💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔
( HTFYL ) BY Mavi Robert
CHAPTER 25 - I LOVE YOU🐹MIKAEL XANE RODSON P.O.V🐹
Puas sy pujuk heart tapi tetap dia susah betul mo d pujuk... harini flight kami balik lilac city sudah.. masih juga dia layan saya dingin 😩😩 kenapa la time2 begini timbul masalah begini..😩😩 saya memang mau bawa balik meryl balik lilac city, walauapapun itu anak saya.. mikayla saya tidak peduli..😒😒 kalau dia ingat saya mau balik dengan dia kerana meryl memang tidak la jijik saya dengan mikayla tu belum hilang2 lagi..
"heart.. sampai bila ko mau marah saya ni?"
"sukahati saya la mo marah sampai bila2... 😒😒" aduhhhhh langsung dia nda tinguk saya punn...
"sorry okay.. saya tau saya salah.. saya tebus balik nanti kesalahan saya.. kali ni mana ja ko mau pigi saya bawa..no more distraction okayy.. promise" memang betul2 sudah saya janji dengan heart ni kali harap2 dia mau la..😩😩
"jadiiiiiiiiiiiii... ko ingattt saya bawa ko p sini maple city bukan tempat yang saya betulllllll2 mo pigi ka niiiiii????! sudah saya kasitau ko kan saya lama sudah mo pigi siniiiiii....! ko yang tidak ingat penipu!!!!! janji mo bawa saya jalan round ni tempattt.. tinguk harini balik sudah kita!!! semua gara2 ko buang masa saya ja datang sini... ! kalau lumere nda datang sini ah memang terperap ja saya tu dalam tu hotel!!!" abissss telinga saya mo tuli gara2 heart.. marah betul dia... sambil dia kurik beg dia ambil ubat makan.. lepas dia minum tu air dalam botol mineral terus dia umban saya pakai tu botoll sambil mendengus marah dengan saya.. nasib saya sempat mengelak... heart punya marah dari kecil sampai sekarang memang nda buli bawa bincang...😩😩 lumere pula ketawa2 ja tinguk saya..
"Ba jum turun sampai sudah driver kita" lumere bagitau kami.. saya pun dengan hati yang masih gunda gelana jadi pak turut ja sama lumere.. heart jalan dengan hentak2 kaki lagi 😂😂saya rasa lucu pula tinguk gaya dia begitu..🙊🙊
Sesampai kami d lobby ,heart terus masuk kereta duduk d depan.. lumere geleng kepala ja nampak gaya heart.. saya pun ndatau mo cakap apa.. dalam kereta kami kena sedia coffee and sikit kuih2, sudah jadi rutin driver kami sini maple city untuk sedia kami makanan ringan dalam kereta..
"abangggg... muda lagi ko ni kan... berapa umur ko abang?" heart tanya tu driver Lumere mo terbeliak ja inda mata saya dengar dia panggil abangg tu driver.. 😤😤
"ermm umur saya 29 miss" jawab driver c lumere.. macam serba salah dia mau jawab soalan heart yala kami d belakang macam mo jadi singa pun ada ..
"ooo ko ada anak ka sudah?" aikk lain macam soalan heart ni... bertinguk kami dua sama lumere..
"ada miss 1 orang baru.. tapi sekarang wife saya pregnant anak kedua sudah"
"waaa 😍😍 mesti kiut anak ko kann.." happy heart.. saya sama lumere tidak sudah rasa tegang lepas dengar jawaban tu driver yala sudah kawin selamat. 😂😂
"ikut mamy dia la.. saya ni bida 😂😂 jangan la ikut muka saya biar la ikut muka wife saya hehehe" tu driver lumere ketawa2 sudah mungkin dia lupa sudah pasal kami dua d belakang.. well family is happiness...setiap kali becerita pasal orang yang kita sayangi mesti lupa sudah dengan keadaan sekeliling.. kami pun senang juga dengar sesi soal jawab drg dua d depan.. memang begitu la heart tidak sombong..
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanfictionHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...