26

43 4 4
                                    

Maar opeens veranderd Jungkook zijn gezichtsuitdrukking.

Hij houdt zijn handen weg en zegt still "fighting" waarbij hij ook zijn handen in vuisten maakt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij houdt zijn handen weg en zegt still "fighting" waarbij hij ook zijn handen in vuisten maakt. Chermaine knikt en glimlacht als ze met de bal naar de bowlingbaan stapt. Ze doet haar ogen toe en zucht even voor ze haar ogen terug open doet. Ze beweegt de bal er achter haar en is op het punt te gooien tot Jungkook begint te roepen: 'Je kunt het Chermaine!' Ze laat de bal op dat moment los en de bal rolt naar de kegels toe. De mist net alle kegels en Chermaine draait zich op dat moment naar Jungkook om. 'Uhm Jungkook.' 'Ja?' 'Dit is het moment om te gaan lopen.' zegt Freya en Jungkook begint zo snel te lopen met een angstige gezichtsuitdrukking. 'Kom hier jij!' zegt Chermaine luid en gaat achter Jungkook aan. 'Laten we verder doen, Shin en Heidi?' zegt Namjoon en de meiden knikken, terwijl de hele groep lachen en zich amuseren is Amber aangekomen aan het adres. 

Ze stuurt het nummer een bericht dat ze is aangekomen en kijkt dan rond. Ze voelt dan opeens een arm haar pols pakken. Amber reageert direct erop door de arm te pakken en over haar rug leunen zodat diegene op de grond valt. 'Oh mijn god, gaat het? Het spijt me echt.' zegt ze direct ziet wie het is. Ze doet haar hand naar hem en hij neemt het aan. Ze trekt hem omhoog, hij stof zich even af en wrijft over zijn achterwerk. 'begroet je zo altijd mensen, haha.' 'Nee, ik was gewoon verrast met die onverwachte aanraking.' zegt Amber en doet een stuk haar achter haar oor. 'Kom je mee, ik wil je iets laten tonen.' zegt hij en doet zijn hand naar voren. Ze neemt zijn hand vast en hij stapt het dichtbij zijnde gebouw in langs een achterdeur. 'Waarom nemen we de voordeur niet?' 'Wil je misschien dat er een stormloop naar dit gebouw komt.' zegt hij met een lach. 'Oh oké.' 'Kom, volg mij.' zegt hij en sleurt Amber mee het gebouw in. 

Terug in de Bowling gebouw:

Het is daar wat chaotic tussen de meiden maar ook bij de jongens is het ook al niet rustig. Jungkook en Jin trappen tegen elkaar hun achterwerk, Taehyung die met Yoongi's armen zwaait terwijl hij in een zetel zit terwijl Yoongi kijkt hoe Jinkook elkaar plagen. Heidi is met Leah en Sara aan het debatteren over hun biases, Jimin zit met Chermaine rustig te praten en elkaar aan het leren, Freya giechelt met Taehyung's actie, Lynn en Freya zijn aan het lachen wat Jinkook doet, Hoseok die met Iris aan het eten is van de snacks en Lara en Namjoon die rond kijken naar de rest. 'Ik snap niet hoe chaotic iets kon zijn tot nu toe.' zegt Lara. 'Dan heb je het nog niet in onze dorm gezien.' antwoordt Namjoon en ze praten nog met elkaar. 

Waar gaat Amber naartoe met Inseong naartoe?

Waar is Shin?

Waarom veranderde Jungkook's gezichtuitdrukking?

XxxxxAmberL

Whatsapp with btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu