5

102 11 6
                                    

Ik sta vol verbazing ernaar te staren en begin heel vrolijk te worden. Ze ziet alle meiden behalve Lynn er staan met een groot spandoek waarop staat: "Welcome to the Netherlands!"
Ik loop er naartoe en spring bijna in hun armen door de vreugde die door mijn hele lichaam gaat, ik geef ze allemaal een vrolijke knuffel en kan bijna mijn vrolijkheidsgil niet inhouden. 'Leuk om jullie eindelijk te zien!'gil ik zacht. 'Wij zijn ook blij om jou te zien.'zegt Freya voor de meiden. 'Maar waar is Lynn?'zeg ik. 'Ze moet nog komen binnen 2 uur.'zegt Chermaine.

(Auteur:)
Ze gaan allemaal zitten op de banken die niet in het zicht staan van de trap. Ze wachten en wachten er, maar zitten terwijl wat te praten en te lachen met de moppen van Freya. De tijd gaat voorbij en er zitten een paar meiden te slapen op de bank, waaronder: Chermaine, Amber en Leah. 'Ik ga even wat drinken halen, welk willen jullie drinken?'vraagt Iris en de meiden zeggen hun favoriete drinken(ook degene die slapen). 'Neem ook Lynn's favoriete mee, als ze er sebiet aankomt.'zegt Sara en Iris vertrekt naar een cafe voor hun drankjes te gaan halen. Terwijl horen ze iemand gillen en naar hun lopen. Ze kijken naar de richting waar het vandaan komt en zien Lynn haar spullen achterlaten en rennen naar waar de meiden zijn. De drie meiden die slapen worden wakker en ze krijgen allemaal een glimlach op hun gezichten. Als Lynn net een meter voor hun is, onstaat er een groepsknuffel. 'Ey en ik dan?'zegt Iris die terug is met de drankjes die ze heeft gehaalt voor hun. Ze komt dan bij de groepsknuffel en ze blijven er voor een minuut. Ze gaan de bagage van Lynn nog halen en gaan richting de auto. Als al de bagages van Shin en Lynn in de koffer zitten, rijden ze naar het huis van Sara, Iris en Chermaine. 

Ze laten de kamers van Lynn en Shin zien en als iedereen klaar is, gaan ze eten en kijken ze samen tv. Na een tijdje vervelen ze zich en willen iets leuk doen om zich te amuseren. 'Ik heb misschien een idee.'zegt Chermaine en staat al direct uit de zetel en wandelt ergens naartoe. De rest van de meiden gaan erachter aan en wanneer ze aankomen zein ze een grote zaal met een grote spiegel aan de muur. 'wat gaan we hiet doen?'vraagt Freya. 'We gaan dansen!'roept Chermaine bijna, De meiden springen in de lucht van vrolijkheid. 'Jaaaaa, op welk nummer gaan we dansen?'zegt Amber vol vrolijkheid en twinkel oogjes naar CHermaine. 'Ik heb wel wat nummers, waarmee ik met jullie wil dansen.' 'Is goed, maar we doen er vandaag maar 1, omdat we morgen nog naar het winkelcentrum gaan voor wat spullen.'zegt Sara en Chermaine knikt met een glimlach. Chermaine haalt haar gsm uit haar zakken en rent naar de bluetooth-speaker. De rest doet hun spullen op een tafel aan een muur, zodat het niet verdwijnt. Chermaine gaat naar het midden van de zaal en doet teken naar de meiden om erbij te komen.

Vragen:

Welk nummer gaan ze dansen?

Hoe komt het dat er een danszaal in het huis bevindt?

Wat gaan ze kopen in het winkelcentrum?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu