8

126 11 42
                                    

We komen aan de trap waar het gedonder vandaan komt en krijgen dan meteen de slappe lach. 'Niet lachen, ben gewoon te enthousiast lol.'zegt ze en Shin helpt haar op. Ze gaan lachend naar de living en terwijl zit Freya haar gsm te verbinden aan de tv en zet ze de video's op.

Pak alvast een blad papier en een pen/potlood, want dit wordt een spel/wedstrijd. Schrijf per video je punten erbij. Zo weet ik hoe groot jullie kennis is voor kpop!!!!!!! Als je de band/ song raadt is het 1 punt.

Het kan zijn dat er meerdere mogelijk, maar 1 per nummer is goed!!!

⬇️: Raadt the 22 songs van de emoji's

...../22

⬇️: Raadt 30 songs bij de eerste second

...../30

⬇️: Raadt de 40 jongensgroep van de foto's

...../40

⬇️: 20 omgekeerde liedjes raden!
(+bonus= for fun)

...../20+bonus

Wanneer alles gedaan is maken we een deal, wie verloren heeft gaat morgen iedereen traceren op iets. Iedereen lacht dan met het resultaat en dan gaan we stilletjes naar boven om te slapen.

Volgende ochtend:

(Lynn:)

Ik hoor mijn melding afgaan en zie dat mijn ex me stuurt. Ik zet mijn scherm af en leg het terug maar het gaat weer af. Ik kijk weer en zie dat hij het weer is. Ik stuur dan terug voor hij nog meer gaat sturen.

Whatsapp:
(Bij haar ex is het 6 uur vroeger!)

Whatsapp:(Bij haar ex is het 6 uur vroeger!)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik antwoordt niet meer en leg mijn gsm gewoon terug

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik antwoordt niet meer en leg mijn gsm gewoon terug. Ik stap uit mijn bed en wandel naar mijn kast om kleren te pakken. Ik ga de gang op richting de gezamenlijke badkamer en hoor iemand zingen uit 1 van de kamers. Ik ga naar het gezang toe en zie dat het uit Shin haar kamer komt. Ik luisteren nog een minuut voor ik de deur open doe en meezing.

Als we gedaan hebben kijken we elkaar aan en krijgen we de slappe lach.

Tijdskip:
Nadat ik me opgefrist en mijn kleren heb aangedaan, ga ik terug naar mijn kamer en speel op mijn gsm tot ik zie dat Nick me heeft gesmst.

WhatsApp:

(Leah:) We zijn met z'n alle samen op weg naar het winkelcentrum om nieuwe merch te gaan kopen voor het concert dat zich morgenavond zich afspeelt in het stadium

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Leah:)
We zijn met z'n alle samen op weg naar het winkelcentrum om nieuwe merch te gaan kopen voor het concert dat zich morgenavond zich afspeelt in het stadium. Wanneer we aankomen bij het winkelcentrum, horen we al gillende meiden in de verte lawaai maken en precies mensen aan het blokkeren van andere mensen die naar het winkelcentrum willen. Ik snap er niks van en ga samen met de meiden kijken wat daar aan de hand is. Terwijl we door de massa mensen heen manuvreren zien we zeven jongens met mondkapjes zich verbergen achter grote mannen met een zwarte hemden en wat geel aan de kraag van de hemd. Maar voor we dicht genoeg waren om te zeggen tegen de massa om verder te doen waar ze mee bezig waren, schreeuwt er een meisje doorheen het lawaai.

Vragen:

Wie zou de groep traceren?

Wie zijn de 7 jongens met de grote mannen?

Wat zou het meisje schreeuwen?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu