🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸
🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸
🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.
**************************************************
💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔
( HTFYL ) by Mavi Robert
CHAPTER 12 - 💔 THE TRUTH Part 1 💔😎LUMERE BRENT P.O.V😎
Harini flight kami p Neon City.. ada 2 minggu lagi pendaftaran kami d Neon City International University ,tapi sengaja datang awal2 sebab kami mo kasi biasa dulu dengan suasana nda mau terkejut sangat nanti... sebenarnya sy malassss betul mo satu flight sama ni perempuan gila ni tapi mikael berabis mo juga kami sama2.. sengaja sudah sy lambat2 bangun tadi supaya ketinggalan flight nda sangka pula drg tunggu sy...ciss kalau bukan sebab aunty bellinda ah nda sy mau ikut drg ni jijik sy rasa nampak muka tu c gila... memandangkan drg mauuuuuu juga tunggu sy neh... last2 nek private jet daddy c mikael... lagi laaaaaa sy nda sukaaaaa.... sy langsung nda tegur c gila tinguk muka dia pun sy nda suka...dia bagi sy makanan pun sy nda ambil... last2 sy pindah tempat duduk paaaaaling belakang yang teda orang mo p sy tidurr lagi bagussss... mungkin uncle rodson perasan sy nda bertegur langsung sama c gila, yala sy kan rapat sama dia SEBELUM ni tiba2 nda bertegur lain la ba kannn...macam mana lagi memang sy nda buli hadap muka dia..masih segar lagi tu kata2 dia dalam utak sy ishhh...!! terus uncle p jumpa sy waktu sy tengah tidur dia kasi bangun...
"we need to talk" uncle rodson..
Waktu ni kami dua ja, d cabin ni ada pintu jadi uncle pun tutup pintu supaya teda orang dengar kali..."okay lumere...i know something is not right here... boleh kasitau uncle ka?"
Sy diammm ja mulut sy macam tu ikan buka tutup ja..mau kasitau , tapi ni hal bukan perkara kecill habis sy kalau uncle tidak percaya cakap sy kan...nanti dia minta bukti, mana sy mau cari bukti...setakat sy nampak ja bikin apa kena cop buat cerita lagi nanti problemmm lagi ishhhhhhhh!!! buduh ko mikayla..!!
"apa yang jadi ni??ermm..lumere pun suka mikayla ka?"
And i was like 😲😲😲 whatttttt??!!!!
"what uncle...??! suka dia...!! no wayy mannn!!"
"ahahahahhaah okok i get it..see... back to your old self againn ni yang uncle mo tingukk...u seem off this past few months..."
"its complicated uncle... sy sendiri pun nda tau macam mana mau explain sy harap masa ja yang tentu kan semuanya"
"well i hope so...tapi satu ja uncle minta whatever happen can i trust u untuk selalu ada bila mikael perlu seseorang?? ups and down??"
"ofcoz... nda perlu uncle cakap pun sy tetap akan ada d samping mikael no matter what..."
Sambil sy pandang d luar tengok tu pemandangan awan2 bila terimbas muka c mikayla tu malam sy genggam tangan sy menyesal sy tidak tumbuk dia tu malam.."well uncle senang hati lumere cakap begitu...so im gonna join the others tapi sebelum tu mo p tandas dulu adui sakit pula perut uncle ni..."
"eeeeewwww uncleeee grow up pleasee!!!!!!! "
Mau birak pun kasitau dari dulu nda pandai berubah ba uncle ni 😂😂😂😂
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanficHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...