🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸
🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸
🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.
**************************************************
💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔
( HTFYL ) by Mavi Robert
CHAPTER 13 - 💔THE TRUTH REVEALS Part 2💔😺MIKAEL XANE RODSON P.O.V😺
Thanks to lumere semua orang ingat sy ni biseksual ( suka both men and girl 😂)... Yala bila sy sama mikayla, lumere kan tiada jadi kami macam biasa la pasangan kekasih pegang2 tangan... bila mikayla tiada baruuuuu c lumere muncul dia lagi ni suka buat lawak bodoh!! 😑😑😑..
Apa nda student even lecturer pun ingat sy ni biseksuall ... jadi famous dalam sekelip mata.. all eyes on me!!! sampai sy tau sudah mana gay mana biseksual yang SEBENARNYA..... apa inda semuaaaa approach sy!!!! but end up semuaaa sy flying kick... mo pegang2 sy... seriously ni semua gara2 lumere!!!!!! yang dia tau hari2 panggil sy SAYANG d U...!! mo suru dia diam makinnn lagi dia buat... lama2 sy malas sudah mo kisah...lantak la apa orang mo cakap yang penting sy tidak kasih kecewa mom and daddy... mom and daddy pun sudah balik Lilac City,. Tinggal la kami bertiga dalam rumah besar tu... tapi kalau sampai ruma sy langsung nda jumpa lumere pun ibarat dia tiada ja 😒😒 end up sy sama mikayla ja selalu...Lifestyle sy sama mikayla jangan cakap la..kami ni macam laki bini sudah..tidur sebilik mandi sama2...paham2 la kan.. sy nda buli sudah kasi tinggal dia.. sy telampau sayang sudah sama mikayla...sy harap kami sama2 till the end...
*************
2 years later...
2 years sudah sy belajar sini...another 1 and a half year baru kami habis and graduate...selama 2 tahun ni sy sama mikayla masih juga sama2 tapi sometimes sy nda paham dengan sikap dia... dia pandai sneak out malam2 keluar sama kawan2 perempuan dia and pandai sudah minta sy more money..bukan sikit2 tapi banyak sy pula membagi ja.. sy sayang dia memang la sy tidak akan tolak permintaan dia.... pernah dia tanya sy boleh ka dia guna kereta lain kalau p U... dia mau drive sendiri.. sy dengan hati terbuka suruh dia pilih mana2 ja kereta yang dia suka yala sy tidak mungkin tolak permintaan dia.. she 's everything to me... tapi kebelakangan ni semakin menjadi2 gaya dia.. jalan kadang nda pandai kasitau, jalan suka hati sama kawan2 dia... suka hati bawa kawan2 dia datang rumah buat party tanpa izin sy, bukan satukali tapi balik2 sudah... sy pula tidak sampai hati marah, yala mula2 marah tapi bila dia pujuk sy dengan godaan dia sy pun jadi cair... sy mungkin susah mau marah tapi lumere tidak tahan sudah dengan attitude mikayla..terus terang sy cakap lumere sangat2 benci mikayla sudah... drg selalu bergaduh perkara kecil ka besar ka tetap sama...cuma lumere macam menahan diri dia dari sesuatu.. sy pun makin lama makin suspicious sudah dengan mikayla... apa yang lumere kasi sembunyi dari sy...
Ni malam another party lagi... lumere pula ngam2 tiada d rumah dia ada activity luar dengan activity Club dia ... ndatau bila dia pulang ni... 4 hari sudah dia tiada d rumah.. dalam fikiran sy kalau lumere ngam2 balik ni habis la...sy memang nda dapat kawal marah dia sudah ni... sebelum ni pun sudah dia warning mikayla .. seriously kadang sy sama mikayla nampak lumere macam tu Bapa kami ja...yala takut kena marah sebab kami dua selalu dalam masalah... kalau bukan kes sy flying kick orang or mikayla end up bawa kawan2 dia datang rumah.. pernah satukali kawan2 dia buat ni rumah macam hotel..lumere halau semua dia buang ja pakaian drg yang bertaburan d ruang tamu ..mikayla jangan cakap la mengamuk juga kawan dia kena layan begitu tapi bila lumere bisik something sama dia terus mikayla diam...
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanficHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...