🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸
🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸
🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.
**************************************************
Mavi notes : semua pasal hukuman2 and nama2 city dlm ni story rekaan ja ah...sy TIDAK ambil dari mana2 sumber psl hukuman mahkamah dlm ni story...so jangan pula nanti ada yg pm or comment "sejak bila pula ada hukuman bgtu" and "sejak bila lgi ada nama city begini ni??"
pernah kena sdh dri story sy yg lain... sakit bei hati bila di pertikai bgitu sdh terang2 sy ckp HANYA REKAAN semata2...for all my readers thank you support 😘😘 no kecam2 ah..
Happy reading...💖💖love mavi
💔HURT TO FEEL YOUR LOVE 💔
( HTFYL ) - By MAVI ROBERT
CHAPTER 5 - THE RODSON'S🐹DETAH P.O.V🐹
"Mahkmah mendapati Encik Oswald gagal memberikan bukti2 yg kukuh yg menyatakan beliau tidak bersalah, dengan ini mahkamah menjatuhkan hukuman keatas Encik Oswald kerana bersalah dalam melakukan deraan seksual dan penderaan fizikal dan mental, serta bersalah dalam melakukan pemerdagangan seksual ( Pedofil ) terhadap 35 kanak2 lain (dipercayai diculik) umur di antara 10 hingga 15 tahun .Dan didapati Encik Oswald jg positif Pengambilan dadah jenis syabu. Dengan ini mahkamah menjatuhkan hukuman gantung sampai mati. Bagi Puan Carmilla mahkamah mendapati Puan Carmilla bersalah dalam penderaan fizikal dan mental dengan niat membunuh serta bersubahat dalam pemerdagangan seksual kanak2 dan didapati positif dadah jenis syabu dengan ini Puan carmilla d penjara seumur hidup tanpa rayuan."
Masi terngiang2 d fikiran sy tu dua iblis kena jatuh hukuman.. 6month sdh berlalu, tidak sangka dlm waktu singkat ja tu iblis dijatuhkan hukuman bersama dgn kerabat drg tula... Skrg sy dan 34 kanak2 mangsa tu iblis ditempatkan di rumah kebajikan khas untuk kami.. ya, lepas kena soal siasat, c carmilla yg kasitau semua tentang keberadaan kanak2 lain tu, tapi dia tetapkan syarat dia tidak mau kena hukuman mati, tula dia kena penjara seumur hidup.
Dalam tempoh 6 bulan kami d sni banyak sudah yg dituntut oleh keluarga drg...ada yg dari jauh dan makin lama makin sikit bilangan kami... ada juga yg terpaksa dihantar pigi hospital khas sbb hampir hilang kewarasan..kesian... sy??pun hampir hilang waras juga tapi tekad sya kuat mungkin?? cuma sya tidak suka disentuh bikin ingat balik tu keadaan sy dulu... sya takut dan benci bila d sentuh...
"detah??" doctor yg rawat sy doctor will
"nama sya MIKAEL jgn pernah panggil sy Detah lg" tanpa tgk muka dia sy betulkan balik nama panggilan sya..
"ok sorry MIKAEL... sy dtg mau bagitau kamu sesuatu..masih ingat perbincangan kita haritu??" doctor will
"the adoption?"
"yess...kamu setujukan...so today sy ada bawa tetamu yg sangat special..." doctor will
Adoption...
Saya dan 3 lg budak tiada siapa2 ahli keluarga lg jd kami disarankan untuk di ambil sebagai anak angkat sebab utama kerana kami tidak boleh lama2 di sini sbb ni rumah kebajikan ditubuhkan sementara waktu seja.. Tapi selama kami masih perlu perlindungan ni kebajikan dorang tidak paksa kami untuk keluar jg ..hanya jika kami setuju...klu kami tidak setuju drg akan hantar kami ke sekolah berasrama swasta with full sholarship... tp sy takut masuk asrama..sbb d asrama tiada privasi dan sy tidak suka begitu...
"who??" sy tanya doctor will
Dengan senyuman yang tidak pernah lekang dari bibir dia doctor will cakap..
"Mikael i introduce u too Mr and Mrs RODSON... and this is mikael"
Hati sy berdegup kencang... sy suda tau psl drg and sy pun sudah bagitau doctor will ,MR N MRS RODSON mau ka terima sy kalau sy ada problem bgini??sy tidak mau kena sentuh2 mungkin sy tidak akan jadi seperti kanak2 lain ...susah mo jadi remaja normal dengan kondisi sy begini..dengan sejarah hitam sy.. and guess what... drg sanggup and terima sy seadanya drg terima masalah sy dan drg sedia maklum sdh dengan kondisi sy...tp sy masih tidak percaya drg...trust issue is the biggest problem right now...
"i"ll give u guys some time to know each other ok mikael?" doctor will
"please let the door open" sy bagitau doctor will
Doctor will senyum and ckp ok...
Mr and Mrs Rodson duduk berdepan sy dan drg ckup jaga jarak drg dengan sy.. 1st impression so far good for me.. sy nmpk drg berpegang tangan ,sy tunduk pastu besuruh2 drg untuk duluan ckp dengan sy... sy dengar2 ba ni.. jangan seja drg buka cerita psl kes sy or tanya sy "how are u" sy reject terus ni...
Sibuk sy dengan pikiran sy yg macam2 sy nampak tangan hulur sy sesuatu...tgn yg putih dan berusia tapi lembut dengan cincin kawin tersarung rapi d jari manis... sy terus angkat kepala sy yg dari tadi tunduk.. sy tengok mrs rodson senyum manis dengan sy senyuman penuh keibuan sy tgk balik tangan dia bila sy sambut barang yg dia bagi sy.. Cupcake??
"eat...😊 i made that especially for u.. i hope u like Blueberry cupcake..oh i got strawberry, chocolate, chesse and banana too..u can pick which one u prefer" mrs rodson. sambil dia angkat bakul rotan berlapis kain corak bunga2 warna merah putih...
"sedap tau mother masak...even dady pun mother tidak bagi.. ermm..." mr rodson
dady?mother?
sy nmpk mrs rodson siku tangan husband dia... trs mr rodson ckp "sorry"..
sy tgk ja tangan sy yg masi pegang ni cupcake... drg masi lg brbisik2 depan sy... tanpa sedar sy gigit sikit tu cupcake... sedappp...tidak pernah sy makan begini sedap..bila kali terakhir sy makan cupcake pun sy nda ingat...
one bite... two bite lama2 habis sy makan and sy mau lagi... satu nda cukup... mcm mrs rodson tau2 ja sy mau lg dia kasi keluar piring kecil and garfu dri beg rotan dia , pastu dia bediri and surung tu beg rotan depan sy smbil tanya ..
"mana satu mikael mau?"
sy cubuk dlm tu beg rotan punya banyakk cupcake.. tersusun rapi and ada bendera kecil2 lg tertulis nama setiap perasa cupcake.. sy ambil strawberry.. makan punya makan drg senyum ja tgk sy makan... sy berenti makan sekejap trs sy ambil dua cupcake bg drg dua lg... muka drg terkejut sekejap pastu drg ambil jg and makan... makan dlm keadaan senyap tp sy langsung tidak rasa sunyi...and for the 1 st time sy lupa semua kisah silam sy...
1 week later... sy ikut mr and mrs rodson balik p Lilac city ...
TBC...
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanficHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...