🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸
🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸
🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.
**************************************************
💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔
( HTFYL ) by Mavi Robert
CHAPTER 20 - THEM IN MYLIFE🐰HEART DIANDRA P.O.V🐰
"jadi macam mana jane?? okay juga dia ka??kenapa dia non stop shaking dari tadi.." sy dengar suara lelaki bercakap.. jauhh betul tu bunyi macam bergema2 lagi suara dia .. sy paksa juga mau buka mata sy, walaupun susah sikit, sejuk sudah satu badan sy ni..
"is she...on drugs??" whatttt??!!!!gilaaaa ka... ingat sy penagih ka!!!??😡😡 terus terbuka mata sy besar.... sekali Mr.Lumere pula...
"mana sy ni...??sy mau balikk" sy cakap , walaupun sy rasa macam tinggal tumbang lagi...
"heart... jangan dulu ko bergerak p mana2... ko tidak sihat ni... stay sini sampai ko betul2 okay dulu..." Mr.Lumere...
Apa sy peduli..sy bediri juga... mau tunggu sini sampai bsuk pun belum tentu hilang ni shaking sy... ubat sy d rumah kali tertinggal!
Cancel sy mau bunuh diri ni hari... !!"miss heart...tunggu dulu...miss belum sihat lagi.... sy mau cek tekanan darah dulu miss... kalau masih lagi begini keadaan badan miss, sy kena hantar miss p hospital juga ni" ntah siapa ni perempuan lagi ni... mengkali girlfriend Mr.Lumere kali... sambil dia tulak lembut badan sy mo kasi baring balik....
Gila ka sy mau tunggu siniii.... memandangkan drg tidak lepas sy.. sy terpaksa bertindak kasar... sy tolak tu perempuan, sy terus lari keluar dari ni bilik, dengan tenaga sy yang masih ada sy nampak sudah kasut sy dekat pintu... memang itu la tu pintu masuk biarpun luass ni tempat... sy angkat kasut sy, baruuuuu sy mau pusing tombol pintu , sudah sy kena angkat dari belakang... berabis sudah sy meronta2.. sy mau balikkk!!!!!!!sy tidak mau drg nampak keadaan sy begini!!!
"Heart calm down!!!!! " Mr.Lumere teriak sy..
"nooo!!!!sy mau balikkkk!!!kasi lepass sy!!!" tapi malangnya Mr.Lumere nda mau lepas sy.. sy gigit tangan dia.. lepastu sy lari p bahagian dapur... apa sy buat d dapur ni???😑😑😑 dalam pikiran sy antam la.. yang penting sy dapat balik rumah tanpa drg tau apa penyakit bodoh sy ni...!! sy nampak pisau sy ambil...
"heart... bahaya heart... bagi sy tu pisau sini okay..." Mr.Lumere cakap sambil hulur tangan dia kenen sama sy mau ambil tu pisau...alaaaa macam dalam movie2 selalu tu punya style...😒😒😒
"jangan dekat sy... " tapi Mr.Lumere nda mau lari dari dekat sy... ainaaaa... last2 teda pilihan lain... sy terus letak d leher sy tu pisau... memandangkan sy masi shaking sikit jadi tu pisau tidak stabil sy pegang... mungkin terluka sikit d leher sy.. dan seperti yang sy agak Mr.Lumere terus menjauh dari sy... pelan2 sy undur p dekat pintu keluar... sy ambil kasut sy... sy buka pintu... sambil membelakang sy keluar dari tu rumah...
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanfictionHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...