ÖS #1

16.7K 247 60
                                    

Gizli numara : Sana o elbiseyi giyme demedim mi ?
Esna : Kimsiniz ?
Gizli numara : Yakında öğreneceksin .

—————-—————•••••••——————————

   Arkadaşımın ısrarıyla o çok istediği bara gelmiştik. Küçük bir masanın etrafında oturuyorduk. Telefonuma gelen mesajla etrafa kaçamak bakışlar attım. Gizli bir numara bir haftadır beni rahatsız ediyordu. Başıma didinen bu sapıktan iyice rahatsız olmaya başlamıştım. Yanımıza gelen garsonla herkes içki sipariş edince ben de kendime bir margarita sipariş ettim. Kokteyl ve içkilerden sonra iyice başım dönmeye başlamıştı. Diğer masalardaki erkeklerin o sinsi bakışlarını şimdi daha net algılıyor gibiydim. İçkinin de vermiş olduğu cesaretle kendimi birden dans pistinde buldum. Ben pistte kendimi kaybetmişken birden arkamdan birinin beni kavradığını farkettim. O anda çok panikledim çünkü ilk defa başıma böyle bir şey geliyordu. Adeta ne yapıcağıma bile karar veremedim. Adam ellerini kalçalarıma götürürken birden adamın ellerinin çekildiğini anladığımda hemen arkamı dönüp birinin o adamı yerde patakladığını gördüm. Diğer insanlar onları ayırmaya çalışırken ben zar zor anın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Onlar ayrıldıktan sonra hızlı adımlarla ilerlemeye başladı. Kalabalıktan ayrılarak çıkış kapısına yönelen kurtarıcıma doğru yürüdüm. Topuklu ayakkabılarımın izin verdiğince arka kapıdan çıktım ve arkasından ona seslendim. Arkasını dönerek o içinden ateş çıkan bakışlarıyla bana baktı ve hemen önüne dönüp yoluna devam etti. Sadece gözlerini görebilmiştim ve o güzel gözler yemyeşildi. Sarhoşluğu yüzünden zar zor yürüyen Derin yanıma gelip herhangi bir sıkıntı olup olmadığını sordu. Ben de kafamı hayır anlamında salladım ve zar zor taksi çağırıp evimize döndük.

Biz Derin ile ikimiz aynı evde yaşıyoruz , annemle babam iş sebebi nedeniyle yurt dışında yaşadığı için çocukluk arkadaşım olan Derin ile aynı evi paylaşıyorduk.

Eve vardıktan sonra ikimizin de biraz kendimize gelmesi için kahve yaptım ve içmeye başladık. Kahvemi yudumladıktan sonra yine gizli bir numaran mesaj gelmişti.

Gizli numara : Bir daha öyle yerlere gitme güzelim.
Esna : Siz kimsiniz ? Neden sürekli bana mesaj atıyorsunuz ?
Gizli numara : Eğer gerçekten bu kadar öğrenmek istiyorsan camdan aşağı bak.

Yavaşça cama ilerledikten sonra bu gece gördüğüm, o adamı pataklayan kişiydi bu. Siyah bir cipe yaslanıyordu.

Hızlıca masaya gidip telefonumu aldıktan sonra ona mesaj attım.

Esna : Neden sürekli çevremdesin ??

ÖLÜM SESSİZLİĞİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin