CHAPTER 9 - MIKAYLA RILEY

815 78 3
                                    

🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸

🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸

🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.

**************************************************

💔HURT TO FEEL YOUR LOVE 💔🐹

( HTFYL ) by Mavi Robert
CHAPTER 9 - MIKAYLA RILEY

🐹MIKAEL XANE RODSON P.O.V🐹

" Tunggu dulu... heyyy..." sy cepat2 tutup locker sy pastu sy p bubut ni girl ni... laju betul dia jalan belari2 sy mengejar dia..last2 sy p depan dia.. terus dia stop tengok sy... mata yg bundar, mata yang penat nda cukup tidur kali ndatau la tapi menarik perhatian betul muka dia ni..sangat2 innocent.. sy pun ndatau kenapa sy buli bubut dia..

"apa lagi ko mau ni...sudah sy cakap kan sy tidak kenal ko and sy tidak ingat pun ko..sy memang pernah kerja d restaurant tapi tu part time ja waktu cuti sekolah..sekarang sy kerja d restaurant lain.. banyak Customer sy serve as waitress mana la sy ingat muka semua orang..." tu girl cakap panjang lebar ba.. sy terdiam sekejap speechless..sy mau tanya sepa nama ja pun...😑😑😑

"sy mau tanya nama ja pun... "sambil sy garuk kepala sy yang nda gatal ni..

"oh... sorry..ermm mikayla... mikayla riley"  dia jawab juga.. sambil tunduk dia jawab sy.. sy senyum sengett ja.. terus tebulat mata sy 😳😳 sy senyumm??? 1st time sy tersenyum selama sy d sekolah ni... woww mikayla hebat ko ni buli buat sy senyum2 kambing...

"ermm mikayla... sy mikael.. "

terus dia tingukk sy...mcm menyampah pula mata dia tinguk sy terus...aiiikk.. sambil silang tangan lagi tu antak2 tapak kaki dia sebelah..

"kalau iya pun nda payah la ba mo tipu2 sy dengan nama ko tu.. kalau nda mau kasitau nama ko sebenar ndapa ba..nda juga sy tanya..ni menipu lagi...mauuuu juga kasi sama bunyi nama ko sama sy ka??" mikayla...

aikk bila masa pula sy tipu dia ni??betul la nama sy mikael... terus sy angkat kening sy dua2 tinguk dia.. then sy kasi keluar id card sekolah sy kasi tinguk dia nama sy ,siap ada gambar sy lagi sana tu.. baru dia tarik ja lagi tu dari tangan sy...sekali dia tinguk nama sy...naaa terus bediri tegak dia balik and say...

"soryy mikael.. sy betul2 ingat ko ikut2 nama sy ba...rupanya betul pula nama ko sorry ah..😅😅"

"well..its okay... ko baru masuk sini ka atau macam mna??sebab baru harini sy nampak ko..."

sy tanya c mikayla...sambil kami jalan mo masuk kelas...

"actually last year sy d sini sudah tapi ni tahun sy lewat masuk sebab ada masalah keluarga yang perlu sy urus dulu..tula baru masuk harini..heheheh"

"oh...kelas ko d mana?? sy depan tu ja.." sy tanya mikayla...

" eh yaka??sy punn 😂😂 sama kelas kita mikael.. nice to meet u..." sambil mikayla hulur tangan mo shake hand sy.. teragak2 sy mau shake hand baru sy mau sambut tangan dia sudah sy dengar tu 3piggy girls cakap...

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now