10

74 14 22
                                    

(Sara:)

We zijn aangekomen aan de kpopwinkel (onze winkel) maar verstoppen ons een winkel verderop. 'Waar zou Amber blijven?' 'Ze is waarschijnlijk al op komst, ik zal haar is sturen om te zeggen waar ze is'zegt Chermaine en haalt haar gsm erbij om Amber te sturen via Whatsapp.

Whatsapp:

'Ze zegt dat we al mogen gaan, zodat ze de fans kan afleiden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ze zegt dat we al mogen gaan, zodat ze de fans kan afleiden.' 'Laten we dan maar gaan, voordat er niks meer over is van merch en ook iets voor Amber kunnen kopen.'zegt Iris en gaat vooraan wandelen richting de winkel.

(Amber:)

Ik pak mijn portemonnee van de grond en bedankt de man met de hulp, zijn ogen kwamen me bekent voor maar hij was niet iemand van bts. Hoe ik dat weet is een mysterie, maar ik ken zo veel kpopgroeps dat ik het niet meer weet. Ik doe mijn portemonnee veilig in mijn hand tas en loop de winkel uit. Terwijl ik richting de winkel waar de meiden zijn naartoe wandel ga hoor ik fangirls van OG3NE wandelen en verstop ik me achter een plant. Ik voel de trillingen van mijn gsm en zie dat Chermaine een bericht heeft gestuurd, ik stuur berichten terug en ga het eetcafé uit om de fans te afleiden door ergens anders te wandelen. Maar waarom kijken ze me nog steeds raar aan, het is precies of ze me iets willen aandoen. Na een paar minuten wil ik een hoek omslaan tot iemand me stopt en wegtrekt.

(Freya:)

Nadat we geshopt hebben in de kpopwinkel, gaan we op zoek naar Amber waar we over bezorgd zijn. We zoeken elke gang door en zien geen Amber, maar opeens zegt Shin iets waar we allemaal naartoe kijken. 'Kijk daar is Amber, rond die fans en zo te zien gaat het niet goed komen.'zegt ze. 'Kom laten we haar halen.'zegt Leah snel achter Shin's woorden. Maar we stoppen als er 7 mensen al naar haar toe gaan en haar eruit halen, ze komen dan onze richting op en we krijgen glimlachen om Amber ongedeerd te zien. Als ze een paar meters weg van haar zijn, lopen we op haar af en geven haar een groepsknuffel. 'Wat gebeurde er???'vraag ik aan haar zonder adem te happen. 'Dus ik was ze aan het afleiden voor jullie en terwijl voel ik dat iemand mijn arm vast had en ik keek naar de persoon en zag een man dat in het eetcafé al heb tegengekomen en was erdoor mijn gedachte kwijt over alles. Maar toen ik terug op aarde was zag ik jullie fans op me afkomen en rond me cirkelen alsof ik een prooi was.'zegt ze en iedereen begint soms te lachen. 'Ah oké, dus je bent eigenlijk uit verliefdheid in die situatie gekomen.'zegt Lynn lachend en we geven haar een zakje met de spullen die we voor hebben gekocht. Nadat geven we nog een groepsknuffel en gaan we richting de auto, omdat de 7 mannen weg waren wanneer Amber hun nog wou bedanken om haar uit de situatie te halen met de fans. Terwijl ze de parking omgaan begint Amber heel blij te kijken en ergens naartoe te lopen zonder ons te waarschuwen.

Wie zou de man zijn waar Amber een oogje op heeft?

Wie waren de 7 mannen?

Waarnaar toe loopt Amber?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu