CHAPTER 17 - MY CRUSH

694 69 5
                                    

🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸

🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸

🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.

**************************************************


💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔

(  HTFYL ) by Mavi Robert
CHAPTER 17 - MY CRUSH

🐰HEART DIANDRA P.O.V🐰

Lepas makan d cafe tepi tasik sama Mr.Lumere sy kira mau masuk kerja balik tapi Mr.Lumere cakap tidak payah... jadi Mr.Lumere bawa sy jalan2 dia bawa sy p karnival yang kebetulan ada dekat2 sini juga tu karnival 1 minggu ja kena buat... sy pun tidak mau balik rumah dulu sy rasa sunyi... jadi dengan senang hati la saya ikut Mr.Lumere yala MyCrush!!!!!😍😍😍 siapa tidak mau ikut kalau sudah kena ajak CRUSH 😍😍😍 . Sampai ja kami d karnival , Mr.Lumere bawa sy naik games yang ada d sana puas juga la sy dengan tu perasaan adrenalin😂😂 tapi Mr.Lumere tiada perasaan malas sy😒😒.. kami masuk rumah hantu pun hampa... bukan kami yang takutt,  tu hantu pula takut kami macam mana😒😒😒 waktu kami masuk tu rumah hantu, tu hantu kasi terkejut kami jadi sy terrrrautomatic tumbuk tu hantu... Bukan setakat sy... Mr.Lumere pun sama.. habis kena kasi terbalik oleh Mr.Lumere... jadi tu hantu semua bertapuk kalau nampak kami...😑😑😑 dan kami pun keluar dengan hampa... waktu kami keluar sudah tu fon Mr.Lumere bunyi pula ada orang kol...

"hello.....ish ko ni kan nda habis2 juga...ko yang salah..."  sambil Mr.Lumere tengok2 sy...terus dia senyum.. mmmm😒😒 sy kenal tu senyuman dia...senyuman adaaa la tu dia mau kasi keluar tanduk dia..

"wait2...ko dengar dulu iniii...heheheheh" Mr.Lumere terus signal sy suruh cakap sama tu orang dalam fon.. sambil dia tahan2 ketawa dia... sy pun binggung jadi sy pun bercakap la sama tu orang dalam fon...tapi sy dengar tu orang balik2 panggil nama Mr.Lumere...

"Lumere...! hello. !! lumere!!!"

"ermm hello..." sy cakap sama ni orang dalam fon..

"hello...who is this!! mana lumere!!  wait... siapa ni??" tu orang dalam fon...

Sy tengok Mr.Lumere masih lagi dia tahan2 ketawa dia... sy signal dia ni orang tanya siapa sy.. Mr.Lumere cakap kasitau ja siapa nama sy..  tu muka dia merahh sudah menahan ketawa... ishh apa ba ni...!!

"ermm nama sy heart..."

"heart??... mmm omg!!! heartttttt!!!!!!! ko sama c lumere ka??!"

"i...iya...aaa.... siapa ni??" bagagar sy dengar suara tu orang panggil nama sy...😩😩😩

"s**t lumereeeeeeee!!!!!  im gonna kill u!!!!" aduiiii ni orang teriak dalam fon buli tuli telinga sy..  tapi Mr.Lumere berabis sudah ketawa...😑😑 terus dia ambil tu fon dari tangan sy...

"ahahahahahahahah siapa suruh ko.. tidak tanya sy...ko yang salah bukan sy....😂😂😂😂😂 ko ingat sy mau bagitau ko location sy sama heart...tiapayahhhh... sy mau dating dulu sama c heart..ko bisuk ja jumpa dia ahahahah baiiiii" terus Mr.Lumere kasi off fon dia... bila sy tanya siapa tu orang dia cakap mikaell.... 😂😂😂 patutlah dia kasi kena betull..

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now