen.'zegt Shin en iedereen gaat akkoord ermee. Nadat iedereen hun heeft opgefrist en terug naar beneden gaan, cirkelen ze rond het pakje. Chermaine pakt terwijl een mes uit de laden in de keuken en gaat terug naar de rest. Ze snijdt het plakband open en ze doen de stukken karton uit de weg. 'Omg wat is dit?zegt Freya en ze zien allemaal dozen op elkaar gestapeld. Op elke doos staat elke naam van de meiden. 'Wat zou erin zitten.'zegt Lara als ze allemaal hun doos hebben eruit gehaalt. 'Wacht er zit een briefje bij. Oh het is in het Koreaans, Shin wil je?' 'Tuurlijk, geef is hier.'zegt Shin en begint het briefje te lezen.
Briefje:

Ze leest eerst zelf even en leest het dan luidop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze leest eerst zelf even en leest het dan luidop.

Waarom zou BTS hun een geschenk geven?

Wat zou erin zitten?

Hoe komen ze aan hun adress?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu