2

147 10 22
                                    

.....het nummer Clouds across the sky van OG3NE. (Waarom zou ze dat nummer op de cd hebben?)

(Iris:)
Ik wordt rustig wakker en rek me goed uit. Ik check mijn gsm en zie de berichten op Whatsapp. 'Is dat vandaag?'zeg ik paniekerig en spring uit mijn bed, ik fris me even op, maar laat mijn pyjama aan. Ik ga naar beneden en zie al Sara en Chermaine al aan tafel zitten. 'Goeie morgen slaapkop, we dachten al dat je niet zou wakker worden.'zegt Sara en de twee lachen ermee. 'Hey, ik hou gewoon om uit te slapen en mijn dromen goed te laten eindigen door niet wakker te worden.' 'En wat als je dan een nachtmerrie zou hebben?' 'Dan zien of dat goed afloopt.'zeg ik en ontbijt mee met hun.

(Sara:)

Whatsapp:

Whatsapp:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik leg mijn gsm neer en kijk een film in de living

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik leg mijn gsm neer en kijk een film in de living. Chermaine vergezelt me en natuurlijk ging Iris terug naar boven.

(Lynn:)
Ik stap op het vliegtuig en zoek mijn plaats op het ticket. Ik zit op stoel 47 en doe mijn handbagage boven in de cabinetjes. Ik zet me in de stoel en er komt iemand naast me zitten, ik zie niet wie het is en ik kijk gewoon uit het raam. Ik doe mijn earpods (Boven) in en schakel ze aan mijn gsm. Ik zet wat muziek op en dat is sowieso bts-liedjes, maar ook wat algemene Kpop en gewone Pop. Er is dan een keileuk liedje dat ik niet kan inhouden om rustig mee te neuriën en dat is love maze van bts. Ik neurië het liedje met mijn ogen toe en voel dan een sterke klop op mijn schouder. Ik doe mijn ogen open en doe mijn earpods uit mijn oren. Ik draai mijn hoofd naar rechts en zie een meisje kwaad naar mij kijken. 'Waarmee kan ik je helpen.'zeg ik vriendelijk. 'Kun je misschien STOPPEN MET HET NEURIËN VAN MIJN OPPA'S HUN LIEDJE!!!'zegt ze, maar roept het daarna uit. Sommige mensen kijken ons raar aan en excuseer mij tegen de mensen. 'Waarom roep je ineens? Dat is toch voor niks nodig.' 'Ten eerste ik doe wat ik wil en ten tweede het is nodig omdat ik alleen hun liedjes mag luisteren.'zegt ze op een boze manier. Ik doe dan terug mijn earpods in en luister verder, maar ineens voel ik ze eruit gehaakt worden. 'Ik zei alleen ik.' 'Luister meisje, ik luister wat ik wil. Als je er problemen mee hebt dat ik bts luister, denk is goed na voor je iets zegt. Er zijn meer dan miljoenen army's, die ook naar hun muziek luisteren. En als je me wilt excuseren, wil ik liever terug muziek luisteren.'zeg ik en grijp mijn earpods uit haar hand en doe hem weer in. Ik voel het meisje staren naar me maar op een slechte manier. Alsof ik van haar iets dierbaars heb gestolen. Maar voor ik mijn ogen weer kon dichtdoen, pakt ze mijn gsm af. 'Als je niet wil luisteren, zal ik het wel zelf doen.'zegt ze en ik zie haar naar mijn afspeellijsten scrollen.

Vragen:

Wat denken jullie wat het meisje van plan is?

Kan Lynn in rust nog naar Nederland gaan, zonder dat het meisje haar stoort?

Waarom zou het meisje zo reageren?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu