ÖS #9

6.1K 136 34
                                    


Sabah olmuştu. Uyandığımda Ateş'in kolları üstümde değildi. Ateş kalkmıştı. Ben de yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Çıktıktan sonra merdivenlerden aşağı indim. Eskiden olsa yaptığım gibi kaçmak içim yollar arardım fakat bunu düşünmedim bile. Ateş evde olmadığı için kendimi koltuğa attım. Kafamı geriye yasladım ve onun hakkında düşünmeye başladım. Yeşil gözleri, keskin hatlı çene kemiği, o beyaz teninde adeta uzaktan bile kendini belli ediyordu. Onu aklımdan çıkaramıyordum. Ama hala güvenmiyordum ona. Beni seven bir insan neden bana böyle bir kötülük yapardı ki? Ben tüm bunları düşünürken kapı zili çaldı. Herhalde Ateş anahtarlarını unutmuştu. Kapıyı açtım fakat karşımdaki Ateş değildi. " Merhaba, beni Ateş çağırmıştı. " diyerek kapıya yaslandı ve bana göz kırptı. Şaşkın bir şekilde " Sen kimsin?" diye sordum. " Pardon, ben Poyraz. Ateş bir şey konuşmak için beni çağırdı ama sanırım burda değil." dedi. " Ben de Esna. Evet şu an burda değil, sabah uyandığımda yoktu." Bana pişkin pişkin sırıtarak " Sanırım sen yeni kızsın. Sabah onu göremediğine göre seninle işini akşamdan halletmiş güzelim. Şimdi sıra bende." diyip beni koltuğa attı ve üstüme çıktı. Ben bana dokunmaması için yalvarıyordum ama o durmuyordu. Hızlıca üstümü çıkardı. Boynumu emmeye başladı. " Yalvarırım yapma, yalvarırım yeter! Kalk üstümden!" " Daha yeni başlıyoruz güzelim. Sakin ol sen de istiyorsun. Biliyorum." Birden üstünü çıkardı. Ardından boynumdan aşağı göğüslerime inmeye başladı. Ağlamam git gide şiddetleniyordu. Yavaşça öperek göğüslerimden aşağı göbeğime kadar indi. Tam kilodumu çıkartıcakken kapı açıldı. Ateş koşarak geldi ve Poyraz'ı üstümden çekti. Poyraz'ı yere yatırarak yüzüne rastgele yumruklar geçirmeye başladı. Bir yandan da " Sen ne yaptığını sanıyorsun göt herif ! Sen ne cüretle benim sevdiğim kadına el sürmeye kalkarsın he ? " diye bağırıyordu. 

ATEŞ' İN AĞZINDAN

Sabah erkenden kalkıp Arda'nın yanına gitmem gerekiyordu. Onu bırakmak istemiyordum fakat zorundaydım. Ona sarılıp bütün gün uyumak şu an isteyeceğim tek şey olurdu. Gelip o güzel yüzünü bir an önce izleyebilmek için hemen giyindim ve çıktım. Yolda giderken de Poyraz'ı aradım ve 1 saat sonra evimde olmasını söyledim. Arda'yla işim bittikten sonra eve gittim. Kapıyı açtım ve kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Poyraz sevdiğime, benim kıyamadığıma elini sürüyordu. Koşarak gittim ve o pislik herifi Esna'dan uzaklaştırdım. O kadar öfkelenmiştim ki gözüm hiçbir şey görmüyordu. Bir yandan bağırarak gelişine yumruklar geçiriyordum. Sol kolumdan Esna çekiştiriyordu. Ayağa kalktım ve ona sarıldım. Çok korkmuştum, ona pis şeyler yaptığı düşüncesi aklıma geldikçe daha da kötü oluyordum. Esna'nın ağlaması kesildikten sonra onu yavaşça koltuğa oturttum. Poyraz kendini açıklamaya çalışıyordu. " Ateş yanlış anlaşılma oldu. Ben onu diğer kızlardan sanmıştım. Diğerleri gibi yani. "" Öyle olsa bile bunu yapman mı gerekir sikik adam ! Daha seninle işim bitmedi. Şimdi siktir git evimden. SİKTİR GİT!"

ESNA'NIN AĞZINDAN

Poyraz hızlıca evden çıktı. Ateş yanıma oturdu ve yeniden bana sarıldı. Bir süre öyle kaldıktan sonra kendini geri çekip yanağımı okşamaya başladı. " Söyle bana, o salak herif sana bir şey yaptı mı ? Çok ileri gitti mi ? " Ben ise hızlıca kafamı hayır anlamında salladım. Fakat gözlerimden yaşlar yine akmaya başladı. O anlar gözümün önüne geldikçe daha da şiddetleniyordu. Dudaklarımdan bu sözler döküldü. " Ateş çok teşekkür ederim, daha ileriye gitmeden yetiştiğin için çok teşekkür ederim." Ateş başımı yavaşça omzuna koydu.
"Daha o adamla işim bitmedi."

________________________________

Merhaba arkadaşlar yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın. Hepinizi çok seviyorum 🖤

ÖLÜM SESSİZLİĞİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin