PROLOGUE
*DETAH POV*"Mumy sakittt tolonggg.." Detah..
"padan muka ko...sy mmg benci ko biar ko mampusss sna...!!!" carmila
Pakk....!!pakk!!
Mumy biar sy kna pukul oleh uncle Oswald...gara2 sy lmbt balik dri sklh seja...tali pinggang, kayu rotan ,kepala tali pinggang, kuali ,gelas kaca ,kerusi semua la bh yg ada d rumah ni sy sdh rsa mcm mna kena hambat oleh semua tu benda..tp sy hairan kenapa sy x mati seja.. Kdg sy tefikir knapa dady meninggal awal...dulu dady masi hdup mumy x prnh pukul sy...mngkin sbb waktu tu sy masi kecil..skrg sy berumur 12 tahun..sy suda d pukul oleh mumy n uncle oswald merangkap boyfriend mumy yg paling lama melekat sma mumy..
Uncle oswald ni penagih syabu..mcm mna sy tau sbb byk kali sdh sy kedapatan mumy n uncle ambil tu barang...tu brg bikin drg hilang kawalan sma emosi drg sndri...believe me when i say it the demons is in charge when they took it..😢😢😢
Sbb tu drg sll pukul sy walaupun kesalahan kecil ja sy buat mcm sudu terjatuh drg pukul sdh sy berabiss..sometimes drg jd bagus dgn sy lps drg pukul sy...well that is the worst part went...
"ahahahahahah tgk dia takut sdh....Detah mari sini uncle sayang2 detah..." uncle oswald..
"bhaaa syg apalgiiii ahahahahah im horny.." carmila
"ahahahahha mari sini detah..." uncle oswald
"mumy ...un..unclee jgn....sy xmauu!!" detah
Uncle heret sy n akan kasi naked sy...byk kali sdh uncle buat sy begini..n mumy akan tgk seja smbil ketawa2 lps uncle selesai drg lg melepas gian drg depan sy...umur 12 tahun sy cukup faham sdh apa drg buat sma sy n apa drg buat depan sy(s*x) dri umur 10 tahun lg sy kena buat bgini..lps drg selesai drg kasi tggl ja sy d bilik dgn keadaan penat lps menangis dan lps teriak..
I was a kid n this is what i've been living in with..the demons n felt like hell in my own house...yes uncle oswald "liwat sy" ..im a 12 years old boy who has been sexual abused by my own mother n her boyfriend...this is very stressfull n im a very very very traumatized boy by this situation..
*************************
At school..
"naaaa c detah dtg suda..mari cepatt ambil tu lumpur dlm longkanggg" budak pembuli..
"haii detahhh bersih ooo baju ko ahahahahah..mcm x kna cuci mari kmi tlg kasi cuci...."budak nakal
Drg lap tu lumpurrr yg berbau dri longkang d baju sy...sy hanya mampu diam ja ..klu sy lawan sy kena pukul..sy x larat sdh mau melawan klu d rumah pun sama jg sy kena pukul oleh mumy n uncle oswald...
Tiba2....
Pakkk!!!
"buduhhh!!!sepa lg umban sy pakai kayu ni...!!" budak nakal.
Sy pun terkejut jg ..sy tgk d blkng tu budak2 nakal..
"sy yg umban kenapa?? mau lawan mari laaa..mari sini...!!" that girl...tu budak baru d sklh kami bru seminggu dia d sni...kecil lg baruu 8 tahun...
"ko ah budak...!!ko tggu...sy tumbuk muka ko!!" budak nakal
"mari laaaa...!!" the girl..
Sekali sy nmpk sdh tu budak nakal mau pukul tu bdk prmpuan...belari kunun sy mau tlg skali trpaku sy skjp nmpk dia...tu bdk prmpuan kecil ja badan tp pnya campin dia belawan akhirnya tu budak2 nakal tu yg kna tendang oleh tu bdk prmpuan...
Semua terbaring d lantai menahan sakit 😁😁..tu budak perempuan pula senyum2...
"omg!!! Heart!!"
Nama dia heart pula..🙂🙂
Dtg satu prmpuan dlm lingkungan umur mumy sy la..dlm 20an bgtu...dia marah tu budak prmpuan..
"what have u done?!"
"hai mama....drg ni jahat pukul tuuunaaa kawan.." heart..
Dia tunjuk pula sy..kawan dia??😐😐
"oooo budak pembuli pula kamu ni kannn!!! Pigi masuk kelas skrg jg..satukali lg kmu kacau dia sy bawa kmu pigi balai polis!!" tu mama c heart bilang...
Ganas jg mama dia ni ptt la ank dia pun ganass 😂😂
Betempiaran terus tu pembuli masuk kelas..padan muka..but still im the coward here..😥😥😥
"haii...sepa nama ko nak?nama aunty maya.."
"na..naaamaa sy detah aunty"
"haiiiii...nama sy HEART DIANDRA..sy benci nama ko..sy suka mikael sy panggil ko mikael mulai harini ok....!!" heart
Dengan ketawa c heart peluk sy erat...this girl is cute😇😇her voice is like a music to my ear...
Mikael??😐😐😐😐😐
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanficHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...