CHAPTER 18 - PANIC ATTACK

698 61 1
                                    

🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸

🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸

🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.

**************************************************

💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔

( HTFYL  ) by Mavi Robert
CHAPTER 18 - PANIC ATTACK

🐰HEART DIANDRA P.O.V🐰

Sy tengah naik basikal... happy betul sy masa ni ...

"heart.... wake up..."  sy dengar whispering voice... bila sy pusing sy nampak mummy and daddy.... drg senyum nampak sy...mummy and daddy cakap sesuatu.. tapi susah sy mau dengar... tapi sy paksa juga untuk dengar lama2 jelas juga sikit tapi macam suara berbisik ja...

"heartt....heart... heart... wake up... hearttt... wake upp!!!!!" terus sy buka mata sy tu ayat paling last tu yang kuat sy dengar...terkejut betul sy...

Bila sy buka mata sy... sy nampak doctor yang rawat sy d lilac city ni... sy pernah video call dia satukali ja waktu tu sama2 dengan doctor sy d blue city lagi ... even tidak pernah jumpa sy tetap ingat muka dia...

"breath.... slowly..." tu doctor lain lagi cakap sy... bila dia cakap breath baru sy perasan sy tengah tahan nafas pula... sy terus cuba bernafas macam yang dia suruh... tapi susah macam sesak dada sy... badan sy tidak sudah begegar2, time ni sy tengah baring habis basah sudah badan sy..sy pun nda tau apa drg buat dengan sy...

"calm yourself heart... you're safe now.. im here... don't worry..."  doctor sy cuba kasi tenang sy dengan kata2 dia... sy pejam mata sy and cuba kasi tenang hati sy and sy balik2 remind diri sy yang sy selamat sebab doctor jake ada sini dengan sy... adalah dalam beberapa minit juga baru sy dapat bernafas dengan normal sikit...tapi masih juga ada sesak sikit nafas sy cuma lebih ok dari sebelum ni..

Bila sy buka mata ...  doctor jake senyum... sambil usap kepala sy.... and doctor yang satu lagi pun sudah kasi tinggal kami dua... sy rasa weak betul ,airmata sy berjatuhan ja non stop... salah satu effect dari anxiety sy...

"macam mana doctor jumpa sy?" dengan suara sy yang serak... macam baru habis teriak ja sy...

"luckly ko update sy  alamat rumah ko... so lepas ja ko call sy, sy terus cari fail ko untuk tau alamat rumah ko.. ☺☺" sambil doctor jake senyum...

"thank you..." tu ja sy mampu ungkapkan sekarang ni... sy betul2 berterima kasih sama doctor jake... banyak lagi sy mau tanya dia tapi sy rasa ngantuk... tapi sebelum sy tertidur sy bagitau doctor jake untuk call bos sy, minta tukar orang lain untuk ambil alih urus rumah mikael tu... doctor jake pun cakap ok... baru sy lega and tidurrr...

The next day.....

"heart... heartt.... wake up" sy terus buka mata sy pelan2... terang benderang ni bilik silau sikit mata sy...

"heyy...." bila sy tinguk siapa punya suara tu... terkejut sy... Rene...😭😭😭😭

"reneee😭😭😭😭😭😭"  sy terus peluk rene.... rene la kawan satu rumah sy dulu waktu sy menyewa d blue city lagi...dia la yang jumpa sy waktu sy hampir mati gara2 mau bunuh diri...

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now