Uzun zaman olmuştu. Artık herkes mutluydu. Kimsenin önüne hiçbir engel çıkmıyordu. Çıkamıyordu.
Çünkü gelip herşeyi değiştirmişti Jeongin. Gelip Hyunjin'i baştan yapmıştı.
Hyunjin Jeongin'i o kadar çok seviyordu ki. Karşısına kim çıksa ezip geçebilirdi Jeongin için.
Seungmin Wonpil diye biriyle çıkıyordu.
Minho ve Jisung , Changbin ve Felix hala sevgililerdi.
Hyunjin ve Jeongin ise her ne kadar birbirlerine çıkma teklifi etmeselerde de kendilerini sevgili olarak kabul ediyorlardı.
Minho , Hyunjin ve Felix dans etmeyi sevdikleri için bir dans kulübü açmışlardı.
Seungmin Wonpil'i sokakta şarkı çalarken bulduğu için ikisi beraber sokakta underground şarkıcıydı.
Changbin ise hapishanede gardiyanlık yapıyordu.
Ne yaşıyorum ben snsjjdkr.Chan Hyung'da sevgilisini bulmuştu. Onun adı da Woojin'di.
Kısacası herkes eşini bulmuştu artık.
Jeongin.. Jeongin ise avukat olmuştu.
Sözünü yerine getirecekti çünkü.Aradan 4 sene geçsede ses kaydını çok iyi bir şekilde muhafaza etmeyi başarmıştı.
Şimdi de mahkemeye çıkacak , o Mi Rae denilen özürlü karıya hak ettiğini verecekti. Suç duyurusunda bulunmuşlardı.
Mahkeme salonunda Yoon Bae -her ne kadar umrunda olmasa bile- , Soo Hyun, Sevgilisi Woojin ve Chan Hyung, Minsung , Changlix , Seungpil çifti vardı.
Masada oturan Hyunjin ve Jeongin'de....
Hakim söze başladı.
"Başlayabilirsiniz." demesiyle Jeongin ayağa kalkıp başladı.
"Suç duyurumuzun sebebi , yaklaşık 10 sene önce müvekkilim Hwang Hyunjin'in dadısı olmak için gelen Kim Mi Rae'nin Hwang Hyunjin'i tecavüz edip ona şiddet uygulamasıdır. "
Neden mahkemeye geldiğini bilmeyen Yoon Bae ise şoka uğramıştı.
"Ne! Bu gerçek olamaz! " Soo Hyun ise onu oturturmak için kolundan tutup
"Sakın olun efendim." Demiş ve onu geri yerine oturturmuştu.
"Savunmanızı yapın."
Avukat bunu dedikten sonra Mı Rae'nin avukatı savunmaya geçti."Müvekkilim böyle birşey yapmadığını , namuslu bir kadın olduğunu söylüyorum. Bu karara itiraz ediyorum." dedi avukatı.
Bu sefer savunma sırası Jeongin'deydi.
"Hakim bey zanlının dosyasına bakarsanız Hwang Hyunjin'in babasıyla evli olduğunu fakat bunu Hwang Hyunjin ve Annesi Hwang Yoon Bae'nin bilmediğini göreceksiniz."
Hakim dosyaları karıştırmaya başlamış böyle birşey olduğunu görünce kafa sallamıştı.
"Evet öyle görünüyor. Yıllarca kimlik değiştirerek yaşamış."
Yoon Bae celallenmişti yine.
"Nasıl yani ben bunca sene öldü diye biliyordum. Ölmedi mi yani?!"
Jeongin hayır anlamında kafa sallamıştı.
Hakim
"Hanımefendi sakin olmayacaksınız salonu terk edin lütfen."dedi.Arkadaşları ise hayranlıkla Jeongin'in kararlılığını izliyorlardı.
Karşı tarafın avukatı savunmaya geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slave //(Hyunjin×Jeongin)
ChickLit™✓ "Hyunjin... Vahşi çocuk hastası.. Yani piskoloğu bize böyle söyledi. Lütfen onun bu hareketlerini mazur görün."