CHAPTER 36 - MY NEW TEAKWANDO COACH

1K 87 16
                                    

💗HURT TO FEEL YOUR LOVE💗

(HTFYL) BY MAVI ROBERT
CHAPTER 36 - MY NEW TEAKWANDO COACH

😏MERYL MIKAEL RODSON😏

4 YEARS LATER....

Saat daddy inform kami yang aunty heart sudah meninggal saya betul2 speechless.. Saya nda ingat berapa malam saya menangis ingat dia..  Saya nda percaya langsung yang aunty heart suda tiada..  Even funeral dia pun kami tiada attend..  After two weeks tidak junpa daddy akhirnya uncle george yang bagitau grandma and grandpa daddy di hospital belum bangun2 lagi.. Saya tidak berapa tau kenapa daddy masuk hospital and macam mana aunty heart pula sudah passed away..  Yang saya ingat saya jumpa daddy di hospital tapi waktu tu daddy sudah sedar..  Muka daddy ada lebam2 d mulut dan mata..  Tangan pula berbalut2  bukan juga patah tapi banyak kesan luka.. Rib daddy ada dua patah inda juga membahayakan nyawa la tapi sakit ba juga tu kan.. Bila saya tanya daddy kenapa buli jadi begitu ,daddy cakap dia jatuh kena hempap kaca..  Waktu tu saya percaya juga tapi bila sudah besar2 sikit ni saya tau yang itu bukan kesan jatuh tapi kesan kena tumbuk... Saya rindu aunty heart dan saya tau daddy pun rindu aunty heart sebab sebelum ni setiap hari daddy pujuk and slow talk sama saya yang dia mau kasi jadi aunty heart wife dia and also mother figure juga untuk saya... Mula2 saya nda faham kenapa mau kasi jadi aunty heart mamy saya sedangkan saya ada mamy saya sendiri??  Tapi bila daddy and mamy explain yang drg bukan husband and wife saya pun binggung.. Jadi kalau drg bukan husband and wife macam mana saya wujud??  Kenapa daddy mau claim saya anak dia kalau drg tiada apa2 ikatan??  Jadi saya ni dari mana??  🤔🤔 waktu tu lama juga la saya mau faham tapi nda juga saya faham2 tapi mummy explain "daddy sama mummy tidak love sudah each other..  Daddy love orang lain mummy pun love orang lain.. " ..ok ni saya ada sedih sikit la dengar sebab kalau begitu la seja maksudnya saya ni bukan macam keluarga kawan2 saya la kan yang ada mummy and daddy tinggal satu rumah... Lama saya baru bagi keputusan dengan daddy saya mau aunty heart jadi mamy saya.. Tapi sayangnya nda kesampaian aunty heart kawin sama daddy sebab apa pun saya ndatau berbulan2 saya nda jumpa dia tiba2 ja dengar dia sudah passed  away 😢😢 padahal saya nda sabar sudah mau jumpa aunty heart and claim dia mamy saya and also tinguk daddy happy kawin sama aunty heart.. Grandma pun nda sabar sudah saya tinguk.. Hari2 tanya daddy pasal aunty heart ..drg ingat saya budak inda pandai pasang telinga kali...

Grandma menangis setiap hari saya tau juga bukan setakat nampak keadaan daddy begitu tapi sebab info aunty heart sudah passed  away...  Daddy pun nangis juga..  Bila daddy balik rumah daddy nda makan nda pigi kerja..  Ada satu hari saya terbangun sebab dengar bunyi bising2 dari luar..  Saya pelan2 buka pintu sikit and mendengar dari mana tu bunyi bising..  Tau la budak always curious.. Jadi saya ikut tu bunyi dari mana..  Rupanya dari bilik daddy..  Bilik daddy di bilik paling hujung and satu ja koridor menuju bilik daddy tu area memang khas dia punya siapa pun nda buli p area sana kecuali dia suruh tapi saya buli la bila2 masa.. Sebab saya kan 'daddy's little princess'😌😌. Saya cubuk dari luar pintu bilik daddy..  Dan saya terkejut nampak daddy menangis2 meraung macam budak kicil..  Grandpa and grandma yang kasi sabar daddy..  Macam anak kecil drg belai..  Saya nda pernah nampak daddy menangis begitu dan sampai bila2 saya nda dapat kasi hilang dari memori saya.. Sampai saat ni saya masih ingat apa daddy cakap..

"mom..  Heart tiada sudah...  Saya mau dia balik...  " daddy menangis teresak2.. Grandma pun menangis juga..  Sambil daddy peluk2 grandma..

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now