Dit is wat ze gaan dansen:
(Alvast zeg ik mijn excuses voor degene die iets anders zeiden, het is omdat ik dit best wel leuk vindt en ik vindt zelf dat er wat gelijkenissen van dansstijl bij zit zoals bij bts. Daarmee bedoel ik het synchroon bewegen. En ik vindt het ritme best wel pakkend. Ik zal jullie daarvoor het goed maken.)
(Chermaine:)
Wanneer we gedaan hebben horen we iemands melding afgaan en zien we dat het die van Amber is, terwijl we kijken hoe ze naar haar gsm gaat zien we iets op haar schouder. Ze heeft is verteld dat ze een tattoo heeft, maar hoe het eruit ziet heeft ze nog niet verteld aan ons. We zijn zeer nieuwsgierig wat het zou afbeeld op zijn. Wanneer ze gedaan heeft komt ze terug en zegt ze; 'Ik heb goed nieuws!' 'Wat is het nieuws?' 'Dat zullen jullie wel morgen zien.'zegt ze en Leah en Iris gaan flesje water halen uit de koelkast om ze dan in de koelbox van de danszaal te zetten. 'Wat gaan we nu doen?'vraagt Lynn en iedereen begint na te denken. 'Ik weet het!'roept Sara bijna uit. 'Laten we elk een nummer kiezen en daarop dansen, maar we nemen het op met mijn camera en posten het dan op onze social media?' 'En wat dan met onze fans, hoe gaan ze reageren als ze weten dat ze nu bij ons zijn?' 'Dat geeft toch niet, ik heb het hun al gezegd dat we een sleepover hebben bij ons voor een paar dagen en ze vinden het goed.'antwoordt ze op Iris haar vraag. 'Dan zal het geen kwaad kunnen.'zegt Chermaine. 'Maar laten we er ook in vragen wie het beste is om het spannender te maken.oké?'suggereert Chermaine en iedereen stemde in. Sara gaat dan haar camera en camera-standje halen en 'Oké wie gaat er eerst?'vraagt Freya. 'Ik zal wel een lijst maken.'zegt Shin en gaat aan het tafeltje zitten om de lijst te maken. Als ze klaar is hangt ze het aan de spiegel aan de muur met een plakkertje en gaat als volgt.
Lijst:
1~Amber
2~Chermaine
3~Freya
4~Iris
5~Leah
6~Lynn
7~Sara
8~Shin(Zoals jullie wel zien heb ik de lijst alfabetisch gedaan, hopelijk vinden jullie dat niet erg.)
We zetten de nummers die we willen doen in mijn gsm in een afspeellijst en dan beginnen we de competitie.
Amber: (Degene in de zwarte broek.)
Chermaine: (je mag kiezen wie je bent.)
Freya: (Je mag kiezen wie je bent.)
Iris: (Je mag kiezen wie je bent.)
Leah: (Je mag kiezen wie je bent.)
Lynn: (Je mag kiezen wie je bent.)
Sara: (Je mag kiezen wie je bent.)
Shin: (Je mag kiezen wie je bent.)
We verzamelen de filmpjes voor onze danscompetitie en zetten het op onze fanpage van onze groep. (Sara, Iris en Chermaine) We pakken dan al onze spullen en gaan vervolgens naar onze kamers om te gaan slapen. In de midden van de nacht wordt ik wakker door een geluid van beneden.
Vragen:
Wat zou het goede nieuws zijn waar Amber blij mee is?
Hebben jullie al een idee wat Iris, Chermaine en Sara zijn?
Vinden jullie de video's goed?
Wat zal het resultaat zijn van de "competitie"?
Wat is er beneden?
XxxxxAmberL
JE LEEST
Whatsapp with bts
FanfictionIedereen heeft zo zijn eigen groepchat waar er crackheads in zitten en dat iedereen er toch overeen komt met de mensen erin. Maar wat als er een persoon is die in je groep is toegevoegt en zelf nog 6 mensen toevoegt. Zal alles hetzelfde zijn of juis...