Ik pak haar matras vanachter vast en probeer gezicht te ontspannen voor plan van start gaat. Ze duw het matras dan met volle kracht naar boven en laat het dan zo snel mogelijk vallen en snel wegrennen. Ik ren naar de deur toe, maar voor ik de deur bereikt heb hoor ik; 'Leah!!!'roept ze en ik loop nog sneller naar beneden. Ik zie de rest staan en verstop me achter Chermaine. De meiden kijken verward naar me en zien dan Iris bovenaan de trap staan. 'Wat heb je gedaan, om haar zo te maken?'zegt Freya lachend. 'Ze heeft mijn achterste van mijn bed naar boven geduwt en dan laten vallen.'zegt ze een beetje kwaad. 'Het was alleen om je wakker te maken, omdat we naar het vliegtuig vertrekken voor Lynn en Shin.'zeg ik met mijn hoofd achter Chermaine vandaan. 'Wacht dan een minuutje, ik ga me omkleden.'zegt Iris en loopt naar boven.
(Shin:)
Nog ongeveer een kwartier voor ik ga landen en kan ik eindelijk de meiden zien in het echt. Ik verheug me zo om ze te zien en met ze te praten. Ik heb heel de reis kunnen slapen, maar niet veel door een jongetje dat steeds tegen mijn stoel schot. Ik heb zijn ouders ervan op de hoogte gebracht om ermee op te houden. Maar hij stopte niet. Totdat hij zelf ging slapen, dan was hij stil.(Auteur:)
Info over hun vriendschap:
Ze hebben allemaal elkaar leren kennen op Mattpad, behalve Sara, Chermaine en Iris. (maar dat zul je te weten komen in het boek) Mattpad is een app waar je van alles kunt plaatsen, zoals facebook of andere sociale media. Het speciale eraan is dat het een Army/BTS-app is waar je kunt zien waar elke army op de wereld is met behulp van een kaart. Bij ongeloof toeval waren hun de enige die niet extreem beginnen te fangirlen en iedereen accepteren hoe iedereen is. Ze hebben in de app elkaar een vriendschap verzoek verstuurd en hebben naar elkaars nummer gevraagd en op Whatsapp hebben gestart om elkaar binnenstebuiten te leren kennen. Ze hebben elkaars foto gestuurd van hun zelf. Ze hebben ook is een videochat gedaan en proberen af te spreken, maar sommige hadden geen tijd.Terug naar het verhaal:
(Shin:)
Het kwartier is al snel voorbij en het vliegtuig landt. Iedereen doen hun gordels los en staan op om hun handbagages te pakken. Ik doe hetzelfde en stap uit het vliegtuig. Ik ga door de security en dan naar de roltrap om naar de hoofdingang te gaan. Terwijl stuur ik in de groepchat dat ik aangekomen ben.
Whatsapp:
Niemand reageert erop en ik dacht dat ze het hebben gezien. Ik stop mijn gsm weg en stap van de roltrap. Ik kijk gewoon is rond terwijl het stappen, maar stop in mijn voetstappen als ik iets zie.
Vragen:
Zijn jullie benieuwd waarom Chermaine, Iris en Sara elkaar al kende voor de andere meiden ontmoet hebben?
Waarom reageert niemand op Shin's bericht?
Wat zouden ze doen als ze elkaar eindelijk zien?
XxxxxAmberL
JE LEEST
Whatsapp with bts
FanfictionIedereen heeft zo zijn eigen groepchat waar er crackheads in zitten en dat iedereen er toch overeen komt met de mensen erin. Maar wat als er een persoon is die in je groep is toegevoegt en zelf nog 6 mensen toevoegt. Zal alles hetzelfde zijn of juis...