CHAPTER 37 - AUREA REY RICKY

936 72 16
                                    

💗HURT TO FEEL YOUR LOVE💗

(HTFYL) BY MAVI ROBERT
CHAPTER 37 - AUREA REY RICKY

😏MERYL MIKAEL RODSON P. O. V😏

"Meryl..  Haihh... Ini kali ketiga sudah ko buat hal begini..  Kenapa meryll..??  Meryl betul2 tidak suka di sini ka??" Principal tanya saya..

"dulu nda suka tapi sekarang heeee" saya tinguk coach Aurea.. "sekarang suka sudah.. "

Angkat kening principal saya "maksud meryl apa?? Kalau suka kenapa buat begini sama coach meryl sendiri??"

Saya tinguk coach Aurea..  Dia pun geleng2 kepala sudah..

"sorry coach... Saya rindu daddy ba.. Kalau saya buat hal begini ja dia baru datang"

Coach Aurea terus pandang saya..  Dia pegang tangan saya.. Bertukar sudah riak muka dia..  Tadi macam dia marah sekarang dia macam kesian pula tinguk saya hehe...

"Meryl.. .."

Bamm!!!

Terbuka pintu office terkejut juga la coach Aurea dengar tu pintu kena buka begitu.. Nda kesampaian  kata2 dia 😂😂..

"Meryl!!  Apalagi meryl buat kali ni??! " naaa itu diaaaa.. urangtua bujang telajak sudah marieee...

"hai daddy... " Saya berdiri menghadap daddy..  Paaaling sudut sudah saya berdiri mau menghadap amarah dia dulu baru kasi tunjuk dia tu coach Aurea.. 😏😏😏

Bla.. Blaa.. Blaa... Blaa...  Haiihh panjang betul bebelan si daddy.. Panat sudah saya berdiri satu pun saya nda paham apa dia cakap limpas2 tu ayat dia di telinga saya ja.. Saya hafal sudah dialog dia.. Menguap2 lagi saya kena marah..

"paham ka?!! " ni ja saya tunggu2 ayat daddy ni..  Sebab tandanya habis sudah dia membebel..

"ya..ya..ya.. Meryl paham sudah..  Sudah meryl minta maaf sama coach Aurea..  Naa meryll minta maaap lagi kedua kali DEPAN daddy okay..  Daddyy..  Daddy tingukk ah.. Tingukkkkk betul2... "

Saya berjalan p dekat coach Aurea.. Baruuuu saya kasi keluar perkataan "sorr..... " sudah kan saya bilang daddy duluan pigi peluk aunty heart..😌😌 Eh coach Aurea..  Haihh ntah la mana2 ja la nama dia.. 😩😩

Yessssssss!!!!!  Saya berjayaaa!!!!

"heart!!  Omg heart.. Ko masih hidup...!" ya ya yaa..  Masi la hidup..  Sama muka ja bukan orang yang sama kali..  Kann?? 🤔🤔

"ermm..  Excuse me Sir. Mikael..nama saya Aurea.. "  kasar ni coach kasi lapas daddy dari badan dia 😂😂 nasib dia inda flying  kick daddy.. 😂😂😂

"hah?? Tidak heart..  Jangan la pura2 nda kenal saya... "

"ehemm..  Daddy..  Daddy..  Sini dulu.. " saya tarik2 tangan daddy..  Bahaya dia ni macam kena gam sudah badan drg..

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now