CHAPTER 24 - HEART AND LUMERE

787 67 4
                                    

🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸

🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸

🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.

**************************************************


💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔

( HTFYL ) By Mavi Robert
CHAPTER 24 - HEART AND LUMERE

🐰HEART DIANDRA P.O.V🐰

Saya tertanya2 siapa ba mikayla ni?? anak??? mikael ada anak?? saya memang sedia maklum la dengan gaya mikael sekarang ni kaki perempuan  😑😑 . Kalau dia ada anak sama perempuan lain kenapa dia tidak bertanggungjawab ?? takkan la ba dia kasi abai macam tu ja kan??..😩😩 Tunggu punya tunggu macam lama betul mikael sampai aduiinaaa...😩😩 mati la anak orang ni oleh c mikael.. biar pun tu lelaki macam sot2 tapi tetap dia tiada juga kan kasi luka saya.. cuma ayat2 dia ja tu yang bikin panas... nda buli jadi ni..  jadi saya ambil keputusan pigi tempat c mikael..saya turun dari kereta pigi tempat dia belasah tu lelaki tu.. aduiiiii masii lagii... cepat2 saya p belakang mikael...

"mikaell sudah la... " tapi inda dia peduli saya..

"mikael!!! sudah laaaaa!!!!!" masihh juga dia nda peduli.. 😩😩 saya signal tu konco2 c mikael bukan drg mau tulung drg sendiri takutt sama mikaell 😑😑 Saya buka beg saya.. saya kasi pegang tu konco c mikael d belakang saya... saya terus pegang bahu mikael tapi dia mau kasi tebalik saya sudah p depan.. Dia tangkap kunun tangan saya, sebelum sempat dia buat apa2 gerakan ,sudah saya tulak tangan dia pastu tendang sekuat hati badan dia.. jadi dia terbuang la p tepi... ternganga mulut konco2 c mikael 😂😂😂 drg ingat badan kicil inda kuat kaa...😂😂

"what the...? heart??" 😒😒😒

"ya saya..  ko habis sudah ka??mo mati sudah ni urang.. cukup la tu.. mari kita balik..."binggung2 muka mikael..

"lagi satu.. kamu bawa ni urang pigi hospital ka mana2 la.. sebelum mati.. kalau mati masalah lagi.. jangan kasi biar dia sini.. " saya cakap dengan konco2 c mikael.. mikael pun cepat2 bediri.. saya terus jalan masuk kereta...sampai kereta lamaaaa lagi baru mikael menyusul saya ndatau apa dia cakap2 lagi sama urang2 dia..

Masa kami otw balik mikael diam ja.. langsung teda bercakap.. saya pun malas sebenarnya sebab baru terasa tu penat becampur hilang mood sudah lagi gara2 tu kejadian tadi... sampai suite kami masing2 masih diam.. memandangkan saya penat sudah betul2 dan mengantuk sampai ja d parking hotel saya terus keluar kereta naik pigi suite kami dan masuk bilik tidur... teda sudah saya mandi2.. esok pagi ja la saya bersoal jawab dengan mikael.. malas saya mau tunggu2 dia sudah..

**************

Saya bangun dengan dengar ketukan dari pintu bilik... aduiiiiiinaaa... kenapa ba juga niii.. belum puas saya tidur masih galap lagi pun!!

"arghhhh!! iyaa2 saya bangun sudah ishh" saya buka pintu dengan mata masih tertutup2 lagi.. terbuka ja pintu terus saya kena tulak masuk dalam terteriak saya sekejap.. terkejut kann..

"siapa ni??kasi lepas saya la!!"

"heart.. saya laa!" mikael pula 😒😒 apalagi dia mau ni..

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now